Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Saaiburgers, the cornersaai of any nutrisaaious breakfast#1808 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1876295)

Carn 04-04-2013 23:11

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 33091918)
Wie zitten hier Mumford & Sons stom te noemen :bob:

-raises hand-

overrated, eentonig, brallerige 3FM muziek :nono: Misschien 2 goede nummers, de rest is gewoon hetzelfde met een ander riedeltje.

Swlabr 04-04-2013 23:12

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 33091926)
Dus geen behoefte meer om mensen whale te noemen?

Nop!

Mumford and Sons zijn goed, trouwens.

Sigmund 04-04-2013 23:14

Citaat:

Carn schreef: (Bericht 33091977)
-raises hand-

overrated, eentonig, brallerige 3FM muziek :nono: Misschien 2 goede nummers, de rest is gewoon hetzelfde met een ander riedeltje.


Stefenootje 04-04-2013 23:19

Heb je ooit nog eens degelijk je excuses aangeboden aan Trimm? Want ik zit het voor de aardigheid even terug te lezen, en je hebt haar wel meer zitten noemen.

/white knight

Stefenootje 04-04-2013 23:29

Citaat:

Carn schreef: (Bericht 33091977)
-raises hand-

overrated, eentonig, brallerige 3FM muziek :nono: Misschien 2 goede nummers, de rest is gewoon hetzelfde met een ander riedeltje.

Je vriendin luistert het anders ook veel, zag ik. Hebben jullie eigenlijk nog met elkaar?

kid606 04-04-2013 23:30

Citaat:

stefenootje schreef: (Bericht 33092040)
je vriendin luistert het anders ook veel, zag ik. Hebben jullie eigenlijk nog met elkaar?

:d:d:d:d:d:d:d:d:d

Stefenootje 04-04-2013 23:30

Oh is het al zes jaar uit? :')

Ja, hoe moet ik dat weten!

Stefenootje 04-04-2013 23:33

Oh niet, lees ik!

Wat zit je me dan uit te lachen gap?!

Pip 04-04-2013 23:36

Is absinthe nou helemaal gek geworden om ergens een eigen mening en smaak op na te houden?! hoe durft ze :eek:

Paranoide 04-04-2013 23:36

Citaat:

Swlabr schreef: (Bericht 33091921)
Ha, helaas is er geen Nobel prijs voor de wiskunde. Fields medal misschien. ;)

Dat weet ik. Difficulty level: hard. ;) Zeggen wiskundigen niet altijd dat natuurkunde gewoon toegepaste wiskunde is?

Citaat:

Ja, vroeger was het "STEROIDS ARE THE BEST WOOOOOOOOOO I AM SUPERHUMAN FUCK ALL Y'ALL I AM 220 LBS WITH A SIXPACK AND ALL THE BITCHES LOVE IT WOOOOOOOOOO" en nu is het meer van... steroiden kunnen helpen om sterker/meer gespierd te worden en het is leuk om groot en mannelijk te zijn en al dat spul, maar na een tijdje is het genoeg. Ik had geen gezondheidsproblemen per se, maar ik voelde me niet helemaal mezelf. Te aggressief en impulsief, ha.
Ja, ik weet nog dat je destijds héél agressief ontkende dat je er agressief van wordt. :D Maar dit lijkt me ook het grootste struikelblok, ja. Gezondheidsrisico's kun je voor lief nemen als je een sport leuk vindt, dat de resultaten tijdelijk zijn ook, of het onder 'valsspelen' valt is subjectief, maar dat het je karakter verneukt richting een emotioneel cq. agressief wrak, dat lijkt me nogal een dealbreaker.

Citaat:

Was jij altijd al zo geïnteresseerd in nutritie, ik zie dat je er al best veel over weet. Wil je afvallen, of is het voor een sport?
Ik hoef niet per se af te vallen en 't is ook niet voor een specifieke sport, maar ik houd van zelfverbetering en heb geen slechte gewoontes meer over. Dus ja, dan maar beginnen aan nieuwe goede.

Op langere termijn lijkt het me wel leuk om weer eens optimaal sterk, snel en lenig te zijn, maar wat de specifieke sport wordt weet ik niet. Misschien krachttraining, beetje aanmodderen met Starting Strength ofzo. Misschien een vechtsport. Misschien iets als yoga, als je dat op semi-hoog niveau wil doen heb je daar ook best wat spierkracht voor nodig.

Dan ga ik daarna dit doen. :yeah:

Pip 04-04-2013 23:37

en mutant, het zal geen verrassing zijn dat die dikke koelie gigantisch de mist in gaat als hij met een opdracht die rozenshit van 'm links laat liggen.

Pip 04-04-2013 23:40

je nieuwe zelf bevalt me wel darkie (y) goed dat je met die zooi gestopt bent.

Sigmund 04-04-2013 23:40

Slapen, morgen weer gezellig naar school :):):):):):):):):):):):):):):):herp:

E_Y_E 04-04-2013 23:41

hallonz

Paranoide 04-04-2013 23:47

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 33092001)
Heb je ooit nog eens degelijk je excuses aangeboden aan Trimm? Want ik zit het voor de aardigheid even terug te lezen, en je hebt haar wel meer zitten noemen.

/white knight

Een bescheiden spijtbetuiging zou niet misstaan, ongeacht of Trimm zich wat aantrok van het commentaar, maar op deze manier ontneem je Swalbr wel de kans om er zelf op te komen. Ik zou geen excuses hoeven als ze voortkomen uit een derde die doet van 'nou, en nu sorry zeggen he :nono:'.

Maar goed, misschien ben ik te principieel wat deze dingen betreft en is het gezonder om daar geen hele erecode aan te hangen.

E_Y_E 04-04-2013 23:50

Trimm?

gaat dit weer over ene serie ofzo :p

Quintiano 04-04-2013 23:51

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 33092076)
Een bescheiden spijtbetuiging zou niet misstaan, ongeacht of Trimm zich wat aantrok van het commentaar, maar op deze manier ontneem je Swalbr wel de kans om er zelf op te komen. Ik zou geen excuses hoeven als ze voortkomen uit een derde die doet van 'nou, en nu sorry zeggen he :nono:'.

Maar goed, misschien ben ik te principieel wat deze dingen betreft en is het gezonder om daar geen hele erecode aan te hangen.

Ik sympathiseer hier mee.

Quintiano 04-04-2013 23:52

Citaat:

E_Y_E schreef: (Bericht 33092083)
Trimm?

gaat dit weer over ene serie ofzo :p

Dit gaat over onzer Trimm :lief:

Pip 04-04-2013 23:54

Citaat:

E_Y_E schreef: (Bericht 33092083)
Trimm?

gaat dit weer over ene serie ofzo :p

Beetje opletten he poes!

Stefenootje 04-04-2013 23:57

Citaat:

Pip schreef: (Bericht 33092057)
Is absinthe nou helemaal gek geworden om ergens een eigen mening en smaak op na te houden?! hoe durft ze :eek:

? Dat insinueerde ik er niet mee hè, was slechts een opmerking.

Noedelhap 05-04-2013 00:00

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 33092076)
Een bescheiden spijtbetuiging zou niet misstaan, ongeacht of Trimm zich wat aantrok van het commentaar, maar op deze manier ontneem je Swalbr wel de kans om er zelf op te komen.

Ach, daar heeft ie toch anderhalf jaar de tijd voor gehad?

E_Y_E 05-04-2013 00:00

Citaat:

Pip schreef: (Bericht 33092089)
Beetje opletten he poes!

ooh sorry tijgert..

E_Y_E 05-04-2013 00:00

Citaat:

Quintiano schreef: (Bericht 33092085)
Dit gaat over onzer Trimm :lief:

aah een gebruiker neem ik aan :p

Quintiano 05-04-2013 00:02

Citaat:

E_Y_E schreef: (Bericht 33092103)
aah een gebruiker neem ik aan :p

Of ze aan drugs doet weet ik niet.

E_Y_E 05-04-2013 00:04

Citaat:

Quintiano schreef: (Bericht 33092108)
Of ze aan drugs doet weet ik niet.

een gebruiker van het forum bedoel ik :p

Quintiano 05-04-2013 00:05

Citaat:

E_Y_E schreef: (Bericht 33092111)
een gebruiker van het forum bedoel ik :p

Oh!

Paranoide 05-04-2013 00:06

Citaat:

Noedelhap schreef: (Bericht 33092101)
Ach, daar heeft ie toch anderhalf jaar de tijd voor gehad?

Onderdeel van de erecode is dat er geen houdbaarheidsdatum of verlooptermijn is. Ik zie geen verschil tussen anderhalve week, anderhalf jaar of anderhalf decennium.

Swlabr 05-04-2013 00:10

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 33092058)
Dat weet ik. Difficulty level: hard. ;) Zeggen wiskundigen niet altijd dat natuurkunde gewoon toegepaste wiskunde is?

Dit hangt in de grote koffie kamer van het wiskunde gebouw op mijn universiteit:

http://imgs.xkcd.com/comics/purity.png

'nuff said. :p

Citaat:

Ja, ik weet nog dat je destijds héél agressief ontkende dat je er agressief van wordt. :D Maar dit lijkt me ook het grootste struikelblok, ja. Gezondheidsrisico's kun je voor lief nemen als je een sport leuk vindt, dat de resultaten tijdelijk zijn ook, of het onder 'valsspelen' valt is subjectief, maar dat het je karakter verneukt richting een emotioneel cq. agressief wrak, dat lijkt me nogal een dealbreaker.
Haha inderdaad. Ik denk dat ik te vroeg begon. Ik had/heb de emotionele intelligentie niet om met de agressiviteit te delen. Voor nu blijf ik trainen zonder anabolen, ik ben blij met wat ik heb en misschien probeer ik het weer over een paar jaar.

Citaat:

Ik hoef niet per se af te vallen en 't is ook niet voor een specifieke sport, maar ik houd van zelfverbetering en heb geen slechte gewoontes meer over. Dus ja, dan maar beginnen aan nieuwe goede.

Op langere termijn lijkt het me wel leuk om weer eens optimaal sterk, snel en lenig te zijn, maar wat de specifieke sport wordt weet ik niet. Misschien krachttraining, beetje aanmodderen met Starting Strength ofzo. Misschien een vechtsport. Misschien iets als yoga, als je dat op semi-hoog niveau wil doen heb je daar ook best wat spierkracht voor nodig.

Dan ga ik daarna dit doen. :yeah:
SS is wat ik deed! Goed programma, maar nu squat/deadlift/bench ik niet meer. Na een tijdje kreeg ik last van m'n rug!

En haha wtf, dat is knap.

Citaat:

Pip schreef: (Bericht 33092065)
je nieuwe zelf bevalt me wel darkie (y) goed dat je met die zooi gestopt bent.

Dank je. *O*

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 33092001)
Heb je ooit nog eens degelijk je excuses aangeboden aan Trimm? Want ik zit het voor de aardigheid even terug te lezen, en je hebt haar wel meer zitten noemen.

/white knight

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 33092076)
Een bescheiden spijtbetuiging zou niet misstaan, ongeacht of Trimm zich wat aantrok van het commentaar, maar op deze manier ontneem je Swalbr wel de kans om er zelf op te komen. Ik zou geen excuses hoeven als ze voortkomen uit een derde die doet van 'nou, en nu sorry zeggen he :nono:'.

Maar goed, misschien ben ik te principieel wat deze dingen betreft en is het gezonder om daar geen hele erecode aan te hangen.

Ik ben heel laks met deze dingen, wat ik zei was niet aardig en natuurlijk bid ik mijn excuses aan. :)

Noedelhap 05-04-2013 00:13

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 33092113)
Onderdeel van de erecode is dat er geen houdbaarheidsdatum of verlooptermijn is. Ik zie geen verschil tussen anderhalve week, anderhalf jaar of anderhalf decennium.

Ach, erecode... Als iemand na anderhalf jaar nog geen excuses aanbiedt, is de kans wat mij betreft al verlopen. Ongeacht of Trimm erop zat te wachten.

En dan nog, als je je anderhalf jaar geleden als een megalomane narcist en lul gedroeg, en nu weer een paar neutrale posts plaatst, krijgt ie ineens alle lof voor zijn 'karakterverandering'? Misschien heb ik wat gemist, maar ik ben nog wat sceptischer.

E_Y_E 05-04-2013 00:14

Citaat:

Noedelhap schreef: (Bericht 33092118)
een megalomane narcist en lul.

:nono:

Noedelhap 05-04-2013 00:15

Citaat:

E_Y_E schreef: (Bericht 33092120)
:nono:

Met alle respect, jij weet niet waar ik op doel.

Swlabr 05-04-2013 00:16

Noedeltje, why so serious?

E_Y_E 05-04-2013 00:18

Citaat:

Noedelhap schreef: (Bericht 33092121)
Met alle respect, jij weet niet waar ik op doel.

klopt, ik doe een wanhopige poging me te mengen in een discussie waar ik geen flikker mee te maken heb ;9

Quintiano 05-04-2013 00:23

Jongons, zand erover. What's done is done en de meest betrokkenen kunnen het prima zélf regelen waar ze dat nodig achten. Schone lei, jwz.

Quintiano 05-04-2013 00:24

Citaat:

Noedelhap schreef: (Bericht 33092121)
Met alle respect, jij weet niet waar ik op doel.

Oei, mensen die zinnen met 'Met alle respect,' beginnen :P

E_Y_E 05-04-2013 00:27

http://i.imgur.com/198S0cS.jpg

ik durf

Trimm Trabb 05-04-2013 01:11

Citaat:

E_Y_E schreef: (Bericht 33092125)
klopt, ik doe een wanhopige poging me te mengen in een discussie waar ik geen flikker mee te maken heb ;9

Dude, misschien moet je eens wat beter opletten ipv alleen maar zelf popiejopie proberen te doen, want dan had je geweten dat 1) je mengen in discussies waar je niks mee te maken hebt of iets vanaf weet vrij irritant is en 2) Dat ik Trimm ben. Je hebt op je eerste dag hier zelfs nog PM's van me gehad. Bij de les blijven, knul.

Paranoide 05-04-2013 01:12

Citaat:

Swlabr schreef: (Bericht 33092115)
Haha inderdaad. Ik denk dat ik te vroeg begon. Ik had/heb de emotionele intelligentie niet om met de agressiviteit te delen. Voor nu blijf ik trainen zonder anabolen, ik ben blij met wat ik heb en misschien probeer ik het weer over een paar jaar.

Ik weet niet of het puur een kwestie van emotionele intelligentie is. Het blijft testosteron, dus het rommelt met je hormonenspiegel en daar worden mensen al snel raar van. Je kunt er ook niet tegenop redeneren, die raarheid, want het is iets neurobiologisch. Maar goed, je weet nu in elk geval wel hoe je erop reageert en waar je op moet letten als je 't nog eens wil proberen.

Citaat:

SS is wat ik deed! Goed programma, maar nu squat/deadlift/bench ik niet meer. Na een tijdje kreeg ik last van m'n rug!
Wat doe je nu dan? En jij was toch best vergevorderd, ik dacht dat SS voor beginners was?

Citaat:

En haha wtf, dat is knap.
Gaaf he, zoveel bewegingsvrijheid.

Citaat:

Noedelhap schreef: (Bericht 33092118)
Ach, erecode... Als iemand na anderhalf jaar nog geen excuses aanbiedt, is de kans wat mij betreft al verlopen. Ongeacht of Trimm erop zat te wachten.

En dan nog, als je je anderhalf jaar geleden als een megalomane narcist en lul gedroeg, en nu weer een paar neutrale posts plaatst, krijgt ie ineens alle lof voor zijn 'karakterverandering'? Misschien heb ik wat gemist, maar ik ben nog wat sceptischer.

Scepsis mag, maar dat heeft verder niets met Trimm te maken. Ik vind het trouwens ook raar om over Trimmeke te praten als ze er zelf niet eens zelf is. Naamzoek.

Paranoide 05-04-2013 01:12

Oh, kijk aan. :D

Trimm Trabb 05-04-2013 01:14

Overigens, ik zat niet te wachten op een excuses van Swlabr, maar tis al goed.
Neem me alleen niet kwalijk dat ik je niet meteen in de armen sluit als een herboren wonderkind.

Pip 05-04-2013 01:34

Ik heb voor de verandering eens een keer vooruit gewerkt.nu hoef ik straks alleen nog een verschoonronde te doen en koffie te zetten voor mn collegas en een paar dossiers te schrijven. Verder ga ik niks meer doen.

Paranoide 05-04-2013 01:47

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 33092163)
Overigens, ik zat niet te wachten op een excuses van Swlabr, maar tis al goed.
Neem me alleen niet kwalijk dat ik je niet meteen in de armen sluit als een herboren wonderkind.

(y)

Nu heb ik wel spijt van dat ik mijn voorspelling van je reactie niet gepost heb, want ik had de eerste zin bijna letterlijk zo getypt.

Pip 05-04-2013 02:03

denk je dat er mensen zijn die zonder caffeine hun nachtdienst fatsoenlijk door kunnen komen? Helaas lukt het me steeds niet. Ik ga nu aan m'n 2e koffie (met zoetjes) beginnen anders stort ik ter aarde straks.

Kareltje 05-04-2013 05:29

Die zijn er! Een vrouw die alleen maar crackers, zelfgemaakte thee en water nuttigde tijdens har nachtdienst. Raar mens was dat.

Sarah 05-04-2013 06:12

Ook tmi

Spoiler

Sarah 05-04-2013 06:13

Gelukkig mag ik vandaag iets later op m'n werk zijn

Sarah 05-04-2013 07:17

Hmm, ik ben bang dat ik zo helemaal niet kan werken

Pip 05-04-2013 07:35

Citaat:

Ingegerd schreef: (Bericht 33092196)
Die zijn er! Een vrouw die alleen maar crackers, zelfgemaakte thee en water nuttigde tijdens har nachtdienst. Raar mens was dat.

hardcore!
Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 33092276)
Ook tmi

Spoiler

oei! arme stakker!

Mutant_oud 05-04-2013 07:36

Ik hoop dat dit werkt, want selectief deleten en tussenin reageren is ies dat mijn tablet niet erg leuk vindt.
En ja Pip, bij die gezamelijke opdracht ging die Ven behoorlijk de mist in. Ik hoop dat ze hem nu de laatste kans hebbee gegeven, want pfffff. En toen Tim begon over een ode aan menstruatie, lag ik wel helemaal in een scheur!

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 33092159)
Dude, misschien moet je eens wat beter opletten ipv alleen maar zelf popiejopie proberen te doen, want dan had je geweten dat 1) je mengen in discussies waar je niks mee te maken hebt of iets vanaf weet vrij irritant is en 2) Dat ik Trimm ben. Je hebt op je eerste dag hier zelfs nog PM's van me gehad. Bij de les blijven, knul.

3) dat je fb bent van dit onderdeel! Niet vergeten, best belangrijk ^^
v
Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 33092161)
Ik vind het trouwens ook raar om over Trimmeke te praten als ze er zelf niet eens zelf is. Naamzoek.

Ik heb er altijd last mee om het over trimmen van haar te hebben ^^

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 33092163)
Overigens, ik zat niet te wachten op een excuses van Swlabr, maar tis al goed.
Neem me alleen niet kwalijk dat ik je niet meteen in de armen sluit als een herboren wonderkind.

Als ik dit hoor, ben ik blij dat ik toen niet op DK postte!

Citaat:

Pip schreef: (Bericht 33092167)
denk je dat er mensen zijn die zonder caffeine hun nachtdienst fatsoenlijk door kunnen komen? Helaas lukt het me steeds niet. Ik ga nu aan m'n 2e koffie (met zoetjes) beginnen anders stort ik ter aarde straks.

Ik ga het in augustus testen als ik een nachtdienst op Pukkelpop toegewezen krijg (wat mijn voorkeur heeft). Ik lust geen red bull meer ^^


En die innerlijke wekker is fijn en handig maar ik zou en snoozefuncite op mijn blaas kunnen waarderen!

Sarah 05-04-2013 07:48

Nou ik heb me dus maar afgemeld, want dit is geen doen zo
TMI
Spoiler


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.