Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eindexamens 2011 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=146)
-   -   Eindexamen oefenen met Scholieren.com! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1831113)

Simon 06-04-2011 10:03

Eindexamen oefenen met Scholieren.com!
 
Jo! Scholieren.com/eindexamens is online, inclusief:
- online examens oefenen
- roosterinformatie
- chatsessies met docenten
- examenstof
- nieuwsberichten, columns en nog veel meer


Dit jaar bieden we op Scholieren.com/eindexamens een examen-oefentool in samenwerking met Studyflow. Daarmee kan je online oude examens maken, geheel gratis.

Ik geloof dat het een prachtige hulpmiddel is, maar ik hoor graag wat jullie er van vinden. En zeker als er iets mis gaat, of als je ergens ontevreden over bent: geef het even door!(y)

Succes met je examens!

Mr.Mark 06-04-2011 16:14

Ik zal het wel uitproberen.

Diamera 06-04-2011 20:21

Blijft ie er permanent op staan?

Duckdoggy 07-04-2011 16:00

@Diamera, ik verwacht van niet, volgens mij is dat iets dat jaarlijks voor een tijdje op de site komt en dan weer weggaat.

Simon 07-04-2011 19:08

Citaat:

Diamera schreef: (Bericht 31508955)
Blijft ie er permanent op staan?

De eindexamensite zetten we altijd online zo van pak m beet half maart tot en met juni / juli. Hoezo?

Uomi 07-04-2011 19:46

Nou, die oefenexamens zijn altijd handig om te oefenen. Ik zit nu in 5vwo en het is heel fijn (vooral bij talen) om havo-examens te oefenen.

Violet Vivian 09-04-2011 13:09

Ik vind het echt enorm handig dat ik op deze manier examens kan oefenen, zo onwijs simpel - gewoon de vragen invullen! Heel fijn, erg betrouwbaar en superhandig dat ik op deze manier kan voorbereiden en oefenen. Jammer dat de ''leeftijd'' van de examens niet zover teruggaat, maar dat is ook niet heel erg nodig - voorlopig kan ik vooruit! Bedankt dat jullie dit doen, ik ben er superblij mee!

Uomi 10-04-2011 16:23

Eerste puntje van kritiek: Ik wilde een Nederlands examen maken, maar bij het lezen van de tekst gaat het mis. Op een gegeven moment klopt de tekstvolgorde niet meer. Dit is erg onhandig lezen als je steeds moet zoeken naar het vervolg van de tekst. Ik denk dat het komt door de pagina-indeling van het originele examen.

Diamera 12-04-2011 15:16

Citaat:

Simon schreef: (Bericht 31511638)
De eindexamensite zetten we altijd online zo van pak m beet half maart tot en met juni / juli. Hoezo?

Oh okee dat is prima. Ik heb hem nog nooit gezien dus vroeg het me gewoon af, voor volgend jaar.

Edo-StudyFlow 13-04-2011 13:58

Citaat:

SweetSmile schreef: (Bericht 31518881)
Eerste puntje van kritiek: Ik wilde een Nederlands examen maken, maar bij het lezen van de tekst gaat het mis. Op een gegeven moment klopt de tekstvolgorde niet meer. Dit is erg onhandig lezen als je steeds moet zoeken naar het vervolg van de tekst. Ik denk dat het komt door de pagina-indeling van het originele examen.

Hi SweetSmile,

We hebben gekeken naar je terechte puntje van kritiek en zijn het nu aan het fixen. Het probleem komt inderdaad door de pagina-indeling van originele examens. We hebben besloten de oude examens aan te passen en er pijltjes/streepjes in toe te voegen die duidelijk maken wat de tekstvolgorde is (zie screenshot).



Tegen het einde van de week zal dit in alle tekst-examens aangepast zijn.
Ik hoop dat dit je helpt!

Cheerio,
Edo
StudyFlow


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.