Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=10)
-   -   [DU] luisteren (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1101387)

pino123 12-02-2005 14:25

[DU] luisteren
 
Ik heb dus heeeeeeeel veel moeite met luisteren. Ik heb over een paar weken een luistertoets die 20% meetelt voor mn eidcijfer. Heeft iemand tips, of weet iemand hoe je aan oude luistertoetsen moet komen zodat ik kan oefenen (vow-niveau)?

N.B. Ik ben heeeeeeeel slecht in luisertoetsen, het hoogste ooit was een zes, en dat ging over reclameberichten op vmbo-niveau

Balance 12-02-2005 15:06

Heb je iemand in je klas die heel goed is in Duits luisteren en die wel bereid is je te helpen? Dan weet ik nog wel een tip :o

Maar als je de toets echt zelf wil maken dan zou ik eens naar je docent toestappen en vragen of je oude luistertoetsen mag lenen. Gegarandeerd dat ie die heeft en ik kan me ook niet voorstellen dat een docent die weigert als de leerling aangeeft dat ze extra wil oefenen.

pino123 13-02-2005 16:45

Citaat:

Balance schreef op 12-02-2005 @ 16:06 :
Heb je iemand in je klas die heel goed is in Duits luisteren en die wel bereid is je te helpen? Dan weet ik nog wel een tip :o

Maar als je de toets echt zelf wil maken dan zou ik eens naar je docent toestappen en vragen of je oude luistertoetsen mag lenen. Gegarandeerd dat ie die heeft en ik kan me ook niet voorstellen dat een docent die weigert als de leerling aangeeft dat ze extra wil oefenen.

Kun je me die tip vertellen?

En ik zal het aan mn du-docent vragen. Bedankt!!!

Balance 13-02-2005 18:28

Ik pm hem wel even aangezien het zonde is als deze overal op internet staat en je hem niet meer kan gebruiken...

Wij hebben bij ons op school vorig jaar gemiddeld een 9 gehaald voor duits, engels én frans... Door middel van deze afkijktruc dus :D
Als iemand anders hem ook wil weten moet diegene me maar pm'en.

pino123 14-02-2005 12:58

merci (y)

Konijn 14-02-2005 13:41

Citaat:

Balance schreef op 13-02-2005 @ 19:28 :
Ik pm hem wel even aangezien het zonde is als deze overal op internet staat en je hem niet meer kan gebruiken...

Wij hebben bij ons op school vorig jaar gemiddeld een 9 gehaald voor duits, engels én frans... Door middel van deze afkijktruc dus :D
Als iemand anders hem ook wil weten moet diegene me maar pm'en.

Ik gok dat in onze klas dezelfde gebruikt wordt :).

Vogelvrij 14-02-2005 14:08

Citaat:

Balance schreef op 13-02-2005 @ 19:28 :
Ik pm hem wel even aangezien het zonde is als deze overal op internet staat en je hem niet meer kan gebruiken...

Wij hebben bij ons op school vorig jaar gemiddeld een 9 gehaald voor duits, engels én frans... Door middel van deze afkijktruc dus :D
Als iemand anders hem ook wil weten moet diegene me maar pm'en.

Hm, dat was bij mij duidelijk dus te laat, nu heb ik overal een onvoldoende voor(n)

Maar luistertoetsen zijn gewoon rot, het belangrijkste is dat je de vragen leest en probeert te begrijpen, maar ja...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.