Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Kijken naar mijn zus (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1949829)

Willemijnx 21-01-2019 09:35

Kijken naar mijn zus
 
Ok, ik weet niet of dit weird is, maar wil dit toch even delen en vragen of hier jongens of meisjes zijn die dit herkennen.

Ik ben Willemijn, 16 jaar en heb een oudere zus van 17. We wonen nog beide bij onze ouders en zien elkaar in huis op verschillende plekken, waaronder in de badkamer. Het komt vaak voor dat mijn zus en ik na elkaar gaan douchen. We moeten beide vroeg de deur uit om naar school te gaan. Om een lang verhaal kort te maken:

Ik zie mijn zus naakt in de badkamer en zij ziet mij ook naakt. Opzich is dat niet heel gek volgens mij 2 zussen onder elkaar, maar ik merk aan mezelf de laatste maanden dat ik anders naar haar kijk. Ik vind haar mooi, ze heeft een mooi lichaam, prachtige borsten en billen. Het is best raar om dit te schrijven, maar het is zelfs zo erg dat ik er van geniet om haar naakt te zien. Soms zou ik haar graag willen aanraken of fantaseee ik over haar. Ik vind het moeilijk om over deze gevoelens te praten, en daarom leek me dit forum het veiligst.
Zijn er memsen hier die zich hierin herkennen. Lust over een broer of zus?
Ik ben niet verliefd overigens. Het is pure lust gevoelens.

Alvast bedankt

bikinigek 21-01-2019 11:27

Kan me het goed voorstellen. Wel eens een gedachte voorbij zien komen

Straatmeid_oud 21-01-2019 18:32

Zie je haar ook wel eens op je zolderkamer?

MisterShy 21-01-2019 23:39

Ik kan je zeker begrijpen. Je leeftijd zal hier ook mede een reden voor zijn. Maar als je vrouwen ook gewoon aantrekkelijk vindt vind ik het niet vreemd ofzo.

guyboyke123 23-01-2019 16:12

Niet zo heel vreemd. Maar verder zou ik niks met je zus gaan doen, dat zou wel vreemd zijn.

paulrotterdam 22-02-2019 08:57

tja, een mooi vrouwenlichaam kijk je toch graag naar. ook als vrouw/zus zelf denk ik. niet vreemd hoor...

Vexingvortex 22-02-2019 19:41

Citaat:

Willemijnx schreef: (Bericht 34560159)
Ok, ik weet niet of dit weird is, maar wil dit toch even delen en vragen of hier jongens of meisjes zijn die dit herkennen.

Ik ben Willemijn, 16 jaar en heb een oudere zus van 17. We wonen nog beide bij onze ouders en zien elkaar in huis op verschillende plekken, waaronder in de badkamer. Het komt vaak voor dat mijn zus en ik na elkaar gaan douchen. We moeten beide vroeg de deur uit om naar school te gaan. Om een lang verhaal kort te maken:

Ik zie mijn zus naakt in de badkamer en zij ziet mij ook naakt. Opzich is dat niet heel gek volgens mij 2 zussen onder elkaar, maar ik merk aan mezelf de laatste maanden dat ik anders naar haar kijk. Ik vind haar mooi, ze heeft een mooi lichaam, prachtige borsten en billen. Het is best raar om dit te schrijven, maar het is zelfs zo erg dat ik er van geniet om haar naakt te zien. Soms zou ik haar graag willen aanraken of fantaseee ik over haar. Ik vind het moeilijk om over deze gevoelens te praten, en daarom leek me dit forum het veiligst.
Zijn er memsen hier die zich hierin herkennen. Lust over een broer of zus?
Ik ben niet verliefd overigens. Het is pure lust gevoelens.

Alvast bedankt

Deze fool kijkt gewoon naar zijn naakte zus

goodbyeman 25-02-2019 16:06

Citaat:

Vexingvortex schreef: (Bericht 34580439)
Deze fool kijkt gewoon naar zijn naakte zus

Haar*

Vexingvortex 27-02-2019 18:20

Citaat:

goodbyeman schreef: (Bericht 34582554)
Haar*

Moet je zelf weten

JohnJager 17-09-2019 07:34

Ik zou dat ook doen als ik een zus zou hebben

Haller 17-09-2019 07:39

Citaat:

JohnJager schreef: (Bericht 34674874)
Ik zou dat ook doen als ik een zus zou hebben

Niemand vroeg je wat.

Arrow 17-09-2019 19:03

Citaat:

JohnJager schreef: (Bericht 34674874)
Ik zou dat ook doen als ik een zus zou hebben

Niet echt grote toevoeging aan dit actuele topic.

Higirl123 18-09-2019 11:53

Heel normaal denk ik! je zit in deze leeftijd en dan kijk je nou eenmaal naar zulke dingen. Dat het je zus is staat los daarvan, tenzij je iets met dr zou doen. Geen zorgen maken!

David68 24-01-2020 21:51

Ik zie mijn zus ook naakt in de badkamer

Haller 24-01-2020 21:57

Citaat:

David68 schreef: (Bericht 34724257)
Ik zie mijn zus ook naakt in de badkamer

Ok boomer

Giannaxx 16-03-2020 17:35

Hey Willemijn, wat fijn om te zien dat er nog meiden zijn die gevoelens hebben voor hun zus! :) Ik ben 15, mijn zus is ook 17 en wij hebben vaak seks met elkaar. Het begon bij ons toen ik naar de brugklas ging en tips vroeg aan mijn zus over hoe je iemand moest zoenen. Zij heeft het mij toen in de praktijk geleerd zeg maar haha. We vonden het allebei heel fijn en deden het steeds vaker. Zij had al beginnende borsten en ik werd daar echt geil van. We gingen telkens iets verder en nu doen we het vaak met elkaar en we zijn echt nog betere vriendinnen geworden.

Als je echt zo over haar denkt, zou ik proberen om het haar op een speelse manier duidelijk te maken. Bijvoorbeeld knijp eens in haar kont als jullie allebei in de badkamer zijn. Of geef haar een complimentje over haar borsten. Stap bij haar in de douche omdat je 'haast' hebt en zie waar ze zich laat aanraken. Kijk naar haar reactie en dan weet je of je verder kunt gaan. Onze band heeft het echt versterkt en we hebben er ook heel veel plezier van!

Destruct! 16-03-2020 17:41

Citaat:

Giannaxx schreef: (Bericht 34738369)
Hey Willemijn, wat fijn om te zien dat er nog meiden zijn die gevoelens hebben voor hun zus! :) Ik ben 15, mijn zus is ook 17 en wij hebben vaak seks met elkaar. Het begon bij ons toen ik naar de brugklas ging en tips vroeg aan mijn zus over hoe je iemand moest zoenen. Zij heeft het mij toen in de praktijk geleerd zeg maar haha. We vonden het allebei heel fijn en deden het steeds vaker. Zij had al beginnende borsten en ik werd daar echt geil van. We gingen telkens iets verder en nu doen we het vaak met elkaar en we zijn echt nog betere vriendinnen geworden.

Als je echt zo over haar denkt, zou ik proberen om het haar op een speelse manier duidelijk te maken. Bijvoorbeeld knijp eens in haar kont als jullie allebei in de badkamer zijn. Of geef haar een complimentje over haar borsten. Stap bij haar in de douche omdat je 'haast' hebt en zie waar ze zich laat aanraken. Kijk naar haar reactie en dan weet je of je verder kunt gaan. Onze band heeft het echt versterkt en we hebben er ook heel veel plezier van!

Joh wtf.

Gordon Ramsay 16-03-2020 17:49

Godver jezus

Straatmeid 16-03-2020 17:55

Citaat:

Giannaxx schreef: (Bericht 34738369)
Hey Willemijn, wat fijn om te zien dat er nog meiden zijn die gevoelens hebben voor hun zus! :) Ik ben 15, mijn zus is ook 17 en wij hebben vaak seks met elkaar. Het begon bij ons toen ik naar de brugklas ging en tips vroeg aan mijn zus over hoe je iemand moest zoenen. Zij heeft het mij toen in de praktijk geleerd zeg maar haha. We vonden het allebei heel fijn en deden het steeds vaker. Zij had al beginnende borsten en ik werd daar echt geil van. We gingen telkens iets verder en nu doen we het vaak met elkaar en we zijn echt nog betere vriendinnen geworden.

Als je echt zo over haar denkt, zou ik proberen om het haar op een speelse manier duidelijk te maken. Bijvoorbeeld knijp eens in haar kont als jullie allebei in de badkamer zijn. Of geef haar een complimentje over haar borsten. Stap bij haar in de douche omdat je 'haast' hebt en zie waar ze zich laat aanraken. Kijk naar haar reactie en dan weet je of je verder kunt gaan. Onze band heeft het echt versterkt en we hebben er ook heel veel plezier van!

Thuis werken is zwaar he, kan je niet meer naar je geile collega kijken en rukken op de WC.

JaapieEleven 16-03-2020 17:55

Citaat:

Giannaxx schreef: (Bericht 34738369)
Hey Willemijn, wat fijn om te zien dat er nog meiden zijn die gevoelens hebben voor hun zus! :) Ik ben 15, mijn zus is ook 17 en wij hebben vaak seks met elkaar. Het begon bij ons toen ik naar de brugklas ging en tips vroeg aan mijn zus over hoe je iemand moest zoenen. Zij heeft het mij toen in de praktijk geleerd zeg maar haha. We vonden het allebei heel fijn en deden het steeds vaker. Zij had al beginnende borsten en ik werd daar echt geil van. We gingen telkens iets verder en nu doen we het vaak met elkaar en we zijn echt nog betere vriendinnen geworden.

Als je echt zo over haar denkt, zou ik proberen om het haar op een speelse manier duidelijk te maken. Bijvoorbeeld knijp eens in haar kont als jullie allebei in de badkamer zijn. Of geef haar een complimentje over haar borsten. Stap bij haar in de douche omdat je 'haast' hebt en zie waar ze zich laat aanraken. Kijk naar haar reactie en dan weet je of je verder kunt gaan. Onze band heeft het echt versterkt en we hebben er ook heel veel plezier van!

incest confirmed

piggyboost 17-03-2020 08:22

Echt de wereld is gewoon ziek man ga maar lekker verder met je incest

anoniem4932 14-03-2021 17:05

Ik weet dat dit topic al best oud is, maar toch:
Je kan gewoon hintjes geven zoals gezegd door bijvoorbeeld een keertje hard in dr kont te knijpen of zacht of zeggen van wat heb je mooie borsten
Maar seks hebben doe dat maar niet dat is incest en verboden
Maar mocht je het tóch willen doen met je zus, doe dit dan als je ouders naar hun werk zijn en jullie alleen thuis zijn doe het dan veilig en zeg niks tegen je ouders en vrienden
Succes en ik ben benieuwd hoe het is gegaan!

JaapieEleven 14-03-2021 20:21

wat voor gek ben jij?
Incest is geen wincest. Ga dan ook geen tips geven hoe het kan

JaapieEleven 14-03-2021 20:27

Citaat:

anoniem4932 schreef: (Bericht 34811818)
ik ben benieuwd hoe het is gegaan!

https://i.imgur.com/gaX8g5r.gif

Anoniem4135 02-05-2022 07:38

Hoi Willemijn,
Wat fijn dat je je verhaal kwijt kan!
(Ik weet dat dit topic oud is, maar ik wil je alsnog advies geven!)
Je zou er eens een keer met je zus over kunnen praten over dat je haar aantrekkelijk vind, alleen dat kan ongemakkelijk worden.....
Het is niet erg om je zus te bewonderen als ze naakt is, alleen hou het hierbij!
Als je echt verder wil gaan met je zus, oké dat laat ik aan jou over maar dat is niet verstandig.....
Zelf heb ik bij mijn eigen zus niet echt lustgevoelens, heb haar weleens naakt gezien ofzo maar daarvan werd ik niet echt opgewonden!
Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geholpen!
Liefs,
Anoniem4135

Anoniem4135 02-05-2022 07:39

Citaat:

David68 schreef: (Bericht 34724257)
Ik zie mijn zus ook naakt in de badkamer

Ik niet, wij douchen apart van elkaar

Aardbeimeisje 04-05-2022 10:21

Citaat:

David68 schreef: (Bericht 34724257)
Ik zie mijn zus ook naakt in de badkamer

Kijken, kijken, aankomen niet!

kaasboertje 07-06-2022 13:42

Citaat:

Anoniem4135 schreef: (Bericht 34830937)
Hoi Willemijn,
Wat fijn dat je je verhaal kwijt kan!
(Ik weet dat dit topic oud is, maar ik wil je alsnog advies geven!)
Je zou er eens een keer met je zus over kunnen praten over dat je haar aantrekkelijk vind, alleen dat kan ongemakkelijk worden.....
Het is niet erg om je zus te bewonderen als ze naakt is, alleen hou het hierbij!
Als je echt verder wil gaan met je zus, oké dat laat ik aan jou over maar dat is niet verstandig.....
Zelf heb ik bij mijn eigen zus niet echt lustgevoelens, heb haar weleens naakt gezien ofzo maar daarvan werd ik niet echt opgewonden!
Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geholpen!
Liefs,
Anoniem4135

nee is incest is kanker raar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.