Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Exacte vakken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Profielwerkstuk ADHD (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1284177)

*Supergirlll* 13-10-2005 18:57

Profielwerkstuk ADHD
 
Ik doe dus mijn profielwerstuk over ADHD (lekker standaard dus;)) maar omdat ik Natuur Gezondheid als profiel heb moet er een practicum bij zitten alleen heb ik dus geen idee wat.. Iemand ideeen? Alvast Dank

Go 13-10-2005 19:17

Testje hoe een groepje met ADHD en een groepje zonder ADHD een tekst leest en vervolgens zonder tekst vragen over die tekst beantwoordt? Ik heb er geen verstand van, maar het lijkt me dat het groepje met ADHD veel minder over de grote lijnen en details leest, om ADHD'ers zich moeilijker kunnen concentreren.

nietzijweer 13-10-2005 20:28

dude, als ik mijn medicijnen neem lees ik net zo goed als jij.
dus dan moeten ze er al zonder medicatie zitten.
en van hetzelfde scholingsniveau zijn.
Ik doe vwo, maar er zijn ook mensen met adhd die vmbo doen.
en een vmbo'er en een vwo'er lezen meestal niet even snel.
Met of zonder adhd ;)
beetje lastig dus.

@ts: ik zou het riagg om informatie vragen. Mocht je een intervieuw nodig hebben ofzo, PM me maar. er zijn btw meer ADHD'ers op het forum..

Chloe Siere 13-10-2005 22:49

Wat een ongelofelijk saai onderwerp inderdaad. Ik word nu op mn opleiding ook dood gegooid met ADHD, buh (n)

Evatjuhhhh 14-10-2005 07:38

Omdat het gaat over een practicum voor Natuur en Gezondheid plaats ik hem op exacte vakken :)

LiqqY 14-10-2005 07:50

Citaat:

*Supergirlll* schreef op 13-10-2005 @ 18:57 :
Ik doe dus mijn profielwerstuk over ADHD (lekker standaard dus;)) maar omdat ik Natuur Gezondheid als profiel heb moet er een practicum bij zitten alleen heb ik dus geen idee wat.. Iemand ideeen? Alvast Dank
Offtopic: Ik heb adhd, je mag wel onderzoekje plegen mwhahaha ;)