Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Verjaardag (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1956073)

ImQueer 19-11-2019 22:47

Verjaardag
 
Ik ben dus 21-11 jarig deze donderdag dus en ik krijg een cadeau ik moest dus kiezen wat ik wou maar ook hoe:

1 een klein cadeau maar een groot feest
2 een groot cadeau maar een klein feest.
3 middelmatig cadeau en eeen middelmatig feest.
4 klein cadeau en een klein feestje.

Ik heb gekozen voor nummer 1 dus een klein cadeau en een groot feest. Mijn moeder is 6 weken geleden geopereerd en is er nog steeds herstellende van, maar gelukkig gaat het heel goed!
Maar ik mocht dus cadeaus uit kiezen t/m 50 euro. Ik heb dus een hele lijst gemaakt van harry potter en stranger things spullen alleen had ik er per ongeluk 2 duudere spullen er tussen.

Ik had al gezegd die moet je er uit halen maar ik weet niet meer welke het zijn(zij zoekt het op dus zij zou het zien) maar laat ze er dus uit.

Vandaag was ik niet zo lekker dus bleef thuis maar mn beste viendin van mn moeder en haar dochter kwamen langs. En die gingen het over hun nichtjes/kleindochter verjaardag praten.
Dus ik zo van wanneer kan ik er over nadenken wanneer ik mn feest ga vieren.

Haar vriendin zij niet! Nogal hard en zei toen: laat mij voor haar praten gewoon niet!
Mijn moeder zij daarop misschien gaan we het viren misschien niet!.

Ik vooelde me hier wel erg verraadde door want we hadden een afspraak.
Toen ik er later naar vroeg toen zei ze : ja maar we gaan uit eten en ik heb een jurk voor je gekocht en een duurder cadeautje!

Toen was ik eigenlijk best wel boos want mn moeder wou nodig een jurk voor mn verjaardag kopen omdat ik er geen meer had en zij kwam met het idee van uit eten!
Had ze tenmiste wel kunnen vertellen dat mn feestje daar OPEENS niet van door ging.

Maar had cadeau vond ik het belachelijkste! Ik heb gezegd dat ze die er uit moest laten en dat ik ze wel leuk vond maar sws niet hoefde!

Heeft iemand tips want ik voel me echt belazerd!,

Grtjes ImQueer!

VeraIustitia 20-11-2019 21:31

Wat is het probleem?

Destruct! 20-11-2019 21:50

Citaat:

VeraIustitia schreef: (Bericht 34700509)
Wat is het probleem?

Ik snap het verhaal ook niet.

bloodyb 21-11-2019 00:24

Zo moeilijk is het toch niet? Ze wilde een klein kado en een groot feest en nu krijgt ze een duur kado, een jurk en een etentje.

Positive mind 21-11-2019 00:51

Kun je niet gewoon zeggen dat je niet uit eten hoeft maar liever een feestje geeft?

JaapieEleven 21-11-2019 08:32

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Je kan er beter maar gewoon het beste van maken als je ouders per se niet van plan willen veranderen

VeraIustitia 21-11-2019 10:41

Citaat:

bloodyb schreef: (Bericht 34700617)
Zo moeilijk is het toch niet? Ze wilde een klein kado en een groot feest en nu krijgt ze een duur kado, een jurk en een etentje.

Exact. Wat is het probleem.

bloodyb 21-11-2019 11:24

Dat ze niet krijgt wat ze graag wilde?

Dakduif 21-11-2019 11:27

Kunt nu eenmaal niet alles hebben. Jammer dan.

Positive mind 21-11-2019 11:31

Als er eerst wordt gedaan alsof je keuze hebt, snap ik best dat ze pissig is

Dakduif 21-11-2019 11:48

Ik ook, maar ik heb niet de indruk dat er nu nog iets aan te doen is. Dus eh. Jammer dan. :herp:

Dakduif 21-11-2019 11:49

Volgende keer zeggen "he mam denk je goed na over de keuzes en mogelijkheden? Vorig jaar voelde ik me genaaid en dat was stom."

Protected22 21-11-2019 18:07

Beetje offtopic maar Happy Birthday!

ImQueer 22-11-2019 22:09

Het was meer dat ze de schuld op mij vestigde en dat ik het al mocht zeggen op school dus mn vrienden wisten er al van....


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.