Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Tell sell reclames (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=429948)

Onze Zoon 08-09-2002 17:25

Tell sell reclames
 
volgens mij koopt nooit iemand daar wat jij wel?

MCH 08-09-2002 17:28

Vreselijke tellsell reclame :)

Onze Zoon 08-09-2002 17:34

kan de topic titel veranderd te worden naar tellsell reclame

want ik dacht dat ik op onzin zat :o

Mr.Oizo 08-09-2002 17:45

Ik kijk ze nooit, die shit Telsell reclames en dus komt de titel van het topic me niet bekend voor :D:D

Shock 08-09-2002 17:47

er zal heus wel wat verkocht worden, anders zouden ze die zendtijd nooit kunnen betalen

Maboq 08-09-2002 18:13

op net 5 was er een tijdje geleden een gaar programma waar je ook dingen kon kopen..... in het begin waren er nog 50 computers en op et eind waren er nog 10 ofzo... binnen 10 minuten..... ya right... en het was allemaal "live",,,, een maand later zag ik pcies hetzelfde en was et weer "live" ,....

Kirk22 08-09-2002 18:15

soms kijk ik er 5 minuten naar uit verbazing, ook omdat ik commerciele economie doe.
Ik vind het kutreclames maar ze zijn effectiever dan je zou denken, want de gemiddelde mens is dommer dan je zou denken.

Blubje 08-09-2002 18:41

volgens mij zijn er best veel mensen die die hometraindingen kopen of al die ontharingsproduten ofso :) ik bedoel dat zijn dingen die mensen willen hebben ofso en die reclames zijn altijd best overtuigend zegmaar...dus ik kan me best voorstellen dat mensen het kopen, als je toch nix beters te doen hebt en je geld niet beter wilt besteden :D

Maboq 08-09-2002 18:56

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef:
volgens mij zijn er best veel mensen die die hometraindingen kopen of al die ontharingsproduten ofso :) ik bedoel dat zijn dingen die mensen willen hebben ofso en die reclames zijn altijd best overtuigend zegmaar...dus ik kan me best voorstellen dat mensen het kopen, als je toch nix beters te doen hebt en je geld niet beter wilt besteden :D
haha ja, ik had een keer een programma gezien van opgelicht d8 ik.... die mensen hadden ontharingscreme gekocht.... de volgende dag hadden ze overal een soort van brandwonden :D
topproducten (y) :cool:

FullMoon 08-09-2002 19:05

NIET SPOTTEN MET TELL-SELL
TELL-SELL IS COOL , JA?!

ik vind het echt serieus vet om gewoon es voor een half uur TELL-SELL te gaan zitten kijken. geestdodender dan drugs, ik zweer het. volgens mij doen meer mensen dat (alleen die geven het net toe!). en dan na de 2e keer hetzelfde filmpje het hebben gezien, kun je gaan meepraten en "voorspellen" wat ze gaan doen. prijzen raden is ook altijd leuk en die Heerlijke Stereotypjes ontleden. yumm! ook altijd als er weer een "nieuw" product is, MOET ik gewoon ff checken. maar goed, ik ga vaker gewoon reclame-kijken. en dan geven we de schuld maar weer gewoon aan de opleiding... eigenlijk best sneu van mezelf, maar och. ik heb het tenminste door.

M@rco 08-09-2002 19:14

Ik vind ze echt :cool:

Kijk s'ochtends altijd, als er toch niks anders is... kan ze ondertussen zowat dromen. :D De Nikkei Chef, Mooi Was Die Tijd Deel 2, het Aerobed, de Pack Max... vooral die ene is goed, met die pannenset...

"Oh no, I can't cook this!"
"YES SUSAN! YES! YOU! CAN! Not in an hour, not in 30 minutes, but in LESS THAN 15 MINUTES!"

:p

FullMoon 08-09-2002 19:17

Citaat:

M@rco schreef:
Ik vind ze echt :cool:

Kijk s'ochtends altijd, als er toch niks anders is... kan ze ondertussen zowat dromen. :D De Nikkei Chef, Mooi Was Die Tijd Deel 2, het Aerobed, de Pack Max... vooral die ene is goed, met die pannenset...

"Oh no, I can't cook this!"
"YES SUSAN! YES! YOU! CAN! Not in an hour, not in 30 minutes, but in LESS THAN 15 MINUTES!"

:p

SOULMATES!!

kHebTrekInWatLekkers 08-09-2002 19:20

Citaat:

FullMoon schreef:
NIET SPOTTEN MET TELL-SELL
TELL-SELL IS COOL , JA?!

ik vind het echt serieus vet om gewoon es voor een half uur TELL-SELL te gaan zitten kijken. geestdodender dan drugs, ik zweer het. volgens mij doen meer mensen dat (alleen die geven het net toe!). en dan na de 2e keer hetzelfde filmpje het hebben gezien, kun je gaan meepraten en "voorspellen" wat ze gaan doen. prijzen raden is ook altijd leuk en die Heerlijke Stereotypjes ontleden. yumm! ook altijd als er weer een "nieuw" product is, MOET ik gewoon ff checken. maar goed, ik ga vaker gewoon reclame-kijken. en dan geven we de schuld maar weer gewoon aan de opleiding... eigenlijk best sneu van mezelf, maar och. ik heb het tenminste door.

De mannen in witte pakken komen er aan hoor....

*Liene* 08-09-2002 19:25

de moeder van mijn vriendin heeft zo'n buikspier ding, van 6oo of weet ik veel hoeveel sit-ups per minuut...
en ook nog iets anders, k weet niet meer wat

M@rco 08-09-2002 19:39

Citaat:

FullMoon schreef:
SOULMATES!!
Eindelijk! :D

Onze Zoon 08-09-2002 21:37

toch is een van die dingen failliet euroshopping dacht ik.

maar het is zeker geestdodend ik kijk ze wel vaak :o

Beyoned 18-09-2002 13:15

Citaat:

M@rco schreef:
Ik vind ze echt :cool:

Kijk s'ochtends altijd, als er toch niks anders is... kan ze ondertussen zowat dromen. :D De Nikkei Chef, Mooi Was Die Tijd Deel 2, het Aerobed, de Pack Max... vooral die ene is goed, met die pannenset...

"Oh no, I can't cook this!"
"YES SUSAN! YES! YOU! CAN! Not in an hour, not in 30 minutes, but in LESS THAN 15 MINUTES!"

:p

Titanium 3 :D

NERD 18-09-2002 13:34

Er gaat toch niks boven Amazing Discoveries met Mike en Tony Little (jeweetwel, die opgepompte dwerg). Dat was pas super, vooral die prachtige fantasietruien van Mike. Zulke topshows zouden ze eigenlijk moeten herhalen :D .

Esje 18-09-2002 14:10

Er kijken er blijkbaar nog wel een aantal :eek:

Als ik zoiets zie, zap ik altijd meteen door.

Paulaah 18-09-2002 15:19

Somsheb ik wel de neiging om op te bellen en te kijken of het echt werkt..
Maar ik heb het nog nooit geprobeert eigenlijk..

Karliene 18-09-2002 15:25

* heeft ooit een cd'tje gekocht bij Tell Sell.. :o

Jaja, jong en onbezonnen he.. :o :D

doossie 18-09-2002 15:33

nee or daar begin ik nie aan volgensmij ist alleen ma afzettetij daaro

schuldige omstander 18-09-2002 15:49

Citaat:

MåBøQ schreef:
haha ja, ik had een keer een programma gezien van opgelicht d8 ik.... die mensen hadden ontharingscreme gekocht.... de volgende dag hadden ze overal een soort van brandwonden :D
topproducten (y) :cool:

dan heeft het toch gewerkt, moeten die mensen nie gaan zeiken hoor :p

lareno 18-09-2002 16:31

oh my god :D heb je die reclame van Design a Nail oid al gezien?

*vrouw verft lelijke kerstboom en alien op nagel*

OH MY GOD, IT'S SO BEAUTIFUL! I love it! :rolleyes:

StefanLovertje 18-09-2002 17:03

Citaat:

lareno schreef:
oh my god :D heb je die reclame van Design a Nail oid al gezien?

*vrouw verft lelijke kerstboom en alien op nagel*

OH MY GOD, IT'S SO BEAUTIFUL! I love it! :rolleyes:

hehehe :D lol

superpoepdoosje 18-09-2002 18:25

gnagna, wij doen ze wel is na in de klas, zo leuk! :)

Fleurop 18-09-2002 19:14

ik heb daar nooit is van gekocht nee, zodra ik zo'n reclame zie ga ik meestal door naar een andere zender, of ik kijk en lach ze uit ;):p

Yohst 18-09-2002 20:37

heb wel eens zo'n boekweiddopjeskussen gekocht en ik ben er kei tevreden mee :)

Milk 19-09-2002 11:48

mensen die nog geen abtronic hebben aangeschaft moeten zich diep schamen.

kastdeur 19-09-2002 12:01

en nu heb je phat-net!!



:rolleyes:

Kitten 19-09-2002 14:04

nog nooit

heldin 19-09-2002 14:29

quick & bright is toch wel mijn favoriet :D

Roos 19-09-2002 16:22

Citaat:

ikheetfroukje schreef:
en nu heb je phat-net!!



:rolleyes:

Dat is helemaaaal kansloos

Goezz 19-09-2002 19:55

Phat Net is zwaar irritant en mongolig...

QUICK EN BRIGHT!, die vergeet ik nooit! FANTASTISCH!

LisanneOUD 19-09-2002 20:24

Vergeet ook niet de Rapid White Pro voor mooie witte tanden :D

de ballonnenman 19-09-2002 20:52

de Packmax vind ik anders ook verrekte handig :p

maar Quick en Bright blijft inderdaad de topper :D (y)

DutchGirl 19-09-2002 22:01

Quick & Bright staat in me netvliezen gebrand :D master(y):cool::D

Razor - Blade 20-09-2002 10:06

Citaat:

NERD schreef:
Er gaat toch niks boven Amazing Discoveries met Mike en Tony Little (jeweetwel, die opgepompte dwerg). Dat was pas super, vooral die prachtige fantasietruien van Mike. Zulke topshows zouden ze eigenlijk moeten herhalen :D .
http://www.fadetoblack.com/tvguide/amazing.jpg

ik weet hoe je je voelt..ik mis hem ook :D

Somebody Special 20-09-2002 10:13

OOw, als ik iets erg vind dan zijn het wel de Tell Cell reclames. Natuurlijk kijk ook ik ze wel eens, zoals iedereen stiekem wel eens doet. Maar na 5 minuten me te hebben lopen ergeren gaat het snel weer uit.

Bikinie-meisje 20-09-2002 11:07

Ik kijk dagelijks.

Quick n Brite en Accents (die silconengel tietvergroters) waren toch wel het coolst :) Of die dat ze snel gaan koken (y)

En idd, ik heb ook dat boekweitkussen.

Monica 20-09-2002 13:31

Ik koop er niets, ik kijk het niet eens.

TECHNique 20-09-2002 14:26

Wij hebben de sewing genie!

Hoe heet die vishengel ookalweer??

Luca 20-09-2002 16:06

Ik ken een jongen die er ontharingscreme voor zijn benen kocht. Hij kreeg en giga brandplekken van, al na dat het er minder dan 5 minuten op zat. Niet zulk goede kwaliteit, dus.

REIE 20-09-2002 16:51

Citaat:

Bikinie-meisje schreef:
Ik kijk dagelijks.
En idd, ik heb ook dat boekweitkussen.

dat kun je toch geen kussen meer noemen? Een stoffen zak vol met harde korrels!

Maar ik vind Telsell wel fascinerend, allemaal van die wondermessen turbo-hengels en megastofzuigers. Wow Johnny wat heb je daar?
-Het is de turbohengel, Kathy! En kijk eens hoe goed dat werkt! Binnen 20 seconden minuten heb ik beet!
-Echt waar Johnny? In 20 seconden?
-Ja, en als u nu snel bent met bestellen krijgt u er de 28-delige turbo-vishaakjes met dubbele anale werking er gratis bij!
-Geweldig! Wow!

REIE

Yamyam 20-09-2002 18:05

Citaat:

FullMoon schreef:
NIET SPOTTEN MET TELL-SELL
TELL-SELL IS COOL , JA?!

ik vind het echt serieus vet om gewoon es voor een half uur TELL-SELL te gaan zitten kijken. geestdodender dan drugs, ik zweer het. volgens mij doen meer mensen dat (alleen die geven het net toe!). en dan na de 2e keer hetzelfde filmpje het hebben gezien, kun je gaan meepraten en "voorspellen" wat ze gaan doen. prijzen raden is ook altijd leuk en die Heerlijke Stereotypjes ontleden. yumm! ook altijd als er weer een "nieuw" product is, MOET ik gewoon ff checken. maar goed, ik ga vaker gewoon reclame-kijken. en dan geven we de schuld maar weer gewoon aan de opleiding... eigenlijk best sneu van mezelf, maar och. ik heb het tenminste door.

Hahaaaaaaaaa, ja zit eigenlijk wel wat in!

Yamyam 20-09-2002 18:09

Ik heb wel eens 3 dagen lang nachten achter elkaar gekeken, omdat ik niet durfde te gaan slapen. Kon aan t end geen rocket chef, aerobed, en total gym meer horen.
Tis opzich best lekker om te kijken naar het fantastische wat eigenlijk niet bestaat. Alleen superloos en je moet er gewoon absoluut niets van kopen en volgensmij kunnen die zenders wel wat beters verzinnen dan tvshop, kom op zeg!

Onze Zoon 21-09-2002 11:44

dat aerobed met die leuuw geloof ik nooit :)

ook harrie 21-09-2002 16:15

quick 'n brite en de minimax
die zijn zo cool

Soulflame 21-09-2002 22:13

Ahhh vroeger.. toen waren er pas geweldige tellsell reclames (heette toen anders volgens mij :-/)

Wat ik me kan herinneren zo 1-2-6;
- Quick 'n Bright :D
- Messenset (met fileermes!)
- Aasset voor het vissen (gaar gekleurde octopusjes)
- Microwave dingus
- Ultimate sealer (kon chipszakken dichtsealen door het plastic te smelten)
- Speelgoed voor kinderen (heel wazig)
- Aerobed
- ABroller plus
- nog 20+ Fitnessapparaten (allemaal zeer handig op te bergen, neemt maar 20 m3 ruimte in beslag!)
- Fitnessprogramma's (Ja, Tony Little ken ik ook nog :D)
- Verfrollerset (lange staven met rollen met bakje eronder zodat het niet lekt ofzo)

Jaja.. ik keek het altijd als ik ziek was vroeger.. heel de dag of cartoons & tellsell (vraag me ook niet hoe ik zo moeilijk kon kiezen :confused: )

nare man 22-09-2002 01:07

Die reclames zijn altijd wel cool om naar te kijken als je verschrikkelijk dronken bent :D

Vooral die reclames voor Best of the Eighties enzo van Time-Life Music zijn dan erg gaaf :cool:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.