![]() |
Jullie vooral! De tering! Zo klef en JOS GEEFT JOU ABSOLUUT GEEN VRIJHEID
|
:'D
Ik zie gelukkig in mijn vriendengroep dat er mensen zijn die goed bij elkaar passen en absoluut geen vrijheid hebben verloren. Maar dan zijn er ook de vrienden die we nooit meer zien omdat de vrouw een andere levensstijl voor ogen heeft. (Een keer op Lowlands: ' zeg maar niet dat ik een frikandel op heb, want dan wordt Satan* boos'. *Onze bijnaam voor haar. |
Maar ik ben 4 evr aloon. Fuck liefde.
|
Citaat:
|
Er zijn wel mensen die heeeeel goed bij me passen. Maar die willen zich ook niet binden ;x
|
Maar goed, dat is geheel wederzijds. Hij mag niet meer met vrienden afspreken, alcohol drinken, rood vlees eten, gamen, moet voor 22.30 in bed liggen, ik check zijn telefoon en socials elke zondag, heb een tracker in zijn schoenen geplaatst, en alle mensen met wie hij omgaat moeten goed gekeurd worden. Vrouwen, homo's en biseksuelen zijn bij voorbaat niet welkom.
|
Citaat:
|
Omg, ik gebruikte het woord hokken, wtf.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik had twee weken vakantie, voor het eerst alleen en ik zag er ook best wel tegenop maar ik ben best trots op wat ik ervan gemaakt heb.
|
Citaat:
Latten en open relatie, dan ga ik akkoord ;x |
Of drie voordeuren, kunnen we ook nog wat doen met belasting enzo.
|
Wanneer gaan we de belastingdienst in de fik steken?
|
Nooit.
|
Goed idee
|
Citaat:
|
Is het niet voordeliger getrouwd of wettelijk samenwonend te zijn?
|
Dat mag niet met 3, toch?
|
Citaat:
Maar de aanrechtsubsidie is afgeschaft en het kan voordeliger zijn om twee aparte adressen te hebben en niet getrouwd te zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |