Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Enquête over studeren (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1349099)

AB-Guus 26-01-2006 08:14

Enquête over studeren
 
Hoi,

Ik heb als opdracht voor school gekregen een enquête te maken over 'Studeren', aangezien ik informaticabeheer studeer wou ik er meteen een online enquête van maken. Aangezien het de bedoeling van een enquête is zo precies mogelijke informatie te bemachtigen zoek ik mensen die ze willen invullen. De enquête is geschikt voor leerlingen uit het secundair onderwijs. Als jullie dus even tijd vinden om de enquête eens te doorlopen zou dat fantastisch zijn. Als jullie echter de enquête nog wat verder willen verspreiden ook doet mij dat nog een groter plezier.

Hier heb je ze: www.studeren-enquete.be

Alvast bedankt (y)

wizkid 26-01-2006 10:44

Ik heb hem gedaan, alleen dit:

Citaat:

Zag je vroeger anders op tegen studeren?
- Ja ik studeerde vroeger liever
- Neen ik heb nooit graag gestudeerd
- Ja vroeger studeerde ik minder graag
+ Nee ik keek er vroeger niet anders tegen op?

ecrivaine 26-01-2006 13:07

Gedaan :)
Ik weet niet in hoeverre het meespeelt dat ik Nederlands ben en dat deze test (volgens mij) op België is gericht. De leerplicht loopt bij ons bijvoorbeeld nu al tot 16 en niet tot 18.
En de vraag of de plannen voor het secundair onderwijs door de juiste mensen worden opgesteld, heb ik beantwoord op het Nederlandse systeem: nee :o. Wellicht vind ik dat niet van het Belgische systeem, maar daar ben ik niet genoeg in thuis.

Morri 26-01-2006 17:42

Citaat:

ecrivaine schreef op 26-01-2006 @ 14:07 :
Gedaan :)
Ik weet niet in hoeverre het meespeelt dat ik Nederlands ben en dat deze test (volgens mij) op België is gericht. De leerplicht loopt bij ons bijvoorbeeld nu al tot 16 en niet tot 18.
En de vraag of de plannen voor het secundair onderwijs door de juiste mensen worden opgesteld, heb ik beantwoord op het Nederlandse systeem: nee :o. Wellicht vind ik dat niet van het Belgische systeem, maar daar ben ik niet genoeg in thuis.

Dat dus. ;)

Esther19 28-01-2006 21:52

Ik koop regelmatig via internet. Voorheen vond ik het wel eng, maar tegenwoordig ben ik over die "angst" heen!
Je ziet snel genoeg aan een site of die betrouwbaar is of niet.
Vage sites sla ik ook liever over :)

remy476 29-01-2006 14:57

ik vind het niet echt DE perfecte enquete maar het kan ermee door. hier en daar staan een paar foutjes en zou ik een paar dingen veranderen.

spookaapje 29-01-2006 15:23

Gedaan

I love stars 30-01-2006 11:06

Sommige vragen wel erg zwart wit hoor.

Ga je graag naar school ja of nee
kan je beter doen van:
absoluut niet
nee
gaat wel
ja
heel erg graag

D'nisSe 30-01-2006 16:51

Citaat:

Esther19 schreef op 28-01-2006 @ 22:52 :
Ik koop regelmatig via internet. Voorheen vond ik het wel eng, maar tegenwoordig ben ik over die "angst" heen!
Je ziet snel genoeg aan een site of die betrouwbaar is of niet.
Vage sites sla ik ook liever over :)

huh???? wat heeft dit met de enquete te maken :confused:

Wuftie 02-02-2006 15:51

haaii wat is secundair onderwijs? de middelbare school ofzo>?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.