Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   jaloezie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=808552)

ketchup suicide 14-04-2004 14:14

jaloezie
 
ik heb voor mijn eindexamenopdracht voor volgend jaar de 7 hoofdzonde gekozen. Maar voor jaloezie kan ik maar niks verzonnen krijgen. Het mag beeldend of ruimtelijk zijn. dus heeft er iemand ideeën???
please help

kazje 14-04-2004 14:52

denk aan de manier waarop een meisje reageert als dr vriendje met een ander meisje praat?:p

doezel 14-04-2004 15:00

Ik zou eerder iets origineler nemen. Een kabouter die jaloers is op een andere met een grotere muts ofzo?

Maryk 14-04-2004 15:11

Hoe heb je de andere zonden gedaan? Zit er een stijl of lijn in die je kunt doortrekken of zijn het allemaal losse elementen?

ketchup suicide 14-04-2004 20:59

Ik heb de andere hoofdzonde allemaal apart uitgewerkt. NIet allemaal in 1 stijl ofzo. sommige ruimtelijk andere beeldend. Maar voor deze lukt het ech t niet :(

michieldewit 14-04-2004 23:28

Jaloezie... Wat dacht je van een tekening van twee handen (elk van dezelfde persoon), een rechter en een linker. De rechter ligt uitgespreid op een of ander oppervlak, nog half een witte bloem vastklemmend. Dwars door de rug van de hand is een of ander scherp voorwerp heengestoken. De dader, zo is aan de terugtrekkende beweging te zien, is de andere (de linker) hand. Uit pure afgunst heeft de linker de rechter geveld...

Noé 15-04-2004 08:45

Citaat:

michieldewit schreef op 15-04-2004 @ 00:28 :
Jaloezie... Wat dacht je van een tekening van twee handen (elk van dezelfde persoon), een rechter en een linker. De rechter ligt uitgespreid op een of ander oppervlak, nog half een witte bloem vastklemmend. Dwars door de rug van de hand is een of ander scherp voorwerp heengestoken. De dader, zo is aan de terugtrekkende beweging te zien, is de andere (de linker) hand. Uit pure afgunst heeft de linker de rechter geveld...
Prachtig!

Jarahh 15-04-2004 11:32

Iets groens....

Allures 15-04-2004 13:28

Citaat:

Jarahh schreef op 15-04-2004 @ 12:32 :
Iets groens....
mijn fiets
:o

R-J-N 15-04-2004 14:12

Een vriend van me heeft voor onze opleiding een object moeten maken van z'n Alter Ego en koos daarvoor ook Jaloezie en hij heeft een soort groene kastjes gemaakt met daartussen Jaloeziën van hout met daarop allerlei verklaringen van Jaloezie in verschillende talen....maarja, dat is wat hij deed, maar misschien kun je er inspiratie uit opdoen...

ketchup suicide 15-04-2004 16:26

Jaloezie... Wat dacht je van een tekening van twee handen (elk van dezelfde persoon), een rechter en een linker. De rechter ligt uitgespreid op een of ander oppervlak, nog half een witte bloem vastklemmend. Dwars door de rug van de hand is een of ander scherp voorwerp heengestoken. De dader, zo is aan de terugtrekkende beweging te zien, is de andere (de linker) hand. Uit pure afgunst heeft de linker de rechter geveld...

damnn Goed idee
superbedankt. Ik begin meteen met uitwerken :)

michieldewit 16-04-2004 00:00

Citaat:

ketchup suicide schreef op 15-04-2004 @ 17:26 :
Jaloezie... Wat dacht je van een tekening van twee handen (elk van dezelfde persoon), een rechter en een linker. De rechter ligt uitgespreid op een of ander oppervlak, nog half een witte bloem vastklemmend. Dwars door de rug van de hand is een of ander scherp voorwerp heengestoken. De dader, zo is aan de terugtrekkende beweging te zien, is de andere (de linker) hand. Uit pure afgunst heeft de linker de rechter geveld...

damnn Goed idee
superbedankt. Ik begin meteen met uitwerken :)

:cool:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.