Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   de eerste keer, hoe? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1849008)

luna-23 14-12-2011 17:04

de eerste keer
 
als ik heb ga doen met mijn vriend, wat moet ik dan doen, hoe gaat de eerste keer, is het fijn? heeft iemand tips hoe het fijn is, en hoe het fijn is voor mijn vriend?

Pluis 14-12-2011 19:49

De eerste keer is vooral een beetje onhandig, maar dat is ook wel de charme ervan. Zorg ervan dat je voldoende voorspel hebt, en denk ook aan anticonceptie (pil en/of condoom). Als hij eenmaal in je is, merk je vanzelf wel wat voor jullie prettige bewegingen zijn.

Meesterlijk 14-12-2011 21:56

Als je gewoon beetje zit/ligt te zoenen kun je iets verder gaan door hem rustig te betasten gewoon eerst beetje armen en dan borst ofzo grote kans dat hij het dan wel oppikt. :)
Gewoon niet nadenken met je gevoel mee gaan. ;)

Yora 14-12-2011 23:21

hem duidelijk aangeven wat je prettig vindt en what not. en aangeven wat jij wel en niet wilt, je grenzen aangeven. en veilig vrijen, daar moet je echt aan denken

have fun !

domie 15-12-2011 12:21

als het voor bijde de eerste keer is
doe rustig aan en laat je je gevoel je leiden
en als het niet bij de eerste keer lukt niet meteen stressen
het is spannend en zenuen spelen ook mee

als hij ervaren is geef aan wat je wel en niet wilt

en doe rustig aan en vrij veilig

luna-23 15-12-2011 18:33

super bedankt voor deze tips maar alleen hij heeft het ook nog nooit gedaan dus ik ben bang dat we allebei heel zenuwachtig zullen zijn en dat het dan niet lukt en hoe gaat daar voorspel eigenlijk? Wat trek je allemaal uit? :$

domie 16-12-2011 07:38

waar om
ik vond het wel leuk de eerste keer stuntelen

en waarom wil je op je 13 perse sex
speel eerst eens met elkaar en met je zelf en kijk wat je fijn vind
dan komt de rest vanzelf
en als het goed klikt merk je het zelf wel
en er is geen perfecte manier

mathfreak 16-12-2011 10:35

Citaat:

domie schreef: (Bericht 32196820)
en waarom wil je op je 13 per se sex

Waar staat dat luna-23 13 zou zijn?:confused:

domie 16-12-2011 11:10

Citaat:

mathfreak schreef: (Bericht 32197037)
Waar staat dat luna-23 13 zou zijn?:confused:

staat op bij andere reacties die ze op andere TP gegeven heeft

luna-23 17-12-2011 15:05

ik hoef niet perse sex maar mijn vriend en ik hebben het er even overgehad en ik denk er nu gewoon over na maar ik heb geen idee wat is allemaal inhoud en zo en wat we dan doen dus vandaar

fizzle-fluffy 17-12-2011 20:05

Het is sowieso goed dat het bespreekbaar is! Communicatie is, ook in seks, het halve werk. (y)

steffanx3 18-12-2011 21:52

Eerste keer...Moeilijk en onhandig :D
Maar maak je geen zorgen. Zolang jullie van elkaar houden komt alles goed :D

Em. 19-12-2011 15:42

Citaat:

luna-23 schreef: (Bericht 32199065)
ik hoef niet perse sex maar mijn vriend en ik hebben het er even overgehad en ik denk er nu gewoon over na maar ik heb geen idee wat is allemaal inhoud en zo en wat we dan doen dus vandaar

Als je geen idee hebt wat het inhoudt en je wil het zelf eigenlijk nog niet: geen seks hebben. Neem gewoon de tijd. Zeker als je 13 bent, ben je nog heel jong, en als je ouder bent heb je óók nog alle tijd. Het is veel leuker om samen elkaar en jezelf te ontdekken, en je niet af te vragen 'hoeveel moet ik uit doen???', dan dat je je daar nog heel onzeker over voelt, en je gaat afvragen of je sokken wel of niet uit moeten. De eerste keer lijkt me wel spannend genoeg, zonder je daarnaast nog over allerlei andere dingen druk te moeten maken, die je in wezen al veel eerder had kunnen ervaren (zoals dus vertrouwd zijn met elkaars lichamen.) En los daarvan is het volgens mij ook veel prettiger.

Dus, dat zou ik doen. Ik weet niet hoever jullie zijn gegaan, maar aangezien je schijnbaar afvraagt hoeveel je uit zou moeten trekken, vermoed ik dat jullie nog niet volledig naakt bij elkaar zijn geweest?

Ennnnn eigenlijk nog véél belangrijker: weet hoe het zit met SOA's en zwangerschap! Een verrotte eerste keer is erg jammer, een kind is zwaar, zwaar kut. Nu zul je van SOA's geen last hebben als jullie beide nog maagd zijn, maar je moet zéker goed oppassen met zwangerschap.

Oh, en tot slot denk ik dat een betere kennis van je eigen lichaam, zijn lichaam, seks in het algemeen e.d. ook bijdragen aan een betere eerste keer. Als je bijvoorbeeld niet eens weet hoe je klaar kunt komen oid, zou ik nog geen seks hebben. Dan vind ik dat er nog genoeg dingen daarvoor zijn om te ontdekken.

Adil_918 01-01-2012 18:38

hoe doe je eerste keer het makkelijkste jou penis in de vagina?

Definite 01-01-2012 19:03

Gewoon schuiven meej die penis.

kevvin17 07-01-2012 00:35

Als je er lef voor hebt praat er anders dan gewoon over om met elkaar te kunnen delen want je wel en niet wilt, en wat je wel en niet denkt te verwachten. Ga niet zonder een woord te hebben gesproken met elkaar meteen neuken, want ja, daar heb je eigenlijk geen klote aan

irisjuh44 15-01-2012 16:52

als je het voor de eerste x doet is het pittig spannend. mijn tips zijn dat als de penis bijna in de vagina gaat dat je goed inademt en je lichaam ontspant. anders kan het heel erg pijn gaan doen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.