Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   ik ken mijn biologische vader niet (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=201177)

Chloe Siere 30-08-2002 09:32

ik ken mijn biologische vader niet
 
mijn moeder en hij hadden een relatie toen ze 22 en 26 waren (geloof ik). mijn moeder raakte per ongeluk in verwachting en hij wou nog geen kinderen. mijn moeder wou geen abortus dus hij ging weg en heeft me niet erkent.
ik heb, toen ik 13 was, een brief van hem gehad nadat ik hem een brief had geschreven. ik had hem gevraagd naar persoonlijke dingen. zoals opleiding, werk, vrouw, kinderen. ik heb daar dus allemaal antwoord op gehad.
dat was het.

nu ben en blijf ik erg nieuwsgierig naar hem, zijn kinderen, zijn ouders. vooral zijn kinderen. hoe ze eruit zien etc. en ook, waarom wou hij mij niet? waar slaat dat op?? ik denk dat hij zijn carriere belangrijker vond.

het stomme is, hij woont in de woonplaats waar ik op school zit, niet ver weg dus. en ik kwam er pas dus achter dat een goede vriendin van mij hem vrij goed kent :S haar ouders zijn kennissen van hem en zijn vrouw. zij heeft hem dus al een paar keer gezien!!

ik zit er wel eens aan te denken om gewoon aan te bellen en dan doen als of ik een enquete af moet nemen ofzo :S zoiets... ik ben gewoon erg benieuwd.

wie heeft hier ervaring mee?? of heeft iemand tips, opmerkingen?

HIBJ 30-08-2002 09:44

ik denk je dat je gewoon eerlijk moet zijn, stel dat je iemand anders aan de deur krijgt, ( een van zijn kinderen ofzo ) WAT DAN!, ik denk dat je het beste gewoon aan moet bellen en naar hem moet vragen, anders bel je hem een kertje en vraag je of kje langs mag komen, dan kan hij zich er ook op voorbereiden en valt je niet zo "met de deur in huis", ik hoop dat je hier wat aan hebt suc6!

~(¯`ˇ.¸ Ems¸.ˇ´¯)~ 30-08-2002 12:10

Citaat:

HIBJ schreef:
ik denk je dat je gewoon eerlijk moet zijn, stel dat je iemand anders aan de deur krijgt, ( een van zijn kinderen ofzo ) WAT DAN!, ik denk dat je het beste gewoon aan moet bellen en naar hem moet vragen, anders bel je hem een kertje en vraag je of kje langs mag komen, dan kan hij zich er ook op voorbereiden en valt je niet zo "met de deur in huis", ik hoop dat je hier wat aan hebt suc6!
Dit lijkt mij ook het beste ja :)
veel succes :)
xxx
Ems

Evito 30-08-2002 17:31

Ik heb mijn biologische vader voor het eerst gezien toen ik 17 werd.
Daarvoor ook wel, maar toen wist ik niet dat hij mijn vader was. Ik weet wel aardig wat over hem en hij en zijn familie wilden ook wel contact, maar dat leek mij niet echt nodig en ik heb hem nu al een jaar niet gezien of gesproken.
Ik denk dat je misschien weer eens een brief zou kunnen schrijven, en dan kunt zeggen dat je best wel nieuwsgierig bent. Bel hem dan een keer op, en maak een keer een afspraak. Bijvoorbeeld bij jou thuis als je een keer alleen bent, zodat het minder eng is. Ik zeg alleen, omdat het dan prettiger is misschien. Zo ervaar ik dat iig wel...

Rerisen Phoenix 30-08-2002 20:57

Waarom hecht je waarde aan biologische vader?

Hij is niet met je opgegroeid?

note: dit is informatief, no offense to anyone

Freyja 30-08-2002 21:26

Mh...

Ik ken mijn biologische opa niet, en ik moet zeggen dat ik ook benieuwd ben naar hem. Maar hij heeft mijn oma dus mooi met mijn vader laten zitten toen die net geboren was, de eikel. Mijn vader heeft hem nooit willen leren kennen, ik weet dus alleen zijn naam (dwz, ik kan het weten, ik vergeet het telkens :o)

Ik wil wel eens weten of er lui die ik ken familie van hem zijn, hij woont tenslotte behoorlijk dicht in de buurt. Maar ik ben niet nieuwsgierig genoeg om op zoek te gaan...

Als het nou mijn vader was die onbekend was, dan zou ik wel gaan zoeken.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.