Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Voel me niet interessant... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1900864)

Inmymaxi 05-07-2015 08:28

Voel me niet interessant...
 
Ik ben 21 jaar, jongen en altijd vrolijk en enthousiast enzo. Nooit negatief.

Het probleem is, ik ben altijd diegene die een gesprekje begint of eens vraagt hoe het is met een persoon. Het gebeurt nooit andersom...

Ik bedoel niet dat ik iets doe en iets terug verwacht daarom, het zou alleen fijn zijn als mensen ook eens geïnteresseerd waren in mij.

Ik heb echt het gevoel dat ik totaal niet interessant ben voor iemand. Ik krijg nooit zomaar een berichtje, vragend hoe het met me is ofzo en dat soort dingen. Het is echt niet zo dat ik niet leuk ben ofzo, want ik ben hartstikke gezellig en alles.

Alleen ik word er een beetje depressief van soms dat mensen mij blijkbaar niet leuk of interessant genoeg vinden om gewoon eens een gesprekje te starten...

Moest het ergens kwijt...

Pluis 05-07-2015 09:03

Tja, misschien wacht je wel niet lang genoeg. Iedereen heeft andere behoeften aan sociale interactie, en de gene die dat het meest wil, zal ook sneller een berichtje sturen. Dat betekent niet direct dat de ander je niet interessant vindt.

In mijn geval hangt het bijvoorbeeld ook heel erg af van hoe druk mijn dagen zijn. Als ik super hard moet werken heb ik geen energie en tijd om iemand een berichtje te sturen. Misschien geldt dat ook wel voor een aantal van jouw vrienden.

Elin3 05-07-2015 09:09

Bij mij heb ik met sommige vrienden ook weinig contact als ik hun niet app of mail. Dat vind ik niet zo erg, omdat ik ook een paar goede vrienden heb die ik veel regelmatiger zie, spreek en app.

In het echt afspreken vind ik vaak ook fijner dan de hele tijd berichtjes heen en weer sturen.

Inmymaxi 05-07-2015 09:10