Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Dagelijkse belevenissen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1677231)

TheFragile 13-03-2008 22:29

Dagelijkse belevenissen
 
Kots het hier uit (y)

655321 14-03-2008 03:16

Ik ging uit in Utrecht. Vet gezellig. Ik zag Edo, van Wie is de mol? en ik riep GEFELICITEERD. Volgens mij kon hij dat wel waarderen en toen gingen we naar de Tivoli. Dat was ook mooi. Tot ik wegging en er twee jongens gingen vechten. Ik heb ze allebei gezegd dat dat me dat schromelijk overdreven leek en beiden hadden spijt. Dat was het einde. En nu ben ik thuis. Met hoofdpijn. Weltrusten.

woezel 14-03-2008 05:56

ik werk al de hele week keihard voor school en heb al 3 nachten 4 uur en half geslapen en nu ben ik kankermoe. maar zo dadelijk evaluatie ennu ben ik nog wat artygelummel aan het typen.

kuik 14-03-2008 09:41

ik ging gister naar sweeney todd en ik voelde me toch niet goed genoeg om uit te gaan. net belde ik mn beste mate op en we lagen allebei nog in bed en nu gaan we samen onbijten(L).

Tuta 14-03-2008 10:11

Na jaren heb ik maar weer eens besloten om een nuttige bijdrage te gaan leveren aan het scholieren.com forum, en daarom voel ik me vandaag vrolijk.
Verder zit ik nu al 3 uur op een harde stoel me dood te vervelen in het kader van afstuderen!

ZerO 14-03-2008 10:25

@ Avant-garde: Nein, in EHV de gekste! hoezo?

ot:
Net als Tuta zit ik me ook behoorlijk te vervelen omdat ik te gaar ben om nog iets nuttigs op papier te zetten, maar wel op een zachte stoel en ik overweeg om zo weer naar huis te gaan :O

vilein 14-03-2008 10:50

Gisteravond zo rond een uur of 4 begonnen mn huisgenoten, of in ieder geval een aangevuld met wat corpsvrienden, heel hard te schreeuwen. Toen ik vroeg of ze wat zachter konden doen gingen ze allemaal heel erg braaf slapen. Dat viel me toch weer mee van die jongens. En alhoewel ik vanochtend tot 2 keer toe wakker werd gebeld heb ik prima geslapen. Helaas is vandaag mijn beste vriendinnetje vertrokken voor drie maanden en daar moest ik gister bijna een traantje om laten. Vandaag wordt de dag wel opgeleukt door koffie, spss en vanavond wat drinken met mn Amerikaanse homie.

Paranoide 14-03-2008 13:02

Ik heb 20 uur geslapen en toen ik wakker werd bleek Wacken uitverkocht te zijn, dus nu gniffel ik om het feit dat ik en m'n vriendjes al maanden voorzien waren van het stukje papier waar binnenkort honderden euro's voor worden neergeteld op eBay. Zometeen ga ik denk ik maar een koelkast kopen en/of schelden tegen een Alice-helpdesk-medewerker omdat ze m'n mailtjes negeren en omdat m'n internet al dagen onmenselijk traag is.

capibara 14-03-2008 13:06

Beetje achter lamme bands aanzitten, contractjes maken. Vanavond oefenen met de band en bieren wegtikken. En de sysadmin from hell zit weer eens te kutten met de server,grrr.

DeadNation 14-03-2008 14:08

Verveel me de kanker op t werk. Alle sites al 10000000x gehad. Vanavond naar de vrouw, misschien bandjes checken in EHV. Morgen zeker bands checken in Tilburg. Maandag dinsdag studio, waar ik helemaal geen zin in heb. Moet die kankersolo ook nog doornemen ergens dit weekend zodat ik niet 100000 takes nodig heb. Naja whatevor.

ragdoll 14-03-2008 14:57

Citaat:

DeadNation schreef: (Bericht 27209477)
Verveel me de kanker op t werk. Alle sites al 10000000x gehad.

ook was ik gisteravond uit en dat eindigde in dronkenschap in een kroeg maar er was dan ook gratis drank, verzorgd door alle veertigplussers die ons probeerden te versieren. als antwoord op hun lulverhalen heb ik ze verteld dat ik callgirl ben om een centje bij te verdienen en dat was dusdanig overtuigend dat ik nu een carriere als actrice overweeg.

Sevi 14-03-2008 16:56

Veel te fijn weer, genieten in de zon (y)
En nu weekend *O*

botulismf 14-03-2008 16:57

Hier is geen zon te zien. Muhhh. Was het maar lente. Vroeger had ik altijd op zijn minst insecten op mijn verjaardag, nu heb ik nog geen insect gezien. :(

moya. 14-03-2008 17:15

ik heb dankzij botu een nieuwe obsessie dus daar ben ik vooral mee bezig.

Tonsillitis 14-03-2008 18:35

ik ging naar school en had daar van 9 tot 13 beoordelingen, saai. toen ging ik naar huis en mijn ouders waren er niet en ik had geen sleutel bij dus moest ik het dorp in om bij iemand anders de sleutel op te halen maar die gaf me de verkeerde sleutels en toen belde ik mijn ouders of ze terug konden komen en toen kwam die persoon toch met de juiste sleutel maar toen waren mijn ouders al thuis hmmmm. en toen paardgereden en mijn pony raakte weer eens in paniek en ik ben 15 minuten bezig geweest het beest weer kalm te krijgen.

White Trash 14-03-2008 18:40

Gisteren even naar de Tivoli geweest en ik wilde vandaag erg productief zijn maar het bleef bij douchen, tanden poetsen en eten, bleh.

botulismf 14-03-2008 19:03

Ik heb ook zo'n dag, met van die Grootse Plannen, en het enige productieve wat ik uiteindelijk gedaan heb is vis kopen en een uitnodiging rondsturen voor mijn verjaarsfeestje. Hmmm. Nu ga ik koken en de rest van de avond hang ik achter de PC, met een mogelijke uitschieter naar het verschonen van het aquarium van Jonathan Safran Foer.

LEUGEN 14-03-2008 19:40

Zit te wachten totdat de 24e auto door de buspaal in leeuwarden op het ruiterskwartier wordt gelanceerd.

Trimm Trabb 14-03-2008 22:07

Gisteren langs beste vriendin geweest met de break-upkit en toen hebben we bier gedronken en gerookt en muziek geluisterd en bijna ruzie gehad met een zeikerige huisgenoot. Erg gezellie, dus was over 2en pas thuis. Waardoor ik me vandaag versliep voor m'n werk. Gelukkig maar een kwartiertje te laat en het was toch stil, dus het maakte niet zoveel uit. Ook een kwartiertje eerder weggegaan, want m'n moeder stond ineens voor de deur en dan kon ik meerijden, dus dat word zondag tijd inhalen.
Nu ben ik aan het babysitten bij m'n zus, want zij is partyen en m'n nichtje ligt te slapen, dus nu kan ik niks anders dan internetten en tv kijken... niks nieuws eigenlijk.

uuuf 14-03-2008 23:32

net waren hier 2 vrienden en dat was gezellig. bier + wijn brengt venijn, dus ik ga zo naar een vriendinnetje met de restjes bier en wijn.

Tuta 15-03-2008 07:14

Citaat:

TheFragile schreef: (Bericht 27206946)
Kots het uit (y)

Ik ben gisteren wijntjes gaan doen in Nijmegen, samen met mijn stijlvolle homo vriendje, maar toen werd ik na 5/6 wijntjes onwijs ziek!
Nu lig ik in bed en ben blij dat ik thuis ben! :'(

Sevi 15-03-2008 10:35

Ik ga straks trainen en daar heb ik zin in, verder nog totaal geen weekendplannen maar ik wil dingen doen dus ik HOOP dat er mensen met plannen komen.
Verder zijn er in de volgende twee weken 4 vriendinnen jarig en weer ik voor geen één een kadootje (n)

Broeder 15-03-2008 10:41

Nou, vrienden, ik ging werken. En daar waren allemaal mensen die jullie niet kennen. En die zeiden allemaal dingen die jullie niet interesseren. En toen zei ik allemaal dingen terug. En toen deden we dingen! En toen ging ik er maar weer vandoor. Zo zo!

TheFragile 15-03-2008 11:03

Gisteren heb ik gechilled met vrienden en 'savonds weer terug naar huis gegaan en heb me toen heel de avond verveeld want ik ben zo blut als een banaantje HUHAUH. Hartstikke leuk, vanavond waarschijnlijk menomena maar daar ga ik me niet te hard op verheugen want straks gaat het ineens niet door en voel ik me de rest van de week depressief.

TheFragile 15-03-2008 11:36

Yes geen reden om heel de week depressief te zijn, ben op de guesstlist gezet hoezee (Y)

vilein 15-03-2008 11:43

Hmm ik ben net wakker en ik ga zo maar eens mn lenzen ophalen en dan weer school doen. En vanavond ook huiswerk maken. *O*.

woezel 15-03-2008 11:53

ik heb tot 9.30 geslapen en het voelde zo goed. ik ben bij mn ouders dus ik doe niet veel, zo afscheid nemen van een vriendin die voor 3 of 6 maanden naar mexico vertrekt en daarna gelukkig weer naar gent,want hier valt echt niet veel te beleven.

Tonsillitis 15-03-2008 11:59

oeh vanochtend paardgereden en mijn pony deed weer eens lief voor de verandering en we gingen springen en ze deed zelfs braaf bij de dubbelsprong(y) nu ga ik douchen en dan party machen bij botulismf(y)
hier nog een geheime hint voor botulismf zijn cadeautje:

http://www.mageist.net/Images/lascaux_horse.jpg

botulismf 15-03-2008 12:00

Ohhhh!
Ik weet het nog steeds niet. :( Maar volgens mij ga ik het heel gaaf vinden. (y)

moya. 15-03-2008 12:12

ik ben net met een vrind ook een kado'tje voor botu gaan kopen en volgens zijn broeder gaat hij het vast heeel vet vinden.

Tonsillitis 15-03-2008 12:15

Citaat:

botulismf schreef: (Bericht 27212779)
Ohhhh!
Ik weet het nog steeds niet. :( Maar volgens mij ga ik het heel gaaf vinden. (y)

check de eigenschappen;)

overigens, uik heb geen garnalen voor je, maar wel een ander waterbeestje!

botulismf 15-03-2008 12:16

@ tonsillitis: YES!
@ moya: YES!

Larry Flint 15-03-2008 13:12

mn vriendje stond belachelijk vroeg op omdat hij weg moest dus toen ben ik nog maar door gaan slapen met een sok op mn ogen omdat het anders te licht was (N). toennn opgestaan en de keuken in puinhoop aangetroffen dus maar even gezogen en daarna ontbeten met jamie oliver op tv. sindsdien niets boeiends meer gedaan behalve gechecked hoeveel no claim in terug krijg en dat bedraagt toch ruim 150 euro (Y)(Y). ben benieuwd wanneer ze het storten. verder verveel ik me en ik heb ook eigenlijk geen idee wat ik moet gaan doen :confused: maar gelukkig heb ik vanavond nog een verjaardagsfeestje van een vriendin dus uiteindelijk zal ik me wel vermaken.

botulismf 15-03-2008 13:55

Een sok? :confused:

TheFragile 15-03-2008 14:07

Ik kruip op dat soort momenten gewoon nog dieper mn dekens in, helpt ook (Y)

botulismf 15-03-2008 15:19

Ik leg gewoon mijn arm over mijn ogen heen, haha.

Ontopic: Ik heb de afwas gedaan, een wasje gedraaid, het aquarium van Jonathan Safran Foer dan toch maar eens verschoond, de keuken schoongemaakt, de huiskamer opgeruimd en gestoffer-en-blikt. Nu even douchen, dan mijn keelamandelontsteking van het station afhalen, sushi bouwen en party machen. Yeah. (y)

Larry Flint 15-03-2008 15:28

ja of een tshirt of een sjaal of iets. maar een sok was het enige in de buurt en dieper onder de dekens kruipen is me te warm.

verder ben ik maar weer in bed gaan liggen en kijk in allerlei programma's die ik al eeuwen niet gezien heb en dat bevalt eigenlijk best goed (Y). nog 2 uur volhouden, dan eten en daarna feest! (Y)

TheFragile 15-03-2008 15:43

Vanmiddag de keuken schoongemaakt, dat eigenlijk de taak van mijn huisgenoot was/is deze week maar het was echt een tering zooi niet om aan te zien dus ik heb die taak maar op mij genomen. Al mag hij de vloer lekker zelf schoonmaken, dat ga ik niet voor hem doen :mad:

kuik 15-03-2008 16:28

gister deed ik vrijwel niets, ik ben alleen de stad in geweest voor textielstiften en shirtjes. 's avonds met een vriendin dus prints voor shirtjes gemaakt om die er vervolgens op te tekenen. daarna gingen we in het reuzenrad, want er was kermis in westerpark en opeens hadden we allebei hoogtevrees, haha. ook dronken we nog een biertje in pacific parc, maar daar waren alleen maar oude mensen en bovendien kwam mijn buikgriep weer opborrelen door het bier, dus daar zijn we snel weggegaan. vanmorgen die-hard uitgeslapen en gekletst met mn buurman, relaxte gast is dat (y).

Sevi 15-03-2008 18:07

Ik kom er zojuist achter dat AL mijn foto's weg zijn die op de computer stonden en ik ben in het buitenland en heb NERGENS die foto's nog GODVERDOMME :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: :mad::mad::mad::mad::mad:

Trimm Trabb 15-03-2008 18:22

Citaat:

TheFragile schreef: (Bericht 27212705)
Yes geen reden om heel de week depressief te zijn, ben op de guesstlist gezet hoezee (Y)

Mazzelkont. Ik moet gewoon dokken, en dat terwijl ik de beste vriendin ben van het nichtje van een geluidstechnicus van Rotown. Pfff. :mad:

muziekvlinder 16-03-2008 11:17

vrijdag had ik een feestje bij mij thuis ter ere van mn 22e verjaardag en dat liep volkomen uit de hand. mijn studentenhuis is het slachtoffer geworden van grafiti en andere rebelse daden, volgens mij hebben er 3 mensen moeten kotsen waaronder ik voor het eerst in mn hele leven, ik heb in glas gestapt en mn voet doet het niet zo goed meer. maar het was geweldig leuk:)

voor de rest is dit weekend saaaai want ik ben bij mn ouders in rijswijk en dat is nooit heel spectaculair maar ja mn mama bakt nu wel tostis voor me yess.

Broeder 16-03-2008 11:32

Ontbijten met Astro TV aan, hoe heerlijk is dat. "Een live consult krijgen van een echt medium, hoe spannend is dat!" "Je kunt ook privé bellen voor de standen van de planeten en van de maan. Maar dat is natuurlijk ook een planeet."

Tuta 16-03-2008 12:01

Gelukkig weer wat beter! Gisteren ben ik de hele dag bezig geweest met klusjes voor familie die ik nooit zie, maar die een groot feest gaan organiseren (n)
Vervolgens ging ik bij een vriendinnetje film kijken. Maar liet ze een glas wijn over haar DVD speler vallen en toen raakte we helemaal in paniek. Dat was wel erg stom ja (n)

Nu ga ik proberen om voor de eerste keer vanaf vrijdag vast voedsel in mn maag te laten komen, en vanmiddag waarschijnlijk slapen!

Avant-garde 16-03-2008 12:04

Citaat:

Mala schreef: (Bericht 27214774)
Ik kom er zojuist achter dat AL mijn foto's weg zijn die op de computer stonden en ik ben in het buitenland en heb NERGENS die foto's nog GODVERDOMME :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: :mad::mad::mad::mad::mad:

Damn dat is fucked up. Ik ga zo ook maar eens backuppen.

llell 16-03-2008 13:15

trek in chocola, maar ik heb nog geen motivatie gevonden om me eens fatsoenlijk aan te kleden en naar de supermarkt te gaan

woezel 16-03-2008 13:18

ik heb een enorme kater want veeeeel te veel pintjes gedronken gisteren. twas leuk, nog es een feestje waar niet iedereen op dope zat en al mn buddies leken zo evenwichtig en lief.

barbeque sjon 16-03-2008 13:24

ik ben verrot, en heb gisteravond weer niet gescoord :(

Sevi 16-03-2008 13:30

Citaat:

Avant-garde schreef: (Bericht 27217691)
Damn dat is fucked up. Ik ga zo ook maar eens backuppen.

Zou ik doen ja. Maaaaaaaaar gelukkig was ik aan het panieken om niets, een virus had dan wel alles verplaatst maar uiteindelijk bleken al m'n foto's nog ergens te zijn _O_

TheFragile 16-03-2008 13:51

Menomena was gisterenavond echt fucking vet daarna nog heel de nacht met ze staan dansen en dat kkkkk chill. Om half 5 thuis en nu zo gaar als een weet ik veel wat, als iemand die heel gaar is.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.