Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Extra high of stoned worden (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=920524)

Alto-boy 12-10-2004 21:21

100 :cool:
dat is tog cker wel
br00m :cool:

De Veroorzaker 12-10-2004 21:23

Wat is br00m?

I'm getting too old for this shit :p

Alto-boy 13-10-2004 15:45

br00m is gewoon...br00m :cool:
net als perenijsjes,perenijsjes zijn is dit gewoon
br00m :cool:

Wammus 13-10-2004 19:10

Citaat:

Alto-boy schreef op 13-10-2004 @ 16:45 :
br00m is gewoon...br00m :cool:
net als perenijsjes,perenijsjes zijn is dit gewoon
br00m :cool:

Kan je ook normaal reageren?

Fishy 13-10-2004 19:24

ik vind het wel br00m :cool: ;)

Snees 14-10-2004 17:25

Citaat:

Alto-boy schreef op 12-10-2004 @ 22:21 :
100 :cool:
dat is tog cker wel
br00m :cool:

Br2 (l)?

Alto-boy 14-10-2004 22:09

Br2 (g)

Mutant_oud 14-10-2004 22:14

ook dat niet altogeval, Type heeft je gewaarschuwd.

zeehond23 16-10-2004 17:20

ik heb wederom niks te melden :)

EZBlade_temp 17-10-2004 10:56

Offtopic:
broom is die dude van hellboy

zeehond23 19-10-2004 00:26

nogsteeds heb ik niks te melden

apekop123 28-10-2004 13:38

Volgens mij, als je voor je gaat blowen een halve fles terpetine over een handdoek leeg gooit en dan de handdoek om je gezicht bind (zodat je mond en neus bedekt zijn) En je gaat dan 20 minuten heel snel in en uit ademen. Word je extra stoned als je dus daarna gaat blowen ;)

jojobro 28-10-2004 20:29

Citaat:

Drexz schreef op 28-10-2004 @ 14:38 :
Volgens mij, als je voor je gaat blowen een halve fles terpetine over een handdoek leeg gooit en dan de handdoek om je gezicht bind (zodat je mond en neus bedekt zijn) En je gaat dan 20 minuten heel snel in en uit ademen. Word je extra stoned als je dus daarna gaat blowen ;)
nee dat is zonde doe het in de waterpijp

Type 28-10-2004 21:12

we gaan niet grappig doen hier he?

houd het even serieus jongens ;)

apekop123 29-10-2004 09:59

Citaat:

Type schreef op 28-10-2004 @ 22:12 :
we gaan niet grappig doen hier he?

houd het even serieus jongens ;)


jamaar alle serieuze dingen zijn al gezegd....

Het enige dat ik nog kan zeggen, koop salvia.

Doe in je pijp flink wat wiet en wat salvia (de hoeveelheid moet je zelf ontdekken, weer een rede om te experimenteren ;))

Je komt in een tussenwereld, tussen wiet en salvia. Ik vond het er wel prettig. (het gaat allemaal net iets relaxeter dan salvia puur)





oh en AltoBoy, FUCK OFF met je broom je bent niet cool....

thatssarah 01-11-2004 16:09

nog stoneder worden... ehm... meer drugs gebruiken?

zeehond23 02-11-2004 22:44

dat we DAAR niet op gekomen zijn zeg :o

m3tr01dm1nd3d 11-11-2004 23:03

Isolator is gaar man

veel liever een flesje jamerson een beetje super polem, nou ik weet niet wat een mens meer kan willen, of natuurlijk in plaats de jamerson sausa silver (y)

Neti 11-11-2004 23:21

Citaat:

metroidminded schreef op 12-11-2004 @ 00:03 :

nou ik weet niet wat een mens meer kan willen

xtc.

koekjes 11-11-2004 23:25

niet/weinig eten vantevoren :o

Caligula 11-11-2004 23:46

als je een vreetkick krijgt spacecake eten :D

en bèta blokkers werken btw ook prima

AXE 12-11-2004 03:43

Citaat:

Type schreef op 07-08-2004 @ 18:12 :
bong pakken, flink hitten.

'Black SS' principe werkt ook goed. Men neme een PVC pijp, maakt bovenin een gaatje, zo groot dat er een joint inpast.
Dan zet je die joint erin, steek je aan, en dan gaat de ene persoon aan de ene kant van de PVC pijp zuigen, en de ander aan de andere kant blazen. En als je longen vol/leeg zijn, wissel je om, en dan weer omwisselen.
Dan geef je elkaar dus in feite shots, terwijl je ook nog aan de joint hijst... :D

sounds nice :D

master smoker 17-11-2004 19:09

sjonge jonge :nono:
ice-o-later wor dgemaakt d.m.v een grote hoeveelheid wiet in een speciaal daarvoor gemaakte wasmachine te doen... die tot 4 graden onder 0 kan worden gezet dan door een zeef halen en dan houw je isolater over :p

EZBlade_temp 18-11-2004 08:02

nee dat is iets anders

Master420 29-12-2017 19:30

Iedereen wet als je gaat hoesten dat de high dan harder aanslaat toch nou wat helpt om nog gaarder te worden is je hebt de j je draat m om en dan ga je de rook diep inhaleren je gaat kapot van t hoesten maar dan wordt je wel fucking kief op t moment da je de rook van de brandende kant diep gaat inhaleren 😎😈😇

Arrow 31-12-2017 21:00

Citaat:

Master420 schreef: (Bericht 34425384)
Iedereen wet als je gaat hoesten dat de high dan harder aanslaat toch nou wat helpt om nog gaarder te worden is je hebt de j je draat m om en dan ga je de rook diep inhaleren je gaat kapot van t hoesten maar dan wordt je wel fucking kief op t moment da je de rook van de brandende kant diep gaat inhaleren 😎😈😇

Je weet dat je aan het reageren bent op een 13 jaar oud topic....

piggyboost 27-01-2018 22:54

nl
0

Zoeken

FAQ
Wat is ice o lator?
Iceolator is het eindproduct dat men overhoudt na het proces met de iceolatormachine. Iceolator is een hoogwaardig hasj product dat door het extractie proces een hoogwaardig THC-gehalte bevat.

Op welke stand moet de machine staan voor optimaal gebruik?
Op stand 1. Dus een slag naar rechts draaien. Gebruik je stand 2 om het materiaal te verwerken, dan zal de machine en de zeefzak sneller slijten. Stand 2 is om het water uit de zeefzak te centrifugeren. Om al het water eruit te krijgen, knijpt men de zak daarna nog uit.

Wat is een iceolatormachine?
De iceolatormachine is geschikt om een hoogwaardig hasj product te maken binnen een korte tijd en met weinig inspanning. De Iceomaker is dé innovatie op dit gebied.

Hoeveel knipafval kan je met de iceolatormachine verwerken?
Met de nieuwe innovatie op iceolator gebied is het mogelijk om 800 gram knipafval in een keer te verwerken.

Met welke stekker wordt de iceolatormachine geleverd?
De iceolatormachine wordt in Nederland standaard geleverd met een EU-stekker maar het is ook mogelijk een machine te bestellen met US en UK stekkers.

Hoeveel ice o lator hou ik over van 800 gram knipafval?
Dat is afhankelijk van het knipafval dat men gebruikt. Een sterke soort wiet zal ook een betere iceolator opleveren en er zal meer vanaf komen dan van een soort met weinig THC. Ook van een mindere wietoogst is het mogelijk een hele lekkere iceolator te maken. Gemiddeld kan men uitgaan van 5 procent iceolator opbrengst, wanneer het materiaal goed is uitgezocht.

Wat zijn bubble bags?
Bubble bags zijn nodig om de iceolator uit het water te filteren. Na het proces met de iceolatormachine wordt het water met de kleine en grote kristallen in verschillende grote bubble bags gegoten.

Wat heb ik allemaal nodig om het proces om iceolator te maken?

· Temperatuurmeter, het is essentieel dat het water onder de 4 graden Celsius is.
· De iceomaker, deze verbruikt elektriciteit en water.
· Bubble bag
· Zeef, om de natte iceolator doorheen te drukken zodat de iceolator goed droogt.
· Zeefzak, de zak die in de Iceomaker machine gaat.
· 2-3 Kilo ijs om in de Iceomaker te doen.

Hoeveel draaien kan ik doen van 800 gram knipafval?
Dat hangt van het knipafval af. Hoe beter de kwaliteit van de wiet, hoe beter de kwaliteit van het knipafval en hoe beter de kwaliteit van de ice o lator. Dus hoe meer THC op het knipafval zit, hoe meer draaien je ervan kan doen. De kwaliteit neemt wel iets af doordat er wat meer heel klein blad meekomt en er zal minder van af komen na elke draai maar je kan zelf bepalen wat voor jou nog de moeite waard is. Van goed materiaal raden we aan minimaal 4 draaien te doen.

Kan ik al het knipafval in de Iceomaker doen?
Nee, de takken moeten eerst worden verwijderd voordat men het knipafval in de knipafvalzak doet voordat deze zak in de machine gaat. De takjes mogen de zak niet beschadigen, dus is het raadzaam alle takjes die niet kunnen buigen eruit te halen. Door het uitzoeken van het materiaal goed te doen, heeft men uiteindelijk minder werk aangezien er meer iceolator van minder materiaal afgehaald wordt.

Hoe groot moeten de ijsblokken zijn die in de machine gaan?
Het is raadzaam, blokjes ijs te gebruiken die niet te groot zijn omdat dit de levensduur van de machine beïnvloedt.

Hoeveel ijsblokken moet ik in de machine gooien?
Het is raadzaam minimaal 2,3 kilo ijsblokjes te gebruiken. Gebruik je grotere blokken, maak deze dan een stuk kleiner anders kan je de machine beschadigen. De hoeveelheid van het ijs dat je erin moet gooien is ook afhankelijk van de omgevingstemperatuur en de temperatuur van het water. Je kan het water dat door de machine en de exctractiezakken is gegaan hergebruiken. Houdt er wel rekening mee dat het water dan meer geur verspreid, ook zal je het residu dat in de extractiezakken overblijft beter moet uitspoelen voordat je het eruit schraapt.

Hoe oud mag het plantmateriaal zijn voor in de Ice o maker?
Hoe verser, hoe beter! Maar probeer het materiaal niet langer dan 2 dagen te laten liggen. Als het eenmaal in de vriezer ligt, kun je het wel zo lang bewaren als je wilt voordat je ermee gaat werken.

Voor wie zijn de producten van iceolator.com geschikt?
Iceolator.com richt zich alleen om de kleinschalige thuis kweker en levert niet aan grootschalige kwekers. Het assotiment van iceolator.com is hier ook op uitgekozen. Voor grootschalig gebruik zult u niet genoeg hebben aan de kleine maat machines die iceolator.com verkoopt.

zuydboyy 28-01-2018 15:57

meer dan genoeg manieren. het meest stoned wat ik ooit in mijn leven ben geweest, is toen bong zoals normaal had gevuld, en daar nog een klodder hasj olie op gedaan om het net iets beter te maken. Ik ben zeker 3 dagen stoned geweest en het leek voor mij zelfs meer alsof ik paddos had gegeten dan dat ik wiet had gerookt.

Sjaak_Bakker 30-01-2018 08:59

sterke kwaliteit roken

Sjaak_Bakker 30-01-2018 09:00

of een shotje nemen, op youtube vind je daar wel video's over

De-Wilde-Balzak 30-01-2018 09:12

terpetine verbranden in een koekenpan werkt ook heel goed, maar het beste is natuurlijk inboxen.

Jonko Roker STC 22-02-2018 07:38

Nosso

Jonkothijs 06-03-2018 08:46

10 gram solo'en en dan 3 lijntjes speed snuiven! dan ga je echt met de lichtsnelheid door het plafond! gewoon doen man


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.