Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   eerste keer seks dronken???? :( (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1869001)

gangbang 05-11-2012 19:14

eerste keer seks dronken???? :(
 
hey,
eerst en vooral sorry voor mijn naam. maar ik weet niet of ik hem kan veranderen en dus al zeker niet hoe het dan zou moeten.

terzake nu, ik ben een jongen en heb sinds een zestal maanden een vriendin. ze zegt dat als ze haar eerste keer seks zou hebben (nu zijn we allebei nog maagd) ze dronken wil zijn omdat ze dan minder zenuwachtig zou zijn. dit vind ik totaal niet kunnen omdat ik denk dat je eerste keer toch speciaal (en lief enzo) moet zijn en je het je toch moet kunnen herinneren tenminste. hoe kan ik dit haar uit het hoofd praten? of heb ik een verkeerd beeld van een eerste keer?

ps: mischien moet dit verplaatst worden naar seksualiteit maar ik wist niet echt zeker waar het thuishoorde dusja...
alvast bedankt! :)

Uitzicht 05-11-2012 20:00

Nog een post of 40, dan mag je nickchange aanvragen ;)

De kwaliteit van seks lijdt bijzonder onder alcoholconsumptie, zo schijnt. Als ze zenuwachtig is, kan ze beter wat anders proberen. Ik denk dat jouw beeld van de eerste keer gezonder is dan het hare. Dat gezegd hebbende, een wijntje kan geen kwaad. Ik zou alleen niet aan 'de daad' beginnen als je dronken bent.

gangbang 05-11-2012 20:08

ja maar hoe leg ik dat haar uit?

Em. 05-11-2012 20:27

Sowieso lijkt het me beter om niet alleen dronken met seks te beginnen, maar daar ook pas mee te beginnen op het moment dat je niet zenuwachtig bent (omdat je a. elkaar en jezelf heel goed kent en je letterlijk en figuurlijk bloot durft te geven in elkaars omgeving en b. omdat je zo verschrikkelijk geil bent, dat je alleen maar seks wílt en geen tijd hebt om nog zenuwachtig te zijn). Misschien kun je haar van zo'n idee 'overtuigen'? Dus sowieso wachten tot ze niet meer zenuwachtig is (en jij ook niet, trouwens).

ShySora 05-11-2012 21:41

Citaat:

gangbang schreef: (Bericht 32867630)
hey,
eerst en vooral sorry voor mijn naam. maar ik weet niet of ik hem kan veranderen en dus al zeker niet hoe het dan zou moeten.

terzake nu, ik ben een jongen en heb sinds een zestal maanden een vriendin. ze zegt dat als ze haar eerste keer seks zou hebben (nu zijn we allebei nog maagd) ze dronken wil zijn omdat ze dan minder zenuwachtig zou zijn. dit vind ik totaal niet kunnen omdat ik denk dat je eerste keer toch speciaal (en lief enzo) moet zijn en je het je toch moet kunnen herinneren tenminste. hoe kan ik dit haar uit het hoofd praten? of heb ik een verkeerd beeld van een eerste keer?

ps: mischien moet dit verplaatst worden naar seksualiteit maar ik wist niet echt zeker waar het thuishoorde dusja...
alvast bedankt! :)


De eerste keer is speciaal (voor de meesten toch). Zenuwen horen daar bij. Tip: Verwacht er niet te veel van, voel je er allebei klaar voor, en heb een lang en goed voorspel. Kaarsjes, een romantisch dinner (met eventueel 1 glaasje rode wijn, zo zijn jullie niet dronken, maar zal zij zich misschien iets zelfzekerder voelen). En laat haar merken dat er niks ernstigs mis kan gaan. Zo zullen de zenuwen afnemen. En praat met haar. Dat jij het liever nuchter doet, dat het heel belangrijk voor je is. Zeker voor de eerste keer, dat je het heel romantisch wil maken en dat je niet wil dat ze zich door haar dronkenschap niks meer herinnert van die super romantische avond.

Hopelijk hielp dit :3
Ik duim voor jullie :3

Volk 06-11-2012 08:23

Als ze denkt dat ze er dronken voor moet zijn is ze er nog niet klaar voor.

WolterB 06-11-2012 10:32

Ik denk dat dit topic inderdaad beter op Seks thuishoort. Heb hem daarheen verplaatst!

DonaldFuck 06-11-2012 11:01

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 32868316)
Als ze denkt dat ze er dronken voor moet zijn is ze er nog niet klaar voor.


bloodyb 10-11-2012 13:37

Als jullie nog helemaal niks met elkaar hebben gedaan (dus verder gegaan dan kussen)hoef je natuurlijk niet de 1e keer "all the way" te gaan. Bouw het langzaam op. Elkaar uitkleden, beetje kussen en knuffelen, elkaar voelen en kijken hoe de ander daar op reageert en elkaar bevredigen. Als je dat een paar keer hebt gedaan zijn jij en je vriendin niet zo gespannen voor de eerste keer. En dronken worden is dan ook niet nodig!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.