![]() |
Citaat:
overrated, eentonig, brallerige 3FM muziek :nono: Misschien 2 goede nummers, de rest is gewoon hetzelfde met een ander riedeltje. |
Citaat:
Mumford and Sons zijn goed, trouwens. |
Citaat:
|
Heb je ooit nog eens degelijk je excuses aangeboden aan Trimm? Want ik zit het voor de aardigheid even terug te lezen, en je hebt haar wel meer zitten noemen.
/white knight |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh is het al zes jaar uit? :')
Ja, hoe moet ik dat weten! |
Oh niet, lees ik!
Wat zit je me dan uit te lachen gap?! |
Is absinthe nou helemaal gek geworden om ergens een eigen mening en smaak op na te houden?! hoe durft ze :eek:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Op langere termijn lijkt het me wel leuk om weer eens optimaal sterk, snel en lenig te zijn, maar wat de specifieke sport wordt weet ik niet. Misschien krachttraining, beetje aanmodderen met Starting Strength ofzo. Misschien een vechtsport. Misschien iets als yoga, als je dat op semi-hoog niveau wil doen heb je daar ook best wat spierkracht voor nodig. Dan ga ik daarna dit doen. :yeah: |
en mutant, het zal geen verrassing zijn dat die dikke koelie gigantisch de mist in gaat als hij met een opdracht die rozenshit van 'm links laat liggen.
|
je nieuwe zelf bevalt me wel darkie (y) goed dat je met die zooi gestopt bent.
|
Slapen, morgen weer gezellig naar school :):):):):):):):):):):):):):):):herp:
|
hallonz
|
Citaat:
Maar goed, misschien ben ik te principieel wat deze dingen betreft en is het gezonder om daar geen hele erecode aan te hangen. |
Trimm?
gaat dit weer over ene serie ofzo :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://imgs.xkcd.com/comics/purity.png 'nuff said. :p Citaat:
Citaat:
En haha wtf, dat is knap. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En dan nog, als je je anderhalf jaar geleden als een megalomane narcist en lul gedroeg, en nu weer een paar neutrale posts plaatst, krijgt ie ineens alle lof voor zijn 'karakterverandering'? Misschien heb ik wat gemist, maar ik ben nog wat sceptischer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Noedeltje, why so serious?
|
Citaat:
|
Jongons, zand erover. What's done is done en de meest betrokkenen kunnen het prima zélf regelen waar ze dat nodig achten. Schone lei, jwz.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Oh, kijk aan. :D
|
Overigens, ik zat niet te wachten op een excuses van Swlabr, maar tis al goed.
Neem me alleen niet kwalijk dat ik je niet meteen in de armen sluit als een herboren wonderkind. |
Ik heb voor de verandering eens een keer vooruit gewerkt.nu hoef ik straks alleen nog een verschoonronde te doen en koffie te zetten voor mn collegas en een paar dossiers te schrijven. Verder ga ik niks meer doen.
|
Citaat:
Nu heb ik wel spijt van dat ik mijn voorspelling van je reactie niet gepost heb, want ik had de eerste zin bijna letterlijk zo getypt. |
denk je dat er mensen zijn die zonder caffeine hun nachtdienst fatsoenlijk door kunnen komen? Helaas lukt het me steeds niet. Ik ga nu aan m'n 2e koffie (met zoetjes) beginnen anders stort ik ter aarde straks.
|
Die zijn er! Een vrouw die alleen maar crackers, zelfgemaakte thee en water nuttigde tijdens har nachtdienst. Raar mens was dat.
|
Ook tmi
Spoiler
|
Gelukkig mag ik vandaag iets later op m'n werk zijn
|
Hmm, ik ben bang dat ik zo helemaal niet kan werken
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik hoop dat dit werkt, want selectief deleten en tussenin reageren is ies dat mijn tablet niet erg leuk vindt.
En ja Pip, bij die gezamelijke opdracht ging die Ven behoorlijk de mist in. Ik hoop dat ze hem nu de laatste kans hebbee gegeven, want pfffff. En toen Tim begon over een ode aan menstruatie, lag ik wel helemaal in een scheur! Citaat:
v Citaat:
Citaat:
Citaat:
En die innerlijke wekker is fijn en handig maar ik zou en snoozefuncite op mijn blaas kunnen waarderen! |
Nou ik heb me dus maar afgemeld, want dit is geen doen zo
TMI
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |