Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Toompje laten inknippen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1865671)

Checker 31-08-2012 02:27

Toompje laten inknippen?
 
Ik zit met een probleem, volgens mij heb ik een te kort toompje. Het zit zo dat ik in slappe toestand wel mijn voorhuid naar achteren kan trekken zonder probleem maar eens hij stijf is lukt dat niet oftewel met heel veel pijn en heel traag en dan nog is het zeer nipt. Ik meen dat om goede seks te hebben je voorhuid wel wat meer naar achteren moet kunnen.

Ik heb al gelezen dat het bij sommige mannen gewoon scheurt maar dat lijkt bij mij niet te gaan gebeuren dus ik vrees dat ik eens bij de dokter moet langsgaan ... iemand ervaring mee of nog een tip om het zelf te doen?

bloodyb 31-08-2012 12:49

Weet je zeker dat je toompje te kort is of is je voorhuid soms te krap? En hoe oud ben je eigenlijk?

Checker 31-08-2012 13:59

Ik ben 20 en ik ben er vrij zeker van dat het een te kort toompje is. Ik voel het enkel serieus trekken aan mijn toompje, van mijn voorhuid heb ik geen last.

Aangezien ik al 20 ben vraag ik mij af hoeveel rekoefeningen nog gaan helpen en trouwens, daar wordt mijn toompje toch niet magisch wat langer door? :p

bloodyb 31-08-2012 14:15

Nee dat denk ik ook niet. Dus toch maar naar de huisarts, die zal het dan (laten) inknippen of snijden. Sterkte (y)

Henk 31-08-2012 14:22

Doe het maar niet zelf dat geeft een beetje een klerezooi. Bovendien is dat niet een plek waar je een infectie wilt hebben ;)

Checker 31-08-2012 14:24

Heeft er iemand anders het al eens meegemaakt? En zou ik het bij een andere arts dan mijn huisarts kunnen laten doen? Voel er niet zoveel voor om de man die heel mijn familie onderzoekt voor de afgelopen 30 jaar naar mijn pieleman te laten kijken :(

bloodyb 31-08-2012 14:31

Je zult wel naar je huisarts toe moeten gaan, ik denk dat hij je dan doorstuurt naar het ziekenhuis. Maar vind je het echt zo'n probleem om hem naar je piemel te laten kijken?

Checker 31-08-2012 14:52

Het is gewoon al onwennig om een andere man naar je zaak te laten kijken, laat staan dat die man dan ook nog je familie kent en er goed mee bevriend is én dan ook nog eens aan je piemel gaat liggen prutsen ... Ik weet het, het maakt eigenlijk niet uit maar 't is onwennig en gênant.

bloodyb 31-08-2012 15:04

Tja ik denk niet dat je zo maar naar een andere dokter kunt gaan. Je kunt hem om een verwijsbriefje vragen maar dan wil hij mss eerst er zelf naar kijken. Het enige wat je dan nog kunt doen is wachten tot hij ziek is of op vakantie en dan naar zijn plaatsvervanger gaan.

Afrodiete 31-08-2012 18:59

Ik heb een ex die hetzelfde probleem had. Hij is naar de huisarts gegaan en ze hebben er een verdovend zalfje opgesmeerd en het een stukje ingeknipt. Daar voelde hij verder niets van, en hij heeft er veel plezier van gehad.. ;)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.