Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Gedragen Strings (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=707533)

rock gek 02-01-2004 15:20

Citaat:

Ver Weg schreef op 02-01-2004 @ 15:51:
je zegt wel heel vaak dat 't je opwindt.. dat weten we nou wel
viel mij ookal op ja

Surjirro 02-01-2004 16:21

Prima als jij daar opgewonden van wordt enzo, maar de gedachte alleen al maakt mij een beetje misselijk. Slotje op de wasmand ofzo. :)

italianboy 02-01-2004 17:02

neem een vriendin, die ruikt ook naar de inhoud van jouw favo strings

johnbiezen 02-01-2004 18:11

Citaat:

italianboy schreef op 02-01-2004 @ 18:02:
neem een vriendin, die ruikt ook naar de inhoud van jouw favo strings
Net of dat zo makkelijk gaat... :nono:

infamous 02-01-2004 18:22

ik moet zeggen dat ik dit het grappigste topic vind van vandaag [=


en ontopic:

bleh :/
maarja moet je zelf weten ;p

3307 02-01-2004 21:27

Michel zou voor zijn verjaardag een gedragen string krijgen van DeathFlower.... maar het is inmiddels al een week geleden dat ik jarig was en kheb nog steeds niets ontvangen :(

italianboy 02-01-2004 21:55

Citaat:

johnbiezen schreef op 02-01-2004 @ 19:11:
Net of dat zo makkelijk gaat... :nono:
www.rentafriend.nl

BonGiorno 02-01-2004 23:08

Citaat:

italianboy schreef op 02-01-2004 @ 18:02:
neem een vriendin, die ruikt ook naar de inhoud van jouw favo strings
Jep, kan je live snuffelen! :D
Maar vooral doen wat je niet laten kan.

very drunk driver 03-01-2004 00:33

ik heb er nog een. een hele mooie. touwtje met een slurf en daarop lichtgevende spermacellen

ik kende iemand die wilde voor een paar honderd euro's een foto shoot maken van mij en dan hoefde ik me alleen uit te kleden terwijl ik een mannen string aan had.

alleen ik had geen zin om over kazzaa verspreid te worden

Ireentje 03-01-2004 00:53

Idd onbeschoft om zomaar door andermans was op zoek naar strings te gaan :confused: ik zie het al voor me : jammie jammie waar zijn ze waar waarrrr :p



kunnen we geen 'de ziekste forummer' topic openen

Faery 03-01-2004 01:01

Citaat:

Negrotiator schreef op 31-12-2003 @ 17:06:
Ja dat heb ik nou ook! Ik ga ook altijd :confused: als ik bij iemand :eek: boven kom op in de badkamer even of er nog gedragen :rolleyes: strings rondslingeren :nono:
Bovendien bestel :( ik regelmatig via internet :| gedragen strings (n)

Ga toch weg man!
[Paranoide & Mezelf]

:D:D:D Evitoooo (y)

Bruut 03-01-2004 08:35

whahaha moet echt lachen om dit topic!!

heb t zelf ook wel een beetje :bloos:

maargoed verder geen details!

mathfreak 03-01-2004 13:00

Citaat:

Ireentje schreef op 03-01-2004 @ 01:53:
Idd onbeschoft om zomaar door andermans was op zoek naar strings te gaan :confused:
Als je de moeite zou hebben genomen om een beetje aandachtig (met de nadruk op aandachtig) de openingspost van de topicstarter door te lezen zou je zien dat hij dat ook niet doet, maar dat hij alleen maar kijkt of er een gedragen string in de badkamer ligt. Er is dus volstrekt geen sprake van dat hij iemands was gaat doorzoeken op zoek naar gedragen strings.

Citaat:

Ireentje schreef op 03-01-2004 @ 01:53:
Kunnen we geen 'de ziekste forummer' topic openen
Een beetje kortzichtige suggestie, als je het mij vraagt. Wat is dat toch voor een "ziekelijke" neiging van sommigen om alles wat van "normaal" sexueel gedrag afwijkt meteen als ziek te bestempelen? Fetishisme (want daar gaat het hier over) wijkt weliswaar af van "normaal" sexueel gedrag, maar alleen in die zin dat het verschillend is ten opzichte van dat "normale" gedrag.

Ver Weg 03-01-2004 14:27

^^
Tof.

elledc 03-01-2004 20:17

Citaat:

trumpetlover schreef op 02-01-2004 @ 10:34:
Heb jij ooit wel eens gehoord van een fetisj???
Dat is dat iemand sexueel opgewonden raakt van bijvoorbeeld kledingstukken.En omdat het om geilheid gaat hoort het op dit forum, omdat hij het in de groep wil gooien, en er andermans visie op wil horen.


Bij deze heb je weer wat geleerd......

Ja ik heb daar al van gehoord, en nee ik heb niet de indruk dat ik iets heb bijgeleerd :rolleyes:
Het is simpelweg een zieke gedachte omdat bij hem de geilheid gaat naar alle vrouwelijke geuren.
Citaat:

Gauloises schreef op 02-01-2004 @ 10:47:
Doe eens wat tolerant bitch, ik wil niet weten wat jij allemaal voor rare dingen doet, maar laat hem toch lekker :rolleyes:
Jij hebt blijkbaar ook nood aan een vriendin :rolleyes:
Citaat:

johnbiezen schreef op 02-01-2004 @ 14:46:
@Utopia: Dus jij denkt dat ik zo iets verzin? Ga lekker ergens anders posten. Kijk maar eens bij google op: Gedragen strings. Kan je zien hoeveel er aangeboden worden. Klote bitch!

maarja..het windt me gewoon enorm op, vooral soort van g-strings...

Dat interesseert me niet wat er staat bij google, ik vind het simpelweg niet normaal en trouwens ik blijf erbij dat je wat zit te lullen, hoe je erover praat zegt genoeg, je bent gewoon zielig.
Mijn vriend, om maar een voorbeeld te geven, vind het ook lekker, maar enkel bij mij omdat dit iets intiems heeft. Dat is normaal te noemen want hij is ook mijn vriend. Vandaar mijn tip: zoek je een vriendin met wie je dingen intiem kan doen en bespaar ons je vieze gedachten.

Sarah 03-01-2004 21:03

Utopia, dit deelforum is toch juist om je vieze gedachten met anderen te delen?

mathfreak 03-01-2004 21:31

Citaat:

utopia5 schreef op 03-01-2004 @ 21:17:
Ja ik heb daar al van gehoord, en nee ik heb niet de indruk dat ik iets heb bijgeleerd :rolleyes:
Niet echt, nee. :rolleyes: Zegt het woord bekrompenheid je in dit geval misschien iets?

Citaat:

utopia5 schreef op 03-01-2004 @ 21:17:
Het is simpelweg een zieke gedachte omdat bij hem de geilheid gaat naar alle vrouwelijke geuren.
Zie in dit verband mijn vorige opmerking wat bekrompenheid betreft. Het is wel heel gemakkelijk om iets wat niet in jouw manier van denken past meteen maar als ziek te bestempelen, vind je zelf ook niet?

Citaat:

utopia5 schreef op 03-01-2004 @ 21:17:
Dat interesseert me niet wat er staat bij google, ik vind het simpelweg niet normaal en trouwens ik blijf erbij dat je wat zit te lullen, hoe je erover praat zegt genoeg, je bent gewoon zielig.
Mijn vriend, om maar een voorbeeld te geven, vindt het ook lekker, maar enkel bij mij omdat dit iets intiems heeft. Dat is normaal te noemen want hij is ook mijn vriend. Vandaar mijn tip: zoek je een vriendin met wie je dingen intiem kan doen en bespaar ons je vieze gedachten.

Om te beginnen ben jij hier degene die zielig is, en niet de topicstarter, en bovendien vind ik het tamelijk hypocriet dat je blijkbaar wel kunt accepteren dat je vriend zoiets bij jou doet, maar dat je datgene wat de topicstarter doet meent te moeten veroordelen. Je houdt er in dat verband een tamelijk kortzichtige opvatting op na wat het begrip normaal betreft.

Bianca83 03-01-2004 21:33

ik draag ook strings (y)

Chimera 03-01-2004 21:45

Citaat:

Bianca83 schreef op 03-01-2004 @ 22:33:
ik draag ook strings (y)
Ja, dat doet half vrouwelijk nederland, so?

Gauloises 03-01-2004 23:36

Citaat:

utopia5 schreef op 03-01-2004 @ 21:17:
Jij hebt blijkbaar ook nood aan een vriendin :rolleyes:
Zonder twijfel heb ik daar nood aan, maar in dit geval gaat het niet over mijn vrijgezellen bestaan, maar over jou intolerantie tegenover iemand anders, die zeer ongegrond is. Maar ach, jou reacties zeggen veel uit over jou als persoon en jou ontwikkelingsniveau (y)

Kazanka 04-01-2004 00:26

Citaat:

Gauloises schreef op 04-01-2004 @ 00:36:
Zonder twijfel heb ik daar nood aan, maar in dit geval gaat het niet over mijn vrijgezellen bestaan, maar over jou intolerantie tegenover iemand anders, die zeer ongegrond is. Maar ach, jou reacties zeggen veel uit over jou als persoon en jou ontwikkelingsniveau (y)
Ach, niks mis met haar ontwikkelingsniveau. Vast een slechte avond ofzow, kan iedereen overkomen (y)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.