Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   hoe contact leggen met iemand van vroeger (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1949013)

KillerChicken 07-12-2018 20:16

hoe contact leggen met iemand van vroeger
 
hoi hoi!

Okay, vroeger was ik altijd vrienden wel met iedereen van mijn klas op de basisschool. nu zat daar ook een meisje, die ik toen al wel leuk vond. Ik was toen iets van 8-9 jaar oud.
Nu verlies je iedereen een beetje uit het zicht na de basisschool maar kwam haar laatst weer tegen, zijn nu beide 18. Nu vond ik haar er wel echt leuk uitzien en vroeg me af hoe je het best contact kan leggen, kom haar zelden tegen op straat (misschien 1 keer in het jaar) maar we volgen/liken elkaar wel op instagram/facebook.

Hoe kan ik dus nu het best contact leggen?

JaapieEleven 07-12-2018 20:37

Nou ja... via social media, hoe anders?
Dat is namelijk je enige "directe" contact die je met haar hebt.
Waarschijnlijk herkent ze jou ook nog wel, en dat kan zeker helpen!
Probeer een berichtje te sturen, en wordt vrienden. Dan kun je het langzaam naar een relatie ombuigen.

KillerChicken 07-12-2018 21:33

Ja, daar kwam ik ook al op maar is dat dan niet raar. Voor jaren niet met elkaar gepraat en dan opeens een berichtje uit het niets? En hoe begin je dan?

JaapieEleven 07-12-2018 22:26

Citaat:

KillerChicken schreef: (Bericht 34547928)
Ja, daar kwam ik ook al op maar is dat dan niet raar. Voor jaren niet met elkaar gepraat en dan opeens een berichtje uit het niets? En hoe begin je dan?

"hoi! Ken je me nog?
Hoe gaat het met je?"

JaapieEleven 07-12-2018 22:27

Nee, dat is niet raar. Natuurlijk zal ze even het raar vinden, maar binnen 5 minuten is ze daar overheen, np

KillerChicken 07-12-2018 22:39

En wat zou jij dan als eerste bericht sturen?

Positive mind 07-12-2018 22:41

Hee ik zag je laatst lopen en vroeg me af hoe het met je is!

Destruct! 07-12-2018 23:00

Citaat:

KillerChicken schreef: (Bericht 34547976)
En wat zou jij dan als eerste bericht sturen?

Stuur gewoon een berichtje. That's it.

Ik zei: "Hallo, lang niet meer gezien. Hoe gaat het."

JaapieEleven 08-12-2018 10:13

Citaat:

PUDDINGPOWER schreef: (Bericht 34547961)
"hoi! Ken je me nog?
Hoe gaat het met je?"

Dit kies ik als eerste bericht

Gaantje9 08-12-2018 13:17

Citaat:

Positive mind schreef: (Bericht 34547982)
Hee ik zag je laatst lopen en vroeg me af hoe het met je is!

Ik zou je gesprek beginnen zoals Positive mind voorstelt. Daarna kun je het gesprek verder gaan op wat jullie nu allebei voor opleiding doen enzo

Runertje550 11-01-2019 23:24

Citaat:

KillerChicken schreef: (Bericht 34547895)
hoi hoi!

Okay, vroeger was ik altijd vrienden wel met iedereen van mijn klas op de basisschool. nu zat daar ook een meisje, die ik toen al wel leuk vond. Ik was toen iets van 8-9 jaar oud.
Nu verlies je iedereen een beetje uit het zicht na de basisschool maar kwam haar laatst weer tegen, zijn nu beide 18. Nu vond ik haar er wel echt leuk uitzien en vroeg me af hoe je het best contact kan leggen, kom haar zelden tegen op straat (misschien 1 keer in het jaar) maar we volgen/liken elkaar wel op instagram/facebook.

Hoe kan ik dus nu het best contact leggen?

Ten eerste, ik zou zelf zeggen " Hee ik herkende je nauwelijks, hoe is het? " ofiets.

Ten tweede, aangezien het nu al weer een maand verder is, wat is eruit gekomen? :p


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.