Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Te jong gedrag (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1964846)

theberto1 07-01-2021 00:24

Te jong gedrag
 
Laat ik eerlijk zijn. Ik heb een meid leren kennen via Badoo want wie doet dan niet tegenwoordig. Een aantal dagen later vandaag dus. Zij de ze dat ze niet aangetrokken voelt naar mijn. Om dat ik te jong gedraag via Whatsapp. Maar heel eerlijk hoe kan je een boek of een film oordelen als je die alleen heb gezien alleen maar op de kaft. En dat het kinderachtig uit ziet. Want zodra je het boek nooit heb gelezen of de film heb gezien kan je niet oordelen of het daadwerkelijk kinderachtig is.

Dakduif 07-01-2021 08:21

Je moet je niet zo aanstellen en je er bij neerleggen dat ze je niet leuk vind.

JaapieEleven 07-01-2021 09:04

Citaat:

theberto1 schreef: (Bericht 34804276)
Ik heb een meid leren kennen via Badoo want wie doet dan niet tegenwoordig.

Ik. Wat is Badoo?

MikeLief 07-01-2021 11:18

Ik heb opgezocht wat badoo is maar ik mag daar niet op het is net zoiets als facebook dating volgens mij?

XxX_$LUT_XxX 07-01-2021 11:38

Citaat:

JaapieEleven schreef: (Bericht 34804290)
Ik. Wat is Badoo?

Wat denk je zelf? Een datingapp natuurlijk.

XxX_$LUT_XxX 07-01-2021 11:38

Citaat:

MikeLief schreef: (Bericht 34804304)
Ik heb opgezocht wat badoo is maar ik mag daar niet op het is net zoiets als facebook dating volgens mij?

Snap ik, Mike.

XxX_$LUT_XxX 07-01-2021 11:40

OP;

Ach je hebt in ieder geval een poging gewaagd, maar ze vindt je niet leuk.

JaapieEleven 07-01-2021 12:03

Citaat:

Leonhard Euler schreef: (Bericht 34804310)
Wat denk je zelf? Een datingapp natuurlijk.

in dat geval is onze TS officieel in de friendzone gedropt

theberto1 07-01-2021 12:39

Citaat:

Dakduif schreef: (Bericht 34804286)
Je moet je niet zo aanstellen en je er bij neerleggen dat ze je niet leuk vind.

Wtf waar slaat deze klote opmerkingen van jou op

JaapieEleven 07-01-2021 12:59

Citaat:

theberto1 schreef: (Bericht 34804322)
Wtf waar slaat deze klote opmerkingen van jou op

Op de waarheid. Ze heeft gewoon gelijk

Jan Marijnissen 07-01-2021 13:00

Citaat:

theberto1 schreef: (Bericht 34804276)
Laat ik eerlijk zijn. Ik heb een meid leren kennen via Badoo want wie doet dan niet tegenwoordig. Een aantal dagen later vandaag dus. Zij de ze dat ze niet aangetrokken voelt naar mijn. Om dat ik te jong gedraag via Whatsapp. Maar heel eerlijk hoe kan je een boek of een film oordelen als je die alleen heb gezien alleen maar op de kaft. En dat het kinderachtig uit ziet. Want zodra je het boek nooit heb gelezen of de film heb gezien kan je niet oordelen of het daadwerkelijk kinderachtig is.

Nou, dat gejank van je dat ze niet via whatsapp kan beoordelen of je je te jong gedraagt, komt op mij behoorlijk kinderachtig over anders. Ik snap haar wel.

Ze wijst je af, accepteer het. Frustrerend, niet leuk, maar nogmaals: gewoon accepteren.

XxX_$LUT_XxX 07-01-2021 13:47

Citaat:

JaapieEleven schreef: (Bericht 34804318)
in dat geval is onze TS officieel in de friendzone gedropt

De friendzone bestaat niet. Of degene vindt jou wel leuk of niet.

Dakduif 07-01-2021 14:15

Citaat:

JaapieEleven schreef: (Bericht 34804318)
in dat geval is onze TS officieel in de friendzone gedropt

De friendzone is een belachelijk iets verzonnen met kerels door te grote ego's.
Citaat:

theberto1 schreef: (Bericht 34804322)
Wtf waar slaat deze klote opmerkingen van jou op

Dat je het niet met me eens bent, maakt het niet minder waar. Het feit dat je op een forum komt vragen om bevestiging van jouw (foute) mening, maakt je imho een aansteller. Soms vinden mensen je niet leuk, ook al kennen ze je niet. Dat gebeurt. Is niet leuk of eerlijk, maar zo is het nu eenmaal. Dat zegt niks over jou. De manier waarop je met die afwijzing om gaat, zegt des te meer over je. Hoe eerder je je daar bij neer legt, des te makelijker het wordt.

Straatmeid 08-01-2021 20:09

Citaat:

theberto1 schreef: (Bericht 34804276)
Laat ik eerlijk zijn. Ik heb een meid leren kennen via Badoo want wie doet dan niet tegenwoordig. Een aantal dagen later vandaag dus. Zij de ze dat ze niet aangetrokken voelt naar mijn. Om dat ik te jong gedraag via Whatsapp. Maar heel eerlijk hoe kan je een boek of een film oordelen als je die alleen heb gezien alleen maar op de kaft. En dat het kinderachtig uit ziet. Want zodra je het boek nooit heb gelezen of de film heb gezien kan je niet oordelen of het daadwerkelijk kinderachtig is.

Als dat boek voor kinderen is dan beoordeel ik dat aan de kaft ja. Dus lees ik dat boek niet, want dan denk ik: "Dit is een kinderachtig boek".

t42 10-01-2021 01:03

Citaat:

theberto1 schreef: (Bericht 34804276)
Laat ik eerlijk zijn. Ik heb een meid leren kennen via Badoo want wie doet dan niet tegenwoordig. Een aantal dagen later vandaag dus. Zij de ze dat ze niet aangetrokken voelt naar mijn. Om dat ik te jong gedraag via Whatsapp. Maar heel eerlijk hoe kan je een boek of een film oordelen als je die alleen heb gezien alleen maar op de kaft. En dat het kinderachtig uit ziet. Want zodra je het boek nooit heb gelezen of de film heb gezien kan je niet oordelen of het daadwerkelijk kinderachtig is.

Ze probeerde je niet te kwetsen dan om hard te zeggen dat je niet leuk bent of spoort.

t42 10-01-2021 01:03

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34804406)
Als dat boek voor kinderen is dan beoordeel ik dat aan de kaft ja. Dus lees ik dat boek niet, want dan denk ik: "Dit is een kinderachtig boek".

Haha dit

t42 10-01-2021 01:04

Citaat:

JaapieEleven schreef: (Bericht 34804290)
Ik. Wat is Badoo?

Tinder voor c keus

deadlock 10-01-2021 09:35

Citaat:

Dakduif schreef: (Bericht 34804334)
De friendzone is een belachelijk iets verzonnen met kerels door te grote ego's.

Ik betwijfel deze generalisatie na gesprekken met mensen die anderen gefriendzoned hebben en ik heb het zelf ook weleens gedaan...

Straatmeid 10-01-2021 16:56

Ik denk dat de friendzone wel bestaat. Het is de negatieve connotatie die er aan toe geschreven wordt. Iemand die denkt recht te hebben op een relatie met iemand, omdat deze persoon de ajder leuk vindt, of vindt dat de ander zulke signalen zou afgeven, zijn meestal de jankerds zoals TS. Die janken dan dat ze in de friendzone zitten. Maar meestal zijn dit soort figuren helemaal geen leuke vrienden, dus dat niveau halen ze niet eens.

Genoeg vrienden van me die ook in de friendzone zitten. :o Maar dat is niet erg, zij zien dat niet als een negatief iets en mogen me gewoon heel erg graag.

XxX_$LUT_XxX 10-01-2021 17:03

In ieder geval heeft die meid hem goed afgeweken kek

Dakduif 10-01-2021 20:13

De friendzone zoals die vaak bedoelt en gebruikt wordt vind ik vooral vervelend en vermoeiend. Imo gaat het veel te vaak over kerels die geen nee kunnen of willen horen. Maar dat er werkelijk mensen zijn die vrienden willen blijven met iemand dit verliefd op ze is, geloof ik graag.

Straatmeid 10-01-2021 22:00

Ja maar dan is het dus een term die misbruikt wordt. :cool: Al mijn mannelijke vrienden zitten in de friendzone. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. :o

Straatmeid 10-01-2021 22:01

Mijn vrouwelijke vriendinnen ook. En juist die begonnen te mekkeren trouwens. :o

Dakduif 10-01-2021 22:08

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34804572)
Ja maar dan is het dus een term die misbruikt wordt. :cool: Dit, ja.


Jan Marijnissen 11-01-2021 11:23

Ja friendzone als in vrienden zijn met iemand van het geslacht waar je ook romantisch/seksueel op valt, waarbij één van de twee ook op die manier interesse heeft in de ander, maar de ander niet: natuurlijk bestaat dat.

Friendzone als in een situatie waar je in belandt omdat je je niet alfa genoeg gedraagt en waar je altijd wel uit kunt komen mits je de juiste handelingen doet, omdat vrouwen nu eenmaal per definitie vallen voor een bepaald soort gedrag, dat is natuurlijk complete nonsens.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.