Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Wegwijzen & Voorstellen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=133)
-   -   Voorstellen Rianne (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1737472)

Rianne95 24-01-2009 17:26

Voorstellen Rianne
 
Hallo Iedereen :)
Ik ben Rianne, ben 13 jaar.. en zit op Havo Tweetalig, dat houd in dat ik voor 80% lessen en boeken in het Engels volg. Klinkt lastig, maar valt reuze mee ;).
Verder houd ik heel erg veel van Hockeyen en Dansen, ben dus vrij sportief aangelegd.
Ik houd ook erg veel van lezen, dichten, verhalen schrijven en natuurlijk niet te vergeten: Met vriendinnen afspreken!

Nou dit was het wel zo'n beetje :)

AlopiA 24-01-2009 19:02

Hoi rianne! Welkom :)
Toen ik in de tweede zat werd er pas tweetalig onderwijs ingevoerd op mijn school, anders had ik dat ook zeker gedaan. Het lijkt me leuk!

Balance 25-01-2009 12:26

Hoi Rianne, welkom hier :)
wat leuk dat ze op de havo nu ook tweetalig onderwijs hebben. Gaat het je goed af?

Veel plezier op s.com!

Neko* 25-01-2009 13:54

Hoi Rianne (wel gek iemand aan te spreken met je eigen naam, ik heet namelijk ook Rianne:D),
Leuk dat je je hebt aangemeld! Hoelang hockey je al?

Rianne95 25-01-2009 15:55

Citaat:

AlopiA schreef: (Bericht 28791645)
Hoi rianne! Welkom :)
Toen ik in de tweede zat werd er pas tweetalig onderwijs ingevoerd op mijn school, anders had ik dat ook zeker gedaan. Het lijkt me leuk!

Danku :) Oowh das balen! Dat had me zus namelijk ook.. die had het ook graag willen doen! En idd het is harstikke leuk.. soms wat lastig maar dat is vooral in de eerste hihi

Rianne95 25-01-2009 15:57

Citaat:

Balance schreef: (Bericht 28793828)
Hoi Rianne, welkom hier :)
wat leuk dat ze op de havo nu ook tweetalig onderwijs hebben. Gaat het je goed af?

Veel plezier op s.com!


Dankjewel :) Jaa zekers! Eerst hadden ze het alleen voor VWO.. in de eerste deed ik Havo/Vwo en dan mocht je kiezen naar welk niveau je ging.. Yep het gaat zeker goed! Ik spreek eigenlijk opzich vloeiend Engels.. me uitspraak is niet perfect maar me spelling is wat beter ;)

Rianne95 25-01-2009 15:58

Citaat:

Neko* schreef: (Bericht 28794196)
Hoi Rianne (wel gek iemand aan te spreken met je eigen naam, ik heet namelijk ook Rianne:D),
Leuk dat je je hebt aangemeld! Hoelang hockey je al?

Heey Rianne,, Hihi ik ken het dat is idd nogaal raar als je tegen de zelfde naam aanpraat ;).. Dankje! Leuk om via deze manier andere scholieren te spreken en bijv. ook werkstukken/boekverslagen neer te zetten op de site. Ik hockey nu 7 jaar, dit wordt mijn 8ste.. :)

Balance 25-01-2009 22:17

Hoe heb je deze site / het forum eigenlijk gevonden? Daar ben ik wel benieuwd naar :o

Rianne95 26-01-2009 15:07

Hihi.. Ehm.. dat was volgens mij dit jaar of vorig jaar.. ik zocht bij google wat informatie over een bepaald onderwerp.. op scholieren.com stond éen van de trefwoorden van mijn zoekopdracht. :)
Vanzelf was ik paar dagen geleden terecht gekomen op dit forum, geen idee hoe maar was denk ik wat rond aan het klikken xD

Balance 26-01-2009 15:15

Leuk! Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.