Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Backpacken door Noorwegen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1919651)

Binkyboy97 24-07-2016 14:57

Backpacken door Noorwegen
 
Hallo. Ik wil graag (als ik klaar ben met mijn opleiding) gaan backpacken door Noorwegen. Alleen ik weet echt totaal niet wat ik er van moet verwachten als het om de voorbereiding gaat. Zoals de kosten, wat voor spullen ik nodig hebben, de beste plaatsen om te bezoeken, hoe ik het beste kan reizen daar, of je beter langer op 1 plek kan blijven of juist niet.

Ik wil daar vooral zoveel mogelijk van de natuur zien. Heeft iemand ervaring met backpacken of weet iemand nog mooie plekken om heen te gaan? Let me know

Daantje_0705 24-07-2016 15:29

Waarom Noorwegen? Volgens mij is dat best een duur land met een niet heel uitgebreid OVnetwerk dus lijkt me niet eenvoudig

Binkyboy97 24-07-2016 15:51

Omdat de natuur me erg aanspreekt, weet je een vergelijkbaar land?

-SoloWolf- 24-07-2016 22:26

Dit is wel een leuk linkje om even te checken. Verder wat Daantje zegt, redelijk prijzig.

Little Phoebe 25-07-2016 05:50

Ik verplaats je topic even naar Vrije Tijd :y

Binkyboy97 25-07-2016 10:46

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 34179575)
Ik verplaats je topic even naar Vrije Tijd :y

Oke bedankt, ik wist niet precies waar ik hem kon plaatsen, is het niet handig als er een reis sub forum komt?

WolterB 25-07-2016 10:51

Offtopic:
20 december 2011: Eropuit! en Sport zijn samengevoegd tot Vrije tijd. We hopen hiermee een wat toegankelijker deelforum te hebben gecreëerd.

15 juni 2009: Wegens gebrek aan belangstelling stopt het Theater & Cultuur subforum. Topics over theater kunnen voortaan terecht op het nieuwe subforum 'Erop Uit', wat een samenvoeging is van Reizen & Vakantie en Theater & Cultuur.

5 augustus 2008: de subfora 'Europa' en 'Verre bestemmingen' op het Reizen & Vakantie-forum zijn verwijderd. Alle topics zijn naar R&V verplaatst.


;)

Axel11 25-07-2016 11:01

Offtopic: En als je het zinnetje onder het subforum leest, staat daar ook: "Een subforum voor alles wat je met en in je vrije tijd doet: theatervoorstellingen, sportwedstrijden, STEDENTRIPJES, VAKANTIES, sporten, REIZEN, uitgaan, feestjes en UITJES in het algemeen." (Hetzelfde staat overigens ook nog in het welkomst-/mededelingstopic hier.)

Misschien heb je dit topic in de mobiele versie aangemaakt, maar alles vatten in de titel van het subforum is (tegenwoordig) lastig :p


On topic: je bedoelt dat je graag fjorden wil zien?

Elin3 25-07-2016 12:39

Wil je alleen of met een groepsreis?

Binkyboy97 26-07-2016 00:24

Citaat:

Axel11 schreef: (Bericht 34179710)
Offtopic: En als je het zinnetje onder het subforum leest, staat daar ook: "Een subforum voor alles wat je met en in je vrije tijd doet: theatervoorstellingen, sportwedstrijden, STEDENTRIPJES, VAKANTIES, sporten, REIZEN, uitgaan, feestjes en UITJES in het algemeen." (Hetzelfde staat overigens ook nog in het welkomst-/mededelingstopic hier.)

Misschien heb je dit topic in de mobiele versie aangemaakt, maar alles vatten in de titel van het subforum is (tegenwoordig) lastig :p


On topic: je bedoelt dat je graag fjorden wil zien?

Off-topic: Ja ik zit altijd op de mobiele versie, de pc versie is niet overzichtelijk.

On-topic:
Ik wil inderdaad fjorden zien ja, het liefst per boot. Maar ook heel graag het noorderlicht, ijsvissen en (ik weet niet of dat daar kan) maar met sledehonden een Trip maken.

Binkyboy97 26-07-2016 00:25

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34179782)
Wil je alleen of met een groepsreis?

Alleen of met een kleine groep. Ik denk dat in een kleine groep wel een stuk leuker is, maar ik wil ook me eigen gang kunnen gaan.

janine 1993 14-02-2017 09:49

ik ben zelf ook een aantal keer naar noorwegen geweest, echt een prachtig land. het is wel een duur land, maar je mag nagenoeg overal wildkamperen, dus je kan goedkoop overnachten:) Andere kosten zullen wel een stuk hoger zijn dan in nederland.

groethes Janine

deadlock 14-02-2017 15:53

Ik heb maar één tip voor Noorwegen: NEEM BAKKEN MET GELD MEE.

Mate van duurheid:
- Domino's eten in Amman; €60,-
- Avondje stappen in Noorwegen: Maxed out my credit card


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.