Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Waar en hoe wil je niet gezien worden? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=304848)

Noé 10-12-2002 22:19

Waar en hoe wil je niet gezien worden?
 
Ik zet deze vraag op Lifestyle omdat het waarschijnlijk per groep (kakker,alto enz. je kent het wel) verschillend is.

Een jaar of 2 geleden stond er op (toen nog) de Klaagmuur een topic over het wel of niet eten van de Hema-worst in het openbaar. (Wie herinnert zich Michel Gerver?)
Uit die topic volgde een grote discussie, waaruit opgemaakt kon worden dat de meeste van de forummers het niet vonden kunnen. (eens!)

Schaam je je weleens als je bepaalde winkels inloopt, bekenden tegenkomt als je een hap neemt van, jawel, een heuse Hema-worst, of zondag middag (met uiteraard je wekelijkse zondagmiddag look) de deur uit moet? (Dit zijn natuurlijk maar voorbeelden)

Ik ben benieuwd...

the exploding boy 10-12-2002 22:24

Volgens mij kom ik nooit op plekken waarvoor ik me zou moeten schamen.

En als ik geen zin heb om mij netjes aan te kleden ofzo, dan maak ik me al helemaal niet druk om hoe andere mensen wel niet vinden hoe ik eruit zie.

Soms is alles best simpel :)

Noé 10-12-2002 22:28

Mijn broer durft niet met mij naar de lingerie afdeling van de H&M... :p

Gwen. 10-12-2002 22:29

Als ik onder de pukkels zit.
Gekleed ben in het laatste wat nog in mijn kast hing en niet bepaald charmant is.
Zonder kleren (bepaalde personen daar gelaten).
Ja nog wat.

Gwen. 10-12-2002 22:31

Plekken kunnen me niet echt boeien.

LeRatLuciano 10-12-2002 22:53

waar mensen zich al niet druk om maken
alsof iedereen naar je kijkt overal en altijd


Rat

Gwen. 10-12-2002 23:17

Citaat:

LeRatLuciano schreef:
waar mensen zich al niet druk om maken
alsof iedereen naar je kijkt overal en altijd


Rat

Als je een bekende tegenkomt kijk die toch wel. Ik ga gerust bepukkeld en onopgemaakt in shitty kleren naar de stad en dan boeien mensen achter kassa's en kinderwagens me echt niet, maar dan kom ik natuurlijk net weer mensen tegen waar van ik wil dat ze me alleen zien als ik er goed uitzie.

beuk 10-12-2002 23:18

op het sportcentrum :D

Synonym 11-12-2002 08:05

Mijn vriendje wil nooit mee naar binnen bij de Zeeman :confused: :)

a new noise 11-12-2002 08:45

OOOOOOOOOOOH damn ik heb nou zin in zo'n hema worst :o :o

Pharmacon 11-12-2002 09:02

hemaworsten vinnik sowieso not doen...ze zijn nie lekker... ;)

neej, kheb zo niet echt plekken...

Eaglewing 11-12-2002 11:17

Citaat:

AnzjeboowN schreef:
Mijn vriendje wil nooit mee naar binnen bij de Zeeman :confused: :)
Gelijk heeft hij :p

Uncle_Sam 11-12-2002 11:21

In de darkroom.

Lord of Mystique 11-12-2002 12:33

waar niet: in Varticaanstad

hoe niet: in een stropdas en colbert

Hukkie 11-12-2002 12:40

Waar niet: Jerry Springer
Hoe niet: als een 250-kilo wegende aan het bed gebonden stay-at-home-mom wonende in Alabama met 12 kinderen die allemaal Bubba heten, getrouwd met een man die ook Bubba heet en zoo-o-fiel blijkt en alle varkens uit de stal heeft verkracht en mij verlaat om met de ezel getrouwd te worden door een Elvis-look-a-like in een kapelletje naast de highway in Las Vegas....

....maar voor de rest maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit.

Roxy 11-12-2002 13:21

van realistische dingen die ik weleens doe of zoals ik er weleens uitzie schaam ik mij niet hoor, iedereen ziet er weleens beroerd uit (alhoewel sommige...) en de plaatsen waar ik naar toe ga waarom zou ik me daarvoor moeten schamen...

AtHell 11-12-2002 13:30

Nee kan me echt niets schelen, al moet ik wel bekennen dat ik wel een hekel heb aan de slechte service bij de wat goedkopere winkels.

a new noise 11-12-2002 13:37

Citaat:

Lord of Mystique schreef:
waar niet: in Varticaanstad

mooie gothische stad toch?

attrib 11-12-2002 14:01

Hmz qua winkels ben ik nooit bang dat ik gezien wordt.
Dan zouden het winkels zijn die ik zelf enorm fout vind.

Zoals sown hiphoppah Kami rotz00i offuh van die strakke breezah kleding winkeltjes :P duz winkels met dingen waar ik in dat 'hokje' zeg maar niet in thuishoor .. maar diz eigenlijk ook omdat ik er ook nix te zoeken hebben.

Waarom zou je eigenlijk moeten schamen in een winkel? :P
hehe okay een sexshop ofsow ;)

eXo 11-12-2002 14:02

Citaat:

Uncle_Sam schreef:
In de darkroom.
Ja, maar daar ziet ook niemand je. Toch?

belleblaasbel 11-12-2002 14:31

overal eigenlijk als een giegelend meisje meisje met allemaal roze dingetjes aan en van die barbie kleren en barbie make-up... :eek: (n)

Firefly 11-12-2002 14:54

waar maakt me niet uit, ik schaam me niet zo gauw

ik kan wel onzettend niet-netjes eten, soms schaam ik me dan wel een beetje (ook diegenen die om me heen zitten soms :D ) en ik schaam me ook wel als ik er echt heel brak bijloop. Als ik echt veel te weinig geslapen heb ofzo (n)

nare man 11-12-2002 15:24

Citaat:

a new noise schreef:
OOOOOOOOOOOH damn ik heb nou zin in zo'n hema worst :o :o
(8) Lakkere worst van de Hema )8)

I'ts Moi 11-12-2002 15:50

Ik wil niet gezien worden in....mmmm *denkt na* mijn pyamabroekje... :) En hoe/waar wil ik niet gezien worden? Uhm als ik net een hap van mij broodje met worst/kaas ofzo neem en ik neem de hele plak mee.... Als ik bij de bakker ben... Of een broodje kruidenkaas en mijn hele neus zit onder :S hihi.

Kuzzje IK ;)

RoSaLiNi 11-12-2002 15:56

(Li)
Als ik net een bigmac naar binnen zit te proppen:D of net iets heb gekocht wat eigenlijk privé is ofzo, of op een plek ben wat eigenlijk helemaal niemand wist en mag weten..
Na ja.. je kent het wel;)

RoSaLiNi 11-12-2002 17:17

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
(Li)
Als ik net een bigmac naar binnen zit te proppen:D of net iets heb gekocht wat eigenlijk privé is ofzo, of op een plek ben wat eigenlijk helemaal niemand wist en mag weten..
Na ja.. je kent het wel;)

Precies hetzelfde hier.
Ooit had ik rode wijn op mn beige broek gekregen tijdens een etentje, toen heb ik me bij iemand omgekleed (een enoorrrrme trainingsbroek maar 50), en moest ik in die broek naar huis. Zag er echt NIET uit. :D Op zulke momenten hoef ik niet perse bekenden tegen te komen.

Onbekende mensen kunnen me niet echt boeien

kaleidoscope 11-12-2002 17:23

Ik kom niet echt op plekken waar ik me voor hoef te schamen ofzo,al vind ik het soms wel jammer dat bepaalde mensen me alleen maar tegenkom als ik samen met olga in de pissloot op lowlands lig :(

Voor de rest maakt het me niet zoveel uit dat mensen me zien als ik geen make upm op heb of mooie kleertjes,tenzij die persoon er toe doet...ik bedoel ik wil HEM liever niet tegenkomen als ik in mn slobberpyama en wallen op half 7 de post uit de brievenbus haal.

Gwen. 11-12-2002 17:53

Citaat:

Lord of Mystique schreef:
waar niet: in Varticaanstad

hoe niet: in een stropdas en colbert

Waar de fuck is Varticaanstad?

WishfulDreaming 11-12-2002 18:08

hmm ik weet het niet precies maar misschien kom ik op een idee als marte hier post :)

martijn1985 11-12-2002 18:16

Wat is dr in vredesnaam mis met een hemaworst? Die dingen zijn lekker (y)

nouja...t zal..

bertbart 11-12-2002 18:22

Citaat:

eXo schreef:
Ja, maar daar ziet ook niemand je. Toch?
Idd:o ;)

Waar ik niet gezien wil worden? Haha, ik ga soms wel eens naar de vrouwenafdeling van de h&m om bij de assecoires te kijken enzo:o En laatst kwam ik een meisje tegen van mijn middelbare school. En ik schaamde me wel een beetje. Maar op zich vond ik het ook wel kewl, want het is op zich wel provocerend:D

RoSaLiNi 11-12-2002 18:29

Citaat:

bertbart schreef:
Idd:o ;)
Ooohhhh Bart! Hahahaa :D

bertbart 11-12-2002 18:32

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
Ooohhhh Bart! Hahahaa :D
het is niet wat je denkt hoor!!! :mad: Ik leg het je wel uit op msn :D

Doelloos 11-12-2002 18:35

Als ik een bad-hair day heb, ben ik liever onzichtbaar :mad:

shanli 11-12-2002 18:40

mmz *denkt na*
'k Weet het niet,voor plaatsen waar ik ben iig niet,hoe ik eruitziet,zoals Gwen al zei,als ik onder de pukkels zit :| en als mijn haar er niet uit ziet :D(maar onbekend boeien niet,bekenden wel :))

charly not 11-12-2002 18:43

Op zondagmiddag, als ik de vorige dag ben uitgeweest en ik moet super brak de hond uit gaan laten.. en dan net die ene persoon die je wel ziet zitten tegen komen :rolleyes: heel frustrerend/.
En ik moest vorig jaar een keer toernooishirtjes uitgaan zoeken, waren we ook naar de zeeman en de wibra geweest.. Uhm, zou het ook niet zo'n succes vinden als er dan net een bekende langs zou wandelen als ik die winkel uit zou lopen.

Maar ach, aan de andere kant boeit et me ook helemaal niks. Het zijn vaak van die dagen dat ik het me heel erg aantrek :P

Nuck 11-12-2002 20:18

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
Precies hetzelfde hier.
Ooit had ik rode wijn op mn beige broek gekregen tijdens een etentje, toen heb ik me bij iemand omgekleed (een enoorrrrme trainingsbroek maar 50), en moest ik in die broek naar huis. Zag er echt NIET uit. :D Op zulke momenten hoef ik niet perse bekenden tegen te komen.

Onbekende mensen kunnen me niet echt boeien

Ja inderdaad :D.

RoSaLiNi 11-12-2002 20:42

(Li, de enige die wél z'n naam erbij zet:mad: )

Ikheb ook een keer gehad dat ik uit m'n broek scheurde en toen een hele leuke jongen (die ik bijna nooit tegenkwam) opeens weer zag. Dan voel je je toch knap lullig :o (n)

feline 11-12-2002 20:48

Als ik ballet-/jazz-/modern-les heb. Ik vind het niet erg als iemand me ziet dansen, maar dan moet het op het toneel zijn. Ik kan er niet tegen als iemand die ik ken door dat raampje zit te gluren.

Horror Kitty 11-12-2002 20:50

Najah.. Ik ga vaak naar van die breezzah-winkeltjes.. van die goedkope winkeltjes.. gewoon voor wat basic kleren.. en dan voel ik me meestal niet op mn gemak.. maar echt schamen. Neeeh..

Over die Hema-worsten.. ik vind het er zoiezo niet uitzien als je midden op straat een worst staat te eten :p

Avelon 11-12-2002 20:52

waar? hm. dat maakt niet uit.
hoe? nou soms loop ik met mn extreem domme jas (omdat die warmer is dan mn geweldige) met een extreem domme sjaal (omdta ik het zonde vind daar geld aan te besteden) en mn achterlijke handschoenen in de stad. alleen. dan voel ik me toch wel heel sneu.
en soms dan heb ik iets aangetrokken wat totaal niet staat en gewoon sowieso achterlijk is..gewoon omdat het zo koud is :D..dan wil ik dus door zo min mogelijk bekende mensen tegen gekomen worden.

RuffThugg 11-12-2002 21:11

Waar: Cooldown Cafe
Hoe: Feestend

Of soortgelijke tenten en dan feestend.

Nou ja, feestend zal ik daar niet gezien worden aangezien ik het echt een dom feestconcept vind.
Maar ik wil daar gewoon zoiezo niet gezien worden.

Ninnoc 11-12-2002 21:20

is beetje gerelateerd aan mijn toestand, ik vind het heel vervelend om bepaalde mensen tegen te komen als ik dronken/stoned ben.

Verder schaam ik me niet zo snel voor plaatsen waar ik kom of hoe ik eruit zie (het zondagmorgen op weg naar huis idee).
Ook is het heel vervelend om bepaalde personen tegen te komen terwijl je met bepaalde personen bent :) omdat bijv. je weet dat ze elkaar niet mogen

Ninnoc 11-12-2002 21:21

Citaat:

RuffThugg schreef:
Waar: Cooldown Cafe
Hoe: Feestend

Of soortgelijke tenten en dan feestend.

Nou ja, feestend zal ik daar niet gezien worden aangezien ik het echt een dom feestconcept vind.
Maar ik wil daar gewoon zoiezo niet gezien worden.

ik ben laatst in t cooldown cafe in amsterdam geweest, wat een verschrikkelijke tent inderdaad, binnen 5 min. stonden we weer buiten

Noé 11-12-2002 22:07

Citaat:

Ninnoc schreef:

Ook is het heel vervelend om bepaalde personen tegen te komen terwijl je met bepaalde personen bent :) omdat bijv. je weet dat ze elkaar niet mogen

Dat gevoel ken ik maar al te goed. Mijn vriendinnen zijn stuk voor stuk topmeiden, maar tegen elkaar zijn het soms een stel heksen!

Black Sugar 11-12-2002 22:24

Ik schaamde me vanochtend eigenlijk wle een beetje toen ik om tien uur met een bakje patat het schoolplein opliep.

Maar het was zo lekker warm :o

punxnotdead 12-12-2002 07:55

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Waar de fuck is Varticaanstad?
bij rome ergens dacht ik, daar woont de paus

a new noise 12-12-2002 08:18

Citaat:

punxnotdead schreef:
bij rome ergens dacht ik, daar woont de paus
en vaticaanstad haten om het zo christelijk is .....

http://home.wanadoo.nl/rutger.muller/forumzooi/true.jpg

strafcorner 12-12-2002 09:00

Omgrofllmaol

Blair Witch 12-12-2002 09:05

hmmmmm

tlijkt me niet zo charmant om gezien te worden tijdens het wakker worden.......

Eigenlijk schaam ik me bijna nergens voor........


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.