Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   het grote HAAR en KAPSEL topic (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1595454)

innogen 12-06-2007 13:38

het grote HAAR en KAPSEL topic
 
stel hier al je vragen over haar, kapsels, kappers, producten enzovoort :)
Plaatjes posten van je eigen kapsel of van andere leuke kapsels kan ook.

Handige links:
http://www.kapsels.net/
http://www.kapperssite.nl/
http://www.virtueelkapsel.com/
http://www.toniandguy.com/


Weet je nog een leuke website?
PM dan één van de forumbazen of post de website in dit topic, dan zorgen wij ervoor dat deze ook in de openingspost komt.

Quis 12-06-2007 13:40

Ik zet mijn vraag hier even opnieuw, in het oude topic leest vast niemand het. :)

Ik verf mijn haar al een aantal jaar (met tussenpozen) rood met Henna. Onbewerkte, maar ze hebben van dat merk wel verschillende kleurtjes en ik gebruik de donkerste variant rood. Nu gooi ik er meestal wat koffiepoeder doorheen, waardoor het niet zo knal wordt. Wat ik mij afvraag is of het klopt dat als je er rode wijn bij doet het dan roder/intenser rood wordt. Ik wil namelijk wel eens een keer écht bordeau haar, en niet bruin met een oranje glans. Dus, mijn vragen:
- of wijn überhaupt werkt
- of het dan organgener/feller wordt, of meer bordeau.

DarkSavior 12-06-2007 14:26

ETOS heeft alle producten van L'oreal Studio Line Special in de aanbieding. Twee halen, Een betalen. Goede actie! :)

OP=OP ftw..

sterrenmeisje 13-06-2007 09:31

Citaat:

innogen schreef op 12-06-2007 @ 14:38 :
Nepdreads bestellen of laten zetten kan bij;
- *pixie* bij Rotterdam. Haar maximaal 15-20 cm lang, zelf elastiekjes en dreads kopen, €10,- per uur.

*pixie* bestaat niet meer, dat ben ik nu :)

the exploding boy 13-06-2007 12:50

Citaat:

Quis schreef op 12-06-2007 @ 14:40 :
Ik zet mijn vraag hier even opnieuw, in het oude topic leest vast niemand het. :)

Ik verf mijn haar al een aantal jaar (met tussenpozen) rood met Henna. Onbewerkte, maar ze hebben van dat merk wel verschillende kleurtjes en ik gebruik de donkerste variant rood. Nu gooi ik er meestal wat koffiepoeder doorheen, waardoor het niet zo knal wordt. Wat ik mij afvraag is of het klopt dat als je er rode wijn bij doet het dan roder/intenser rood wordt. Ik wil namelijk wel eens een keer écht bordeau haar, en niet bruin met een oranje glans. Dus, mijn vragen:
- of wijn überhaupt werkt
- of het dan organgener/feller wordt, of meer bordeau.

welke henna heb je? gewone henna? anders is het namelijk misshcien een idee om eens donkerrode henna te kopen, deze wordt ehm heel rood, maar niet licht ofzo. meer donker-felrood.

Mustang_Sally 13-06-2007 13:43

Hoi,
Ik heb een vraagje over kleurspoelingen van donkerblond naar lichtblond. Ik heb zelf donkerblond haar met lichtblonde highlights. Nu wil ik het voor de zomer in z'n geheel lichter kleuren, en ik vroeg me af of dat met zo'n spoeling (niet bij de kapper, maar zelf dus) wel mooi zou worden, en hoe die higlights daarop zouden reageren... Je hoort namelijk wel eens van mensen die dat probeerden en bij wie hun haar vervolgens oranje uitsloeg... Is dat bij donkerblond haar ook?
Iemand ervaringen hiermee? :-) Ik ben m'n haar namelijk echt zat en heb geen geld/tijd voor de kapper de eerste komende 2 maanden...

innogen 13-06-2007 15:24

Citaat:

sterrenmeisje schreef op 13-06-2007 @ 10:31 :
*pixie* bestaat niet meer, dat ben ik nu :)
Veranderd.

Quis 13-06-2007 17:28

Citaat:

the exploding boy schreef op 13-06-2007 @ 13:50 :
welke henna heb je? gewone henna? anders is het namelijk misshcien een idee om eens donkerrode henna te kopen, deze wordt ehm heel rood, maar niet licht ofzo. meer donker-felrood.
Ik gebruik gewone henna ja. En zoals ik al zei, ik hoop altijd de donkerste variant.

Mijns. 13-06-2007 17:38

Citaat:

Mustang_Sally schreef op 13-06-2007 @ 14:43 :
Hoi,
Ik heb een vraagje over kleurspoelingen van donkerblond naar lichtblond. Ik heb zelf donkerblond haar met lichtblonde highlights. Nu wil ik het voor de zomer in z'n geheel lichter kleuren, en ik vroeg me af of dat met zo'n spoeling (niet bij de kapper, maar zelf dus) wel mooi zou worden, en hoe die higlights daarop zouden reageren... Je hoort namelijk wel eens van mensen die dat probeerden en bij wie hun haar vervolgens oranje uitsloeg... Is dat bij donkerblond haar ook?
Iemand ervaringen hiermee? :-) Ik ben m'n haar namelijk echt zat en heb geen geld/tijd voor de kapper de eerste komende 2 maanden...

Ik had ook donkerblond haar en ik heb het ook lichtblond gekleurd. Ik heb een coupe du soleil gekocht, dan moet je een mutsje op en met een soort haaknaaldje haal je dan plukjes haar eronder vandaan. Het zijn heel veel plukjes dus in principe licht je zo je hele haar op. Bij mij is dat toen erg goed gelukt. Vergeef me het emo plaatje. Je ziet er dan alleen wel uit als een barbie met dat mutsje op, maar ach.

Oh, en daarna heb ik het iedere keer gewoon 'normaal' geverfd, want dan is t toch al licht dus dat lukt prima.

sterrenmeisje 14-06-2007 00:39

Citaat:

innogen schreef op 13-06-2007 @ 16:24 :
Veranderd.
dank :D

the exploding boy 14-06-2007 10:07

Citaat:

Quis schreef op 13-06-2007 @ 18:28 :
Ik gebruik gewone henna ja. En zoals ik al zei, ik hoop altijd de donkerste variant.
gewone henna = oranje ;)
anders heb je de auburn of de acajou , vandaar dat ik het vroeg, want die wordt niet bruin met rode glans, maar echt donkerrood.

Mustang_Sally 14-06-2007 10:16

Citaat:

Mijns. schreef op 13-06-2007 @ 18:38 :
Ik had ook donkerblond haar en ik heb het ook lichtblond gekleurd. Ik heb een coupe du soleil gekocht, dan moet je een mutsje op en met een soort haaknaaldje haal je dan plukjes haar eronder vandaan. Het zijn heel veel plukjes dus in principe licht je zo je hele haar op. Bij mij is dat toen erg goed gelukt. Vergeef me het emo plaatje. Je ziet er dan alleen wel uit als een barbie met dat mutsje op, maar ach.

Oh, en daarna heb ik het iedere keer gewoon 'normaal' geverfd, want dan is t toch al licht dus dat lukt prima.

Hoi! Dat ziet er idd leuk uit! Ik ga het er maar gewoon op wagen :-) Dankjewel!

duivelaartje 14-06-2007 10:46

Citaat:

Mijns. schreef op 13-06-2007 @ 18:38 :
Ik had ook donkerblond haar en ik heb het ook lichtblond gekleurd. Ik heb een coupe du soleil gekocht, dan moet je een mutsje op en met een soort haaknaaldje haal je dan plukjes haar eronder vandaan. Het zijn heel veel plukjes dus in principe licht je zo je hele haar op. Bij mij is dat toen erg goed gelukt. Vergeef me het emo plaatje. Je ziet er dan alleen wel uit als een barbie met dat mutsje op, maar ach.

Oh, en daarna heb ik het iedere keer gewoon 'normaal' geverfd, want dan is t toch al licht dus dat lukt prima.

Oh, dat staat leuk! Ik ga denk ik ook maar eens aan de coupe du soleil ofzo, want m'n haar wordt elke zomer steeds minder lichtblond (ook al zit ik nog steeds even veel in de zon) en dat halve donkerblond vind ik zo saai.

Quis 14-06-2007 11:24

Citaat:

the exploding boy schreef op 14-06-2007 @ 11:07 :
gewone henna = oranje ;)
anders heb je de auburn of de acajou , vandaar dat ik het vroeg, want die wordt niet bruin met rode glans, maar echt donkerrood.

ik dacht dat je bedoelde gewone henna als in onbewerkt en niet van dat spul dat is samengesteld uit een heleboel zooi en een beetje henna. Ik geloof dat die van mij auburn is, maar echt donkerrood wordt het dus nooit, vandaar mijn vraag over de wijn.

the exploding boy 15-06-2007 17:15

Citaat:

Quis schreef op 14-06-2007 @ 12:24 :
ik dacht dat je bedoelde gewone henna als in onbewerkt en niet van dat spul dat is samengesteld uit een heleboel zooi en een beetje henna. Ik geloof dat die van mij auburn is, maar echt donkerrood wordt het dus nooit, vandaar mijn vraag over de wijn.
wijn weet ik niet, ik doe het altijd met ipv gekookt water erbij, heel sterke zwarte thee erbij, werkt bij mij prima :)

summer2002 07-07-2007 19:43

hallo allemaal.

ik heb half lang krullend haar en mijn haarscheding altijd al saai in het midden gehad. het hangt maar een beetje! heeft er iemand eens een leuk idee? : voorbeelden op foto's?

Ik zie soms ook een schuine scheiding met een slag naar de zijkant. weet niet goed uit te leggen.
Een ponny ben ik absoluut op tegen! en ik wil ook niet te veel haar verliezen :P

het zit nu zegmaar zo: http://www.alamp.com/147naom27a.jpg
(min al dat volume)

:)

sterrenmeisje 07-07-2007 23:24

ik vind dit leuk :)
http://i21.photobucket.com/albums/b2...models2022.jpg

maar je kan met een schuine scheiding al iets heel anders creeeren, eventueel in combinatie met een iets kortere/schuine lok. trek met een puntkam een scheiding vanuit de punt van je neus langs de binnenste rand van je wenkbrauw (dus de kant van de neusbrug) tot ongeveer bovenop je hoofd (dus 10-15 cm lange scheiding)
op die manier valt je haar al heel anders.

je kan dan nog één kant wegsteken met een speldje of de schuine lok naar voren halen en de rest in een staart doen. dan is je gezicht ook niet zo bloot, wat vaak natuurlijk zo is als je je haar in een (hoge) staart doet.

ook leuk is die lok te draaien en met een speldje vast te zetten als zo'n soort gwen stefani lok. ook heel makkelijk, en toch weer anders dan dat je het nu hebt.

ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel, en ook dat je het leuk vindt :D

janena 13-07-2007 18:48

Zou:

- Janena Noord/ oost Overijssel, 85,- 85 voor kort/halflang en 100 voor lang. Permanentvloeistof/ en evt. elastiek is inbegrepen alsmede een keer gratis onderhoud. Uitgebreide website met veel foto's
4 jaar ervaring (en 10 jaar ervaring met nepdreads/vlechtjes etcetera). Gemiddeld een uur of 4 over het zetten, ik zet gemiddeld tussen de 50 en 70 dreads, meer of minder is ook mogelijk. Dreads zonder chemische middelen zijn ook mogelijk, zelfde prijs.


Veranderd mogen worden in:

www.janena-hair.com (Hardenberg, ov)
90 euro voor haar boven de schouders, 100 euro voor haar op of over de schouders.
Bijwerken vanaf 25 euro.
Zet dreads met verschillende (combinatie)technieken
Ruime ervaring en uitgebreide site (veel foto's).


????

sterrenmeisje 14-07-2007 23:45

Citaat:

sterrenmeisje schreef op 08-07-2007 @ 00:24 :
bla
en wat zeg je dan? dank je wel sterrenmeisje!! :P

*oma* 17-07-2007 09:38

Citaat:

janena schreef op 13-07-2007 @ 19:48 :



????

ja hoor :)

janena 18-07-2007 18:36

bedankt!

Nirawatsi 23-07-2007 22:43

Ik heb besloten mijn haar donkerpaars met raven zwarte plukjes te gaan verven omdat dat het beste bij me past.

Alleen weet ik niet hoe ik het voor mekaar kan krijgen aangezien ik donker haar heb (zwart met bruin), dus als ik het dan donkerpaars verf valt het niet op..

Welke kleur moet ik nemen als ik het écht paars/donkerpaars wil hebben?

sterrenmeisje 23-07-2007 23:01

je hebt bij bepaalde winkels kappersverf (ik haalde altijd iets van l'oreal) die je moet mengen met waterstofperoxide. op die manier kan je ook donkerder haar in een redelijk felle kleur verven, zonder het eerst te hoeven ontkleuren. de zwarte plukjes kan je er dan later in verven.

vixen 24-07-2007 10:30

Citaat:

Nirawatsi schreef op 23-07-2007 @ 23:43 :
Ik heb besloten mijn haar donkerpaars met raven zwarte plukjes te gaan verven omdat dat het beste bij me past.

Alleen weet ik niet hoe ik het voor mekaar kan krijgen aangezien ik donker haar heb (zwart met bruin), dus als ik het dan donkerpaars verf valt het niet op..

Welke kleur moet ik nemen als ik het écht paars/donkerpaars wil hebben?

Vroeger he (ja, vroeger) ontkleurde ik mijn haar eerst, tot een lichtblond/lelijk oranje, dan die paarse verf er in (van Stargazer, als dat nu nog bestaat) en dan nog zwarte plukjes erin met een langhoudende kleuring.

DIY 25-07-2007 19:53

Ik heb blond haar, maar mijn haar wordt steeds donkerder. Ik wil mijn haar nóg blonder dan dat het is, maar mijn kapster raadde me af om het zelf te blonderen/bij de kapper te laten doen omdat de kans dan groot was dat het geel zou worden.
Ik weet dat je je haar van citroensap ook wat blonder wordt, heeft iemand hier ervaring mee, moet je iets speciaals doen ofzo? :bloos:

mandi 25-07-2007 21:58

Citaat:

DIY schreef op 25-07-2007 @ 20:53 :
Ik heb blond haar, maar mijn haar wordt steeds donkerder. Ik wil mijn haar nóg blonder dan dat het is, maar mijn kapster raadde me af om het zelf te blonderen/bij de kapper te laten doen omdat de kans dan groot was dat het geel zou worden.
Ik weet dat je je haar van citroensap ook wat blonder wordt, heeft iemand hier ervaring mee, moet je iets speciaals doen ofzo? :bloos:

Een goeie kapper moet geen problemen hebben met blonderen lijkt me. Ik ging van donkerbruin naar letterlijk witblond in een paar uurtjes, bij de kapper gedaan.

Joan 28-07-2007 17:16

hallo allemaal

hoe krijg ik mn haar in een staart zoals hierzo:
http://www.bbc.co.uk/slink/images/14...eachhair_1.jpg

:(

of andere manieren dat mn haar niet zo standaard in een staart naar achter zit mss.. :o

duivelaartje 28-07-2007 18:01

Citaat:

DIY schreef op 25-07-2007 @ 20:53 :
Ik heb blond haar, maar mijn haar wordt steeds donkerder. Ik wil mijn haar nóg blonder dan dat het is, maar mijn kapster raadde me af om het zelf te blonderen/bij de kapper te laten doen omdat de kans dan groot was dat het geel zou worden.
Ik weet dat je je haar van citroensap ook wat blonder wordt, heeft iemand hier ervaring mee, moet je iets speciaals doen ofzo? :bloos:

Anders iets van highlights ofzo? Of een spoeling?

barbara.inc 01-08-2007 16:18

Citaat:

Joan schreef op 28-07-2007 @ 18:16 :
hallo allemaal

hoe krijg ik mn haar in een staart zoals hierzo:
http://www.bbc.co.uk/slink/images/14...eachhair_1.jpg

:(

of andere manieren dat mn haar niet zo standaard in een staart naar achter zit mss.. :o

met zo'n klem: http://www.tillart.nl/catalog/images/10430.jpg
Haar achter vastpakken, omhoog draaien, klem op de onderkant zetten en dan je haar weer over de klem laten vallen.

Alternatieven voor saaie staart:
http://www.thehairstyler.com/images/...brity_2932.jpg
http://www.thehairstyler.com/images/...ebrity_698.jpg
Hier hoef je geen pony voor te knippen, gewoon een lok over je voorhoofd laten lopen en achter je oor vastzetten met schuifspeldjes en haarlak

http://www.thehairstyler.com/images/...brity_2299.jpg

http://www.thehairstyler.com/images/...brity_2628.jpg

http://www.thehairstyler.com/images/...ebrity_951.jpg
Hoge staart maken, en dan plukjes eromheen vastzetten met schuifspeldjes tot je een grote knot hebt

..:PieP:.. 08-08-2007 13:14

Hallo!

Ik heb laatst mijn haar geverft, (in een poging een niet te goud-gele lichte bruintint te verkrijgen) maar het is dus wel zo geworden.. Het is dus alles behalve natuurlijk, maar juist een beetje oranje.. Nou heb ik al heel wat van die gloed uitgewassen met zilvershampoo, maar daar werden mijn high lights ook paarsig van
Iemand een beetje verstand van haarkleuringen? En hoe ik die hele warme gloed er toch nog uitkrijg? (Misschien een askleur?)

summer1986 11-08-2007 17:57

VRAAGJE VOOR ERVAREN HAARVERVERS :)

Ik heb van nature kwetsbaar, lichtbruin, krullend haar met een paar grijze haren bij mijn kruin. Ik heb een paar maanden geleden wat blonde plukjes in mijn haar aangebracht, ook om het grijs te verdoezelen. Nu heb ik hier de uitgroei van, en dat vind ik eigenlijk wel een heel leuk effect geven.
Denk hier aan: Sarah Jessica Parker
Of: Shakira

Maarja door deze uitgroei komen ook weer mijn grijze haartjes tevoorschijn, welke ik wil verven. En wanneer ik mijn haar vanaf de scheiding volledig blond verf, word ik zo blond en dat vind ik niet zo leuk.
Dus mijn vraag is: is het mogelijk om vanaf mijn scheiding zo'n 3 cm bruin te verven, zodat het net uitgroei lijkt en mijn grijze haren niet te zien zijn? En kan ik dan dezelfde dag ook wat blondere plukjes aanbrengen?

Dankjewel!

)Vampje( 13-08-2007 07:45

Citaat:

..:PieP:.. schreef op 08-08-2007 @ 14:14 :
Hallo!

Ik heb laatst mijn haar geverft, (in een poging een niet te goud-gele lichte bruintint te verkrijgen) maar het is dus wel zo geworden.. Het is dus alles behalve natuurlijk, maar juist een beetje oranje.. Nou heb ik al heel wat van die gloed uitgewassen met zilvershampoo, maar daar werden mijn high lights ook paarsig van
Iemand een beetje verstand van haarkleuringen? En hoe ik die hele warme gloed er toch nog uitkrijg? (Misschien een askleur?)

Ja, een askleur inderdaad.
En als dat niet baat, dan zul je toch naar de kapper moeten OF je haar weer donker verven.(y)

SQUARE 18-08-2007 02:12

Hallo mensen, Weten jullie welke kappers erg goed knippen in rotterdam en omstreken?

Kappers die ongeveer knippen als bij tony & guy of cresendo. Dus niet kappers die knippen als "de turk om de hoek" of Team kapsalon, rombout, cosmo etc.

De ervaring leert dat kappers met een prijslijst van mininimaal 40 per knipbeurt euro goed knippen:D.

koekjes 20-08-2007 10:40

ik zoek ook een kapper in rotterdam maar 40 euro, no way... en daar komt nog bij dat ik enorm vervelend haar heb om te knippen

RastaLove 27-08-2007 11:32

Citaat:

summer1986 schreef op 11-08-2007 @ 18:57 :
VRAAGJE VOOR ERVAREN HAARVERVERS :)

Ik heb van nature kwetsbaar, lichtbruin, krullend haar met een paar grijze haren bij mijn kruin. Ik heb een paar maanden geleden wat blonde plukjes in mijn haar aangebracht, ook om het grijs te verdoezelen. Nu heb ik hier de uitgroei van, en dat vind ik eigenlijk wel een heel leuk effect geven.
Denk hier aan: Sarah Jessica Parker
Of: Shakira

Maarja door deze uitgroei komen ook weer mijn grijze haartjes tevoorschijn, welke ik wil verven. En wanneer ik mijn haar vanaf de scheiding volledig blond verf, word ik zo blond en dat vind ik niet zo leuk.
Dus mijn vraag is: is het mogelijk om vanaf mijn scheiding zo'n 3 cm bruin te verven, zodat het net uitgroei lijkt en mijn grijze haren niet te zien zijn? En kan ik dan dezelfde dag ook wat blondere plukjes aanbrengen?

Dankjewel!

In de reclame zie je vaak van die middeltjes (vaak voor mannen geloof ik) die de grijze haren terugbrengen in de kleur van de rest van je haar, misschien kan je dat proberen op je uitgroei?

Maanmeisje 28-08-2007 09:51

Citaat:

DIY schreef op 25-07-2007 @ 20:53 :
Ik heb blond haar, maar mijn haar wordt steeds donkerder. Ik wil mijn haar nóg blonder dan dat het is, maar mijn kapster raadde me af om het zelf te blonderen/bij de kapper te laten doen omdat de kans dan groot was dat het geel zou worden.
Ik weet dat je je haar van citroensap ook wat blonder wordt, heeft iemand hier ervaring mee, moet je iets speciaals doen ofzo? :bloos:

Zelf heb ik donkerblond haar en ik heb er gewoon ontkleurder ingedaan. Na de eerste verfbeurt was het oranje/forumgeel. Uiteindelijk heb ik het 3x ontkleurd en toen was het wel witblond.

Op jouw foto's afgaande denk ik dat je het met 1 a 2 keer verven wel moet redden.

Mocht je het te geel vinden kun je ook eest zilvershampoo proberen, dat hielp bij mij heel goed. (Het is wel alleen via een kapperszaak verkrijgbaar, dus je moet even zoeken)

muziekvlinder 29-08-2007 13:30

kent iemand een goede, niet al te dure, kapper in utrecht?
ik wil ergens mn haar laten verfen

sterrenmeisje 31-08-2007 20:20

kunnen we niet een keer een lijstje aanleggen met favo kappers per stad met gemiddelde prijzen ofzo?

Goldfish 06-09-2007 18:57

Wie kan mij een fijne wax aanraden. Ik zoek een hele stugge wax die niet vettig aan blijft voelen, daarnaast moet hij stevig zijn (maar niet kei hard worden als een gel ofzo). En hij moet natuurlijk niet te duur zijn (bij de kapper verkopen ze belachelijk dure).

vixen 06-09-2007 21:16

Citaat:

muziekvlinder schreef: (Bericht 25842626)
kent iemand een goede, niet al te dure, kapper in utrecht?
ik wil ergens mn haar laten verfen


Rob Peetoom bij de stadsschouwburg is fijn (studentenkorting en met een junior stylist = 24,- ofzo voor knippen). Verven weet ik niet.. Zijstraat van het neude (richting toque toque) zit ook een kapper, maar daar ben ik nooit geweest, ze hebben wel ook studentenkorting.

vixen 06-09-2007 21:17

Citaat:

Goldfish schreef: (Bericht 25906416)
Wie kan mij een fijne wax aanraden. Ik zoek een hele stugge wax die niet vettig aan blijft voelen, daarnaast moet hij stevig zijn (maar niet kei hard worden als een gel ofzo). En hij moet natuurlijk niet te duur zijn (bij de kapper verkopen ze belachelijk dure).

Murrays, het oranje potje (dus niet nu nile, het gele potje). En je hebt ook erg fijne van Fudge, maar die zijn dan weer erg duur.

RastaLove 07-09-2007 07:45

Citaat:

vixen schreef: (Bericht 25907616)
Murrays, het oranje potje (dus niet nu nile, het gele potje). En je hebt ook erg fijne van Fudge, maar die zijn dan weer erg duur.

murrays lijkt me niet echt geschikt, tenzij je een afrokapsel hebt?

Haligh 07-09-2007 12:53

Citaat:

vixen schreef: (Bericht 25907616)
Murrays, het oranje potje (dus niet nu nile, het gele potje). En je hebt ook erg fijne van Fudge, maar die zijn dan weer erg duur.

ik heb zelf een tijdje fudge gehad die me wel beviel, maar nu gebruik ik soms taft chaotic gum van schwarzkopf en die is ook (y).

All Out Of Love 07-09-2007 18:57

hoe maak i kplukken in me haar

Ik vraag me af hoe je je haar zo kan modeleren, dat je plukken krijgt ? Ik probeer het altijd maar het werkt niet, mischien omdat ik te dik/stug haar heb

All Out Of Love 07-09-2007 18:57

Citaat:

vixen schreef: (Bericht 25907616)
Murrays, het oranje potje (dus niet nu nile, het gele potje). En je hebt ook erg fijne van Fudge, maar die zijn dan weer erg duur.


het mag niet vet aanvoelen en jij probeert hem murray's aan te smeren ?!?! :)

sterrenmeisje 07-09-2007 23:07

Citaat:

Goldfish schreef: (Bericht 25906416)
Wie kan mij een fijne wax aanraden. Ik zoek een hele stugge wax die niet vettig aan blijft voelen, daarnaast moet hij stevig zijn (maar niet kei hard worden als een gel ofzo). En hij moet natuurlijk niet te duur zijn (bij de kapper verkopen ze belachelijk dure).

kan je dan niet beter mud of cley nemen?

en over die plukken: een steiltang misschien?

flanke 08-09-2007 12:50

Hey,
Om mijn haar wat meer 'in de war' te doen lijken was mij vertelt zeep te gebruiken ipv shampoo, zoals ook mensen met dreads doen.
Nu is de vraag:
wat is het effect van zeep op haar?
Gaat het haar daarvan niet gemakkelijker breken?

Nocturnal 09-09-2007 01:52

hoi, ik ben kaal

http://www.blokwatch.be/images/stori...alrobinvan.jpg

Lethe 11-09-2007 21:59

Ik heb een vraag!
Ik ga er vanuit dat een apart topic hierover niet op prijs gesteld wordt, dus plaats ik m'n vraagje even hier ;)
Ik ben op zoek naar een goed werkende stijltang. Nu heb ik op internet twee goede merken gevonden: chi iron en Ga.Ma Italy. Wie gebruikt een van deze tangen? En ben je er tevreden mee? Bedankt voor de reacties alvast!

DIY 23-09-2007 14:11

Ik heb vrij lichtblond haar, ik heb het in de zomervakantie geverfd.Toen was het nog zo:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-R8OC3KXL.jpg

Nu is het al weer iets donkerder, maar ik ben van mezelf ook vrij blond. Nu wil ik eigenlijk deze week mijn haar deze kleur verven:

http://i198.photobucket.com/albums/a...SHAARKLEUR.jpg

Is het wel verstandig om dit gewoon zelf te doen? Of is het beter om bij de kapper te laten doen? (Geldtekort :bloos:...) Ervaringen, blablabla, laat het me weten.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.