Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Oud-vriend begint rare dingen te doen.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1950075)

Protected22 01-02-2019 22:57

Oud-vriend begint rare dingen te doen..
 
Hallo scholieren.com

Ik begin laatste tijd de raarste dingen te horen over een oud vriend van mij via verschillende mensen en weet niet wat ik ermee moet doen.

Sinds begin van deze week begin ik namelijk van totaal verschillende mensen te horen dat hij extreem "Gaylord" doet, (dus overdreven gay gedrag, opeens uit het niets voor iedereen uit de kast komen terwijl hij zich er erg voor schaamde eerst..., mensen random aanraken en betasten), verhalen verteld aan mensen hoe hij zijn vriend "in de kont neemt", mensen zit te bedreigen en te kleineren, aggresief doet tegen anderen en bij mensen zit op te scheppen hoe "rijk" hij wel niet is terwijl hij dat niet eens is.

Waar ik dus beetje mee zit is dus dat het extreem opvallend is hoe erg hij veranderd is in nauwelijks 1-2 maanden tijd. Normaal is het een hardstikke aardige jongen maar nu lijkt hij echt 360* anders te zijn. Wat moet ik doen? Hem hierover whatsappen wat er aan de hand is? Of gewoon negeren aangezien ik 2 maanden geleden ivm persoonlijke reden contact verbroken had met hem?

Elin3 01-02-2019 23:01

Als je geen contact meer met hem hebt, is het eigenlijk gewoon zijn probleem, niet het jouwe...

JaapieEleven 01-02-2019 23:04

Je kan een berichtje sturen, kijken wat hij allemaal doet. Als hij dan ook raar gaat doen tegen jou, zou ik hem blokkeren.

Daarnaast, het kunnen best spookverhalen zijn

Destruct! 01-02-2019 23:06

Geen contact opzoeken.

Protected22 01-02-2019 23:29

Citaat:

PUDDINGPOWER schreef: (Bericht 34566033)
Je kan een berichtje sturen, kijken wat hij allemaal doet. Als hij dan ook raar gaat doen tegen jou, zou ik hem blokkeren.

Daarnaast, het kunnen best spookverhalen zijn

Dacht idd ook al dat het desnoods gewoon verzonnen verhalen kunnen zijn. Alleen blijft raar dat ik het van totaal verschillende mensen krijg.

Dakduif 02-02-2019 06:57

Waarom zou je er contact willen?

Straatmeid_oud 02-02-2019 11:11

Geen contact opnemen en op verhalen over hem van anderen reageren met: "Oh, oké". Geen aandacht aan besteden. Wil je hem "helpen"?

Protected22 02-02-2019 13:32

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34566156)
Geen contact opnemen en op verhalen over hem van anderen reageren met: "Oh, oké". Geen aandacht aan besteden. Wil je hem "helpen"?

Nouja helpen is een groot woord. Het is meer dat ik liever geen contact heb om te vermijden dat hetzelfde gebeurd als eerst waardoor ik contact met hem verbroken had maar dit steeds in mn achterhoofd zit aangezien gisteren op werk een collega er weer over begon.

Dakduif 02-02-2019 14:15

Maar waarom zou je weer contact met hem willen dan?

Straatmeid_oud 03-02-2019 11:25

Citaat:

Protected22 schreef: (Bericht 34566216)
Nouja helpen is een groot woord. Het is meer dat ik liever geen contact heb om te vermijden dat hetzelfde gebeurd als eerst waardoor ik contact met hem verbroken had maar dit steeds in mn achterhoofd zit aangezien gisteren op werk een collega er weer over begon.

Wat is nu precies het probleem?

Jan Marijnissen 05-02-2019 07:13

Citaat:

Protected22 schreef: (Bericht 34566216)
Nouja helpen is een groot woord. Het is meer dat ik liever geen contact heb om te vermijden dat hetzelfde gebeurd als eerst waardoor ik contact met hem verbroken had maar dit steeds in mn achterhoofd zit aangezien gisteren op werk een collega er weer over begon.

Dus je hebt geen contact en wilt geen contact. Prima. Niets meer aan doen. Als ik geen auto wil en ik heb geen auto dan koop ik toch ook gewoon geen auto? :confused:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.