Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [handvaardigheid] Gestrikt (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=161432)

Bikinie-meisje 17-07-2002 21:56

[handvaardigheid] Gestrikt
 
http://www.webdeveloping.nl/upload/?2858756290

LM 17-07-2002 21:57

Gaav :eek: :cool:

Bikinie-meisje 17-07-2002 21:57

Citaat:

LoveMaster schreef:
Gaav :eek: :cool:
Zal ik vertellen waar het voor staat ?

konflict 17-07-2002 22:00

erg origineel, maar vertel inderdaad 'ns waar 't voor staat? ben ik wel benieuwd naar :)

LM 17-07-2002 22:02

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:
Zal ik vertellen waar het voor staat ?
Jah (y)

Bikinie-meisje 17-07-2002 22:04

OK :P

Het is eigenlijk een soort van vervolg op een ander kunstwerk.. Dat beelde zeg maar uit hoe de natuur geclaimd is door de mensheid en in het ergste geval de mensen zelfs de natuur proberen te vervangen.

Dit gaat over een individueel. In dezelfde maatschappij. De rode draad staat voor de 'rode lijn des levens'. Het folie is om uit te beelden dat ie stil staat, vast, geen kant meer op kan.

Ik heb er nog een heel verhaal bij getypt ooit, maar ik wil liever dat jullie er over nadenken :D

Ce-El-Wan 17-07-2002 22:19

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:
OK :P

Het is eigenlijk een soort van vervolg op een ander kunstwerk.. Dat beelde zeg maar uit hoe de natuur geclaimd is door de mensheid en in het ergste geval de mensen zelfs de natuur proberen te vervangen.

Dit gaat over een individueel. In dezelfde maatschappij. De rode draad staat voor de 'rode lijn des levens'. Het folie is om uit te beelden dat ie stil staat, vast, geen kant meer op kan.

Ik heb er nog een heel verhaal bij getypt ooit, maar ik wil liever dat jullie er over nadenken :D

't is alleen jammer dat ie alleen maar een beetje aan de muur hangt met dat stuk gordijn wat je nog op de foto ziet.. kunstwerken zijn erg context-gevoelig das dat ga je er al gauw bijhalen...

wel errug koel gedaan..:)

LM 17-07-2002 22:20

:)

konflict 17-07-2002 22:33

hmm... over zo'n onderwerp heb ik ook altijd al iets willen maken, dat de mens vastzit in z'n eigen patroon van geboren worden, naar school gaan, werken, met pensioen gaan en sterven. Kweet niet of je dat bedoeld maar dat zie ik er dan dus in ;)

Bikinie-meisje 17-07-2002 22:38

Citaat:

konflict schreef:
hmm... over zo'n onderwerp heb ik ook altijd al iets willen maken, dat de mens vastzit in z'n eigen patroon van geboren worden, naar school gaan, werken, met pensioen gaan en sterven. Kweet niet of je dat bedoeld maar dat zie ik er dan dus in ;)
ja hij is verstrikt geraakt in zijn eigen leven

Freyja 17-07-2002 23:14

Mh... vinnut niet zo boeiend... wel diep ;)

10.45 18-07-2002 12:02

Toen ik het zag moest ik een beetje denken aan die poppetjes, of wat het ook zijn, uit een clip van Tool. Het verhaal erbij is (y)

disaster 18-07-2002 12:36

hmm kvind het eigenlijk nogal jammer dat je gaat uitleggen waar het over gaat, het mooie aan kunst vind ik juist dat je het zelf kan interpeteren :)

Bikinie-meisje 18-07-2002 13:50

Citaat:

disaster schreef:
hmm kvind het eigenlijk nogal jammer dat je gaat uitleggen waar het over gaat, het mooie aan kunst vind ik juist dat je het zelf kan interpeteren :)
dat zei ik toch ook al ? :/

disaster 18-07-2002 16:02

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:


dat zei ik toch ook al ? :/

je vraagt zelf 'zal ik uitleggen waar het over gaat?'...

dus.

kvinnem btw wel mooi

konflict 18-07-2002 16:06

Citaat:

disaster schreef:
hmm kvind het eigenlijk nogal jammer dat je gaat uitleggen waar het over gaat, het mooie aan kunst vind ik juist dat je het zelf kan interpeteren :)

Het mooie is dat je het eerst zelf interpreteert en daarna je eigen interpretatie kunt spiegelen aan die van anderen :)

disaster 18-07-2002 16:22

Citaat:

konflict schreef:



Het mooie is dat je het eerst zelf interpreteert en daarna je eigen interpretatie kunt spiegelen aan die van anderen :)

akkoord :)

maarja kzag em pas toen haar idee er al bij stond ;)
maar je hebt glijk ja


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.