Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Gênante dingen. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1846944)

Frambozensapje 15-11-2011 22:54

Gênante dingen.
 
Iedereen heeft wel eens gênante dingen meegemaakt, en later kan je er zelf meestal wel om lachen, of schaam je je nog steeds. Hoe dan ook, het is heel leuk om de gênante dingen van andere dingen te lezen, en je kan natuurlijk je hart luchten door het te vertellen. Dus post allemaal gênante dingen die jij hebt meegemaakt :y

bierkoning 16-11-2011 13:37

TS start meestal zelf he ;)

Mijn moeder vertelde mij dat toen ik klein was een keer een jongen met lang haar had aangesproken als meisje ;)
Maar verder ehhhh niet echt genant dat ik weet.

GOLD 16-11-2011 21:02

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 32101514)
TS start meestal zelf he ;)

Mijn moeder vertelde mij dat toen ik klein was een keer een jongen met lang haar had aangesproken als meisje ;)
Maar verder ehhhh niet echt genant dat ik weet.

Volgens mij bedoelt ze genant over jezelf, niet dat die jongen zich genant voelde..

Sam... 17-11-2011 17:39

Op mijn eerste solicitatie gesprek, ik soliciteerde voor in de bediening, heb ik meteen al, tijdens het gesprek,
mijn glas met cola en het flesje van de tafel gestoten. Dat was toen de tweede keer op een dag.
Ik kreeg de baan voor in de bediening niet, maar sta nu veilig achter de bar.
Schaam me nog steeds wel een beetje, was toen zo zenuwachtig.
Maar het is allemaal goed gekomen.
Heb het aan niemand verteld.

Onder een les Nederlands, vond ik het zo saai dat ik naar mijn vriendin schreef:
Ik zou willen, dat ik kan toveren, dan verander ik de leraar in een kikker en mijn boek in een kussen.
Maar helaas zag de leraar, ook mijn mentor, dit en wilde het bijna voor lezen voor de klas.
Zat toen in de derde en deed nooit iets verkeerd, dus kreeg ik een super rood hoofd. En toen maakte hij er van:
Ik wil een kikker kussen
Dus dat was nog erger.
Dit weten al mijn vrienden eigenlijk wel.

Woyt_oud 20-11-2011 12:19

Het is best wel erg, ik durf ´t eigenlijk hier niet neer te zetten.. Maargoed. Ik was in China en ik moest naar de wc. Nou goed, dan denk je; dan ga je toch? Ik zat in een restaurant op dat moment dus ik ga gewoon naar de wc toe, is het (zoals gewoonlijk daar) weer zo'n gat in de grond. Dus ik daar staan hangen of weet ik hoe ik dat probeerde maar ik dus mijn grote boodschap doen, val ik in dat gat :facepalm:

Dat was een bijzonder vieze ervaring... Maar het erge was nog dat er daar op een briefje stond: Upstairs western toilet. GRRRR.... :$

Snow. 20-11-2011 12:25

Oh, jawel hoor.
Ik sta bij de kluisjes op school en wat vrienden van me gaan op het raam lopen bonzen om mijn attentie te krijgen.
Ik ben druk bezig met mijn boeken te verwisselen voor de aankomende periode en ik geef dus een mep terug op het raam. Helemaal niet zo hard dacht ik
Wat was het resultaat? er zat een gigantische ster in het raam en alle drie zaten wij van: D: Oh crap. Ik ben denk ik nog nooit zo snel naar de les gelopen :')
Naderhand wel aan mijn vader verteld en die heeft alles gelukkig afgehandeld met de verzekering.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.