Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   helpp mij! xx (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1953726)

xannaxx 10-07-2019 15:06

helpp mij! xx
 
ik weet echt niet wat ik moet doen! een paar maanden geleden heb ik de mooiste jongen van me leven gezien en ik durfte niet eens naar hem toe! we kregen oogcontact, we staarden naar elkaar en hij draaide nog om om naar mij te kijken dus ik hoopte dat hij naar mij zou toe gaan maar dat was dus niet gebeurd en nu zie ik hem nooit meer! ik heb echt veel spijt dat ik niet naar hem toe ging want het voelde als liefde op het eerste gezicht!

ik deed er weken lang over om aan iedereen te vragen wie hij is maar niemand kende hem dus het was echt moeilijk

JaapieEleven 10-07-2019 15:55

En wat wil je nu van ons?

Destruct! 10-07-2019 17:44

Citaat:

xannaxx schreef: (Bericht 34640613)
ik weet echt niet wat ik moet doen! een paar maanden geleden heb ik de mooiste jongen van me leven gezien en ik durfte niet eens naar hem toe! we kregen oogcontact, we staarden naar elkaar en hij draaide nog om om naar mij te kijken dus ik hoopte dat hij naar mij zou toe gaan maar dat was dus niet gebeurd en nu zie ik hem nooit meer! ik heb echt veel spijt dat ik niet naar hem toe ging want het voelde als liefde op het eerste gezicht!

ik deed er weken lang over om aan iedereen te vragen wie hij is maar niemand kende hem dus het was echt moeilijk

k

VeraIustitia 10-07-2019 18:54

Bij dit account is de punt achter de x vergeten.

Weet je trouwens wel wat een straight edge leven inhoudt?

Elin3 11-07-2019 16:11

Lieve mensen, het is hier geen Onzin. :o

Destruct! 11-07-2019 16:25

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34640853)
Lieve mensen, het is hier geen Onzin. :o

Sorry, maar deze topic is al nutteloos om eerlijk te zijn. Ze wilde alleen iets delen dat ze liefde op het eerste gezicht zag en dat de topic titel leidt naar "helpp mij!", maar we kunnen haar niet eens helpen wegens verschillende redenen. Ik weet dat ze wanhopig is, maar ik concludeer dat TS hem nooit meer gaat zien. (Tenzij die gap weer terugkomt op diezelfde locatie en dat zij ook op diezelfde locatie terugkomt, maar die kans is klein) Daardoor krijgt deze topic nutteloze reacties.

Kortom een slotje. ¯\_(ツ)_/¯

Haller 11-07-2019 16:42

Citaat:

Destruct! schreef: (Bericht 34640865)
Sorry, maar deze topic is al nutteloos om eerlijk te zijn. Ze wilde alleen iets delen dat ze liefde op het eerste gezicht zag en dat de topic titel leidt naar "helpp mij!", maar we kunnen haar niet eens helpen wegens verschillende redenen. Ik weet dat ze wanhopig is, maar ik concludeer dat TS hem nooit meer gaat zien. (Tenzij die gap weer terugkomt op diezelfde locatie en dat zij ook op diezelfde locatie terugkomt, maar die kans is klein) Daardoor krijgt deze topic nutteloze reacties.

Kortom een slotje. ¯\_(ツ)_/¯

Waarschijnlijk doelt ze op een nutteloze reactie van Daniëlla24 en mijn super aardige reactie daarop.

Elin3 11-07-2019 16:45

Citaat:

Destruct! schreef: (Bericht 34640865)
Sorry, maar deze topic is al nutteloos om eerlijk te zijn. Ze wilde alleen iets delen dat ze liefde op het eerste gezicht zag en dat de topic titel leidt naar "helpp mij!", maar we kunnen haar niet eens helpen wegens verschillende redenen. Ik weet dat ze wanhopig is, maar ik concludeer dat TS hem nooit meer gaat zien. (Tenzij die gap weer terugkomt op diezelfde locatie en dat zij ook op diezelfde locatie terugkomt, maar die kans is klein) Daardoor krijgt deze topic nutteloze reacties.

Kortom een slotje. ¯\_(ツ)_/¯

Ik snap dat dit topic niet echt een oplossing kan bieden voor TS, wij kennen die jongen waarschijnlijk ook niet en kunnen de situatie niet veranderen.

Maar allemaal offtopic gaan is ook nergens voor nodig, en is niet toegestaan. Als je een topic nutteloos vindt, kan je dit topic ook negeren.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.