Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Op vakantie met mijn vriendje verstandig? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=375415)

miekmuis 12-02-2003 13:24

Op vakantie met mijn vriendje verstandig?
 
Oke mijn probleem:

Ik heb tot nu toe 2 lange serieuze relaties gehad.
Met die eerste jongen ben ik nadat het uit was op vakantie gegaan. Dat was een ramp. Ik had van te voren eigenlijk al een hekel aan hem, maar mijn ouders eisten dat hij meeging omdat hij de enige was die ze vertrouwden.
Met de tweede had ik vakantie plannen gemaakt toen we nog iets hadden. Maar ongeveer 2 of 3 maanden voordat we op vakantie zouden ging het uit. Dat is toen nogal een gedoe geweest met de vakantie want ik wou niet meer met hem op vakantie. (ik had het zelf uitgemaakt)

Nou wil ik ontzettend graag met mijn huidige vriendje een weekje naar Griekenland, maar ik ben enorm bang dat het weer misgaat. Ik heb absoluut niet het gevoel dat het binnenkort uitgaat ofzo, maar nouja ik toch bang dat er iets misgaat.
Nou kan ik of met alleen mijn vriendje of met mijn vriendje en mijn zus met wat vriendinnen gaan.
Ja of helemaal niet met mijn vriendje....

Wat moet ik? Anyone?

Alicia Silverstone 12-02-2003 14:03

de vraag is of de optie met zus & vriendinnen wel zo leuk is voor je vriendje. Tenzij hij zelf ook wat vrienden meeneemt natuurlijk.

En tsja...het blijft natuurlijk een gok. Ik zou met m'n ex mee op vakantie gaan, met z'n ouders mee naar Italië. En hij zou ook met mijn ouders meegaan (ook naar Italië) dus dan zouden wij 2x 2 weken in Italië (achter elkaar) zitten, dat leek me heel erg leuk. :)
Helaas ging het een paar maanden voor de vakantie uit..maarjah er waren geen problemen met afzeggen, omdat we gewoon met onze ouders meegingen. Dat hadden we ook expres zo geregeld, voor als het toch nog uit mocht gaan.. :p

Heb je het er al met hem over gehad?

xx

Studentje 12-02-2003 14:33

Mocht je bang zijn dat het voor die tijd toch uitgaat, boek dan een lastminute. En als je bang bent dat de vakantie zelf ervoor zorgt dat het uitgaat, zorg dan dat je met een ander stel gaat, zodat je niet de hele tijd met z'n tweeën zit.

Maar aan de andere kant, het kan natuurlijk wel heel goed gaan...

Lethalis 12-02-2003 15:04

Citaat:

miekmuis schreef in andere topic:
Nou ben ik momenteel nogal gestressed vanwege problemen op school en zoiezo ben ik nogal een negatief denkend persoontje.
Denk eens niet zo negatief :p

Moet ik zeggen :o maarjah :D

Weet je wat het is? Als je bang bent dat er iets fout zal gaan, zul je bij elk klein probleem gelijk denken dat 'dit het is', 'nu gebeurt het weer' enzovoorts en dan gaat het ook sneller echt fout. Belangrijk is het dingen te relativeren, tegen jezelf kunnen zeggen van 'ik haal me weer eens gekke dingen in het hoofd, er is niks aan de hand' :)

Zo ook hier met je vakantie.

Suc6 :)

miekmuis 12-02-2003 18:18

Ja ik weet het ik doe erg moeilijk :p

Nouja we gaan vrijdag vakantiegidsen ophalen en ik denk dat we
toch maar met zijn 2tjes gaan. Hij zou het niet erg vinden als mijn zus en haar vriendinnen meegaan, dat heb ik al gevraagd, maarja met zijn 2en is wat intiemer.
Over een last minute hebben we ook al nagedacht, maar dan heb je volgens mij niet veel keus?

Studentje 12-02-2003 18:27

Citaat:

miekmuis schreef:

Over een last minute hebben we ook al nagedacht, maar dan heb je volgens mij niet veel keus?

Je moet gewoon niet te veel eisen hebben. Als jij graag naar die-en-die plaats wil, wordt het natuurlijk lastig, maar als je minder kieskeurig bent, is er altijd wel wat. Maar dat weten ze bij het reisbureau ook wel, denk ik.

spacegirl 12-02-2003 18:55

ik zou ervoor gaan maar nog niet boeken, een last minut pakken, aangezien jullie heel vaak ruzie hadden, dan zou ik dat doen, dan krijg je geen gezeik met annuleringskosten, als t van te voren niet goed gaat ga je iig niet met een kutbegin erheen.... en op vakantie gewoon lol maken


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.