Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Jaloers andersom!? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=448700)

Kleintjeyakult 15-04-2003 18:53

Jaloers andersom!?
 
In de pauze op school vandaag ging het over jaloezie, het viel me op hoeveel meisjes snel jaloers zijn.
Dat snap ik niet zo goed
Ten eerste vind ik dat een relatie gebouwd is op vertrouwen, dan hoor je te weten dat je vriend(in) geen gekke dingen doet, anders kan je al beter geen relatie beginnen.
Denk ik daar zo gek over!?

Niet dat ik nooit jaloers ben, maar als ik in een relatie ben en mijn vriend zou dan met andere meisjes optrekken zou ik dat alleen maar leuk voor hem vinden, zelf heb ik ook meer vrienden als vriendinnen en als je in een relatie zit dan weet je dat ie toch bij jou hoort dat.

Ik snap het niet, waarom een relatie beginnen als je hem niet vertrouwd en jaloers wordt. Dan loopt het toch alleen maar op geruzie uit.

Drizzt 15-04-2003 18:56

Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant is niemand te vertrouwen.

Rrr. 15-04-2003 18:57

Ik denk dat jaloezie ook voor een groot deel ontstaat uit onzekerheid.. dat is bij mij in ieder geval wel vaak het geval..

Kleintjeyakult 15-04-2003 19:00

Dat is ook zeker te weten zo maar tis geen goede ondergrond voro een relatie, maar juist zo'n onzekerheid kan verdwijnen door een goeie relatie

Wa ist toch dubbel he

Rrr. 15-04-2003 19:03

Het is inderdaad niet bevorderlijk voor een relatie, nee.. het is ook zo, dat hoe gekker ik op iemand wordt, hoe banger ik wordt diegene kwijt te raken.. snap je?

Quistnix 15-04-2003 19:06

Ik ben heel onzeker en snel jaloers, zou dus goed kunnen..

sientjuh 15-04-2003 19:19

Ik ben wel eens jaloers
Mijn vriend ook
T hoort er toch gewoon bij dat je dat af en toe bent?

igfy 15-04-2003 19:21

hmm... ik denk dat iedereen wel eens jaloers is. maar het is idd niet goed voor eeen relatie. het is trouwens ook aanstekelijk, mijn vorige vriend was altijd heel jaloers en ik werd daar gek van. En hoe langer de relatie duurde hoe jaloerzer ik zelf werd, terwijl ik hem eerst wel vertrouwde.

Blackwater_park 15-04-2003 19:33

ik ben ook best jaloers (en ook nog es onzeker) :( kan er niks aan doen maarja :( vooral int begin van nieuwe relatie heb ik het zeer erg. moet dan eigenlijk constant bevestiging hebben dat alles goed is, zeer irritant. keb al geleerd het redelijk te onderdrukken maarja, heb er nog steeds wel last van. gekke is dat ik ondanks dat mn vriendin wel volledig vertrouw.

Mindfields 15-04-2003 19:41

Citaat:

Blackwater_park schreef op 15-04-2003 @ 20:33:
ik ben ook best jaloers (en ook nog es onzeker) :( kan er niks aan doen maarja :( vooral int begin van nieuwe relatie heb ik het zeer erg. moet dan eigenlijk constant bevestiging hebben dat alles goed is, zeer irritant. keb al geleerd het redelijk te onderdrukken maarja, heb er nog steeds wel last van. gekke is dat ik ondanks dat mn vriendin wel volledig vertrouw.
Jij hebt mij heel wat uit te leggen :D

Da_Suuz 15-04-2003 19:42

Liefde maakt blind en al helemaal onzeker! Jaloers zijn hoeft niet perse negatief te zijn. Het kan vervelend tegenover de ander zijn, maar ook een teken dat je nog om hem/haar geeft en dat het je niet koud laat wat hij/zij doet.

Blackwater_park 15-04-2003 19:59

Citaat:

Parallel schreef op 15-04-2003 @ 20:41:
Jij hebt mij heel wat uit te leggen :D

offtopic: je hebt mn msn dus contact me maar, ben er toch wel alstie aanstaat :P

Kleintjeyakult 15-04-2003 20:09

Tis ook maar net hoe je partner het opneemt, de een vind het heel vervelend, de ander ziet het als een teken van houden van.

spacegirl 15-04-2003 20:26

tja zoals de waard is vertrouw hij zijn gasten, geld zeker ook in een relatie, maar ook onzekerheid valt daarbij

girlmetwijdebroeken 16-04-2003 15:25

sjah ik kan ook best wel eens jaloers worden... of het echt onzekerheid is weet ik niet. K heb er wel een reden voor dat ik jaloers ben.. 't zit er nog steeds.

Thomas 16-04-2003 15:36

Ik zie helemaal geen problemen met betrekking tot jaloezie.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.