Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   zus (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1966213)

edwindeusdab 29-09-2021 14:12

zus
 
hallo allemaal

ik ben een jongen van 17 die geil word van me zus die 21 is
als ze bvb vrij is draagt me zus de hele dag geen bh dus als ze voorbij me loopt zie ik steeds haar tieten bewegen dat maakt me fk geil me zus en ik zijn wel veel close samen
we doen ook samen leuke dingen maar niet op het gebied van seks en dat wil ik graag dus ik ben een keertje toen ik alleen was in huis ben ik toen naar haar kamer gegaan om aan haar string te ruiken toen ik ging ruiken zag ik in me oog hoek op haar bed een vibrator:lief:
ik werd helemaal geil. 1 dag later waren ik en me zus alleen samen thuis dus ik vroeg aan me zus wil je met me neuken. ze zij nee
ik zakte in de grond.

conclusie wat moet ik doen ik weet niet wat ik moet doen moet ik door blijven vragen of me fantasie in de prullenbak gooien!?

Mink Kok 29-09-2021 19:55

:rolleyes:

Gordon Ramsay. 30-09-2021 17:10

WTF

Destruct! 01-10-2021 14:55

Deze man moet naar GGZ

DitIsEenNaam 02-10-2021 09:04

Citaat:

edwindeusdab schreef: (Bericht 34821341)
hallo allemaal

ik ben een jongen van 17 die geil word van me zus die 21 is
als ze bvb vrij is draagt me zus de hele dag geen bh dus als ze voorbij me loopt zie ik steeds haar tieten bewegen dat maakt me fk geil me zus en ik zijn wel veel close samen
we doen ook samen leuke dingen maar niet op het gebied van seks en dat wil ik graag dus ik ben een keertje toen ik alleen was in huis ben ik toen naar haar kamer gegaan om aan haar string te ruiken toen ik ging ruiken zag ik in me oog hoek op haar bed een vibrator:lief:
ik werd helemaal geil. 1 dag later waren ik en me zus alleen samen thuis dus ik vroeg aan me zus wil je met me neuken. ze zij nee
ik zakte in de grond.

conclusie wat moet ik doen ik weet niet wat ik moet doen moet ik door blijven vragen of me fantasie in de prullenbak gooien!?

Je moet je fantasie idd in de prullenbak gooien. Had je lang geleden al moeten doen maar goed dat kan nu niet meer. Misschien is het ook gelijk een goed idee om psychiatrische hulp te zoeken.

DitIsEenNaam 02-10-2021 09:08

Citaat:

edwindeusdab schreef: (Bericht 34821341)
hallo allemaal

ik ben een jongen van 17 die geil word van me zus die 21 is
als ze bvb vrij is draagt me zus de hele dag geen bh dus als ze voorbij me loopt zie ik steeds haar tieten bewegen dat maakt me fk geil me zus en ik zijn wel veel close samen
we doen ook samen leuke dingen maar niet op het gebied van seks en dat wil ik graag dus ik ben een keertje toen ik alleen was in huis ben ik toen naar haar kamer gegaan om aan haar string te ruiken toen ik ging ruiken zag ik in me oog hoek op haar bed een vibrator:lief:
ik werd helemaal geil. 1 dag later waren ik en me zus alleen samen thuis dus ik vroeg aan me zus wil je met me neuken. ze zij nee
ik zakte in de grond.

conclusie wat moet ik doen ik weet niet wat ik moet doen moet ik door blijven vragen of me fantasie in de prullenbak gooien!?

Sorry zeggen tegen je zus of het op een andere manier bespreken/uitpraten zal ook wel een goed idee zijn.

Noviomagum 02-10-2021 21:25

Sorry zeggen tegen je zus en een afspraak maken met je huisarts voor een doorverwijzing naar een GGZ instelling

t42 04-10-2021 19:03

ziek

bikinigek 07-11-2021 19:51

Ggz


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.