Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Flora & Fauna (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=9)
-   -   3 honden (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=42304)

20marianne12 05-04-2002 16:16

3 honden

Je hoort wel eens dat drie honden echt te veel is om te hebben, omdat ze dan hun eigen roedel gaan vormen. Wie heeft er drie honden en kan mij de voor/nadelen ervan geven? Doe maar vooral voordelen, dan kan ik mijn moeder misschien overhalen...

~*~Angel~*~ 05-04-2002 20:58

een voordeel is natuurlijk, dat ze met elkaar kunnen gaan spelen, ze vervelen zich zo nooit. Je moet wel honden uit 1 nest nemen, en niet 1 uit het ene en 2 uit het andere. Nadeel is, dat ze moeilijk te trainen zijn, want je moet er 3 trainen en dat valt niet mee, 1tje is al moeilijk genoeg.

goede manieren om je moeder over te halen zijn:
1. zeggen dat JIJ ze verzorgt
2. je zal 3 keer per dag met ze lopen
3. je moeder zal geen last van ze hebben
4. honden zijn de beste vrienden van de mens
5. honden zijn erg handig, als er inbrekers komen en ze zien een hond zijn ze zo weg, kun je nagaan wat er gebeurd als ze er 3 zien...

succes ermee!
Sarina

20marianne12 05-04-2002 21:28

Citaat:

~*~Angel~*~ schreef:
een voordeel is natuurlijk, dat ze met elkaar kunnen gaan spelen, ze vervelen zich zo nooit. Je moet wel honden uit 1 nest nemen, en niet 1 uit het ene en 2 uit het andere. Nadeel is, dat ze moeilijk te trainen zijn, want je moet er 3 trainen en dat valt niet mee, 1tje is al moeilijk genoeg.

goede manieren om je moeder over te halen zijn:
1. zeggen dat JIJ ze verzorgt
2. je zal 3 keer per dag met ze lopen
3. je moeder zal geen last van ze hebben
4. honden zijn de beste vrienden van de mens
5. honden zijn erg handig, als er inbrekers komen en ze zien een hond zijn ze zo weg, kun je nagaan wat er gebeurd als ze er 3 zien...

succes ermee!
Sarina

Dank je voor je advies, alleen het is niet zo dat we nu geen honden hebben en er ineens 3 willen. We hebben al 2 honden en er zit een hele lieve hier in het asiels (bijna dezelfde soort). 3 keer per dag met een hond lopen is erg weining. Wij lopen nu al minstens 4 keer per dag met onze honden. En punt 5 tegen de inbrekers zal ook niet echt werken, onze 2 honden kunnen erg goed blaffen... maar toch bedank hoor :D!!!!

~*~Angel~*~ 06-04-2002 08:39

mwjah, komen die twee honden uit hetzelfde nest? dan zou ik wel een beetje uitkijken. en ik weet, 3 keer lopen is al erg weinig, maar als je school er ook nog bij moet doen...ik zelf loop 5 keer per dag met mijn hond, 's morgens, begin van de middag, midden in de middag, 's avonds, en 's nachts...
ik hoop voor je dat het je gaat lukken!

groetjes
Sarina

BleuQueen 06-04-2002 18:50

hopelijk lukt het je.... ik heb zelf dan maar 1 hond

20marianne12 06-04-2002 20:36

Nou ja ik ben ook wel blij met de twee honden die ik heb hoor, het zijn echt de liefste honden van de hele wereld... het gaat me er ook niet om dat ik persee een derde hond wil alleen ik vind honden in het asiels altijd zo zielig... Nou ja we zien wel

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.