![]() |
wth :eek: ik heb ineens nog 345 euro van mijn oude werkgever gekregen, en m'n andere salaris en morgen huur+zorg toeslag *O* *O* *O*
omg jeeeeeeeeeeeeej :D :Dd ;dd;d;d;d; :D F:D;fd ;fdf;df;sdf;kadjf;sekljf (y) |
Citaat:
|
*O*
|
Citaat:
En ik doe mee want het is bijna salaris + stufi + fooi + zorgtoeslag + 2e salaris tijd *O* |
Citaat:
|
Krijg je geen zorgtoeslag dan?
|
Ik denk dat ik m'n fooiplundering maar ga verplaatsen. Rond de 11e ofzo.
|
Citaat:
|
Er stond net 745 nog wat op m'n rekening. Ik moest nog duisent rekeningen betalen, done, en nu nog 162 over :')
;x ;x ;x ;x |
Ah, je zit nog op school. Dan krijg je Tegemoetkoming, erg relaxed is dat. (y)
Maar dat heeft niks met de zorgtoeslag te maken. :p |
Citaat:
En dat heeft niks met zorgtoeslag te maken natuurlijk. Zorgtoeslag is voor je zorgverzekering. |
Citaat:
|
ja echt jammer ;x
Fieniks : ik denk dat je recht hebt op zorgtoeslag hoor! ik krijg 36 euro per maand. Niet veel, maar toch. |
Citaat:
Dus wel relaxed. |
Citaat:
En ga eens achter die zorgtoeslag aan dan, want je hebt daar gewoon recht op. |
Ik heb gister de inburgeringscursus gedaan. Met de hakken over sloot gehaald : net een 5,5.
Ik vraag me af wat voor klapmongolen die test hebben bedacht, er staan vragen in waar ik echt de kriebels van krijg. Het slaat helemaal nergens op die test, het is belachelijk dat daar van alles aan wordt opgehangen. Je moet op allerlei situaties reageren, en soms staat het antwoord wat ik persoonlijk zou doen er niet bij. Ik kan me er zo kwaad om maken :mad: |
Citaat:
Ehm, wanneer heb je daar recht op dan? |
Citaat:
Maar ik heb dat ook twee jaar gekregen op school. :p (y) Maar je doet de vavo? |
nvm mn vraag :p
|
Citaat:
Ja. :o |
Citaat:
En als je dan niet zo veel verdient heb je recht op zorgtoeslag. |
- Een alleenstaande met een toetsingsinkomen tot ongeveer € 26.000 heeft recht op zorgtoeslag. De zorgtoeslag bedraagt maximaal € 432 per jaar. Hierop bestaat recht
indien het toetsingsinkomen ongeveer € 17.900 bedraagt. In 2006 was dit maximum € 403 per jaar. |
argh die achterlijke kutwilders.
|
Wat?
|
'vrijheid betekent dat mensen in wijken verlost worden van marokkaans tuig'
|
'pak de paspoorten af van marokkanen, ze hebben nog een marokkaans paspoort achter de hand want die kunnen ze niet opgeven. Maak daar gebruik van en zet ze het land uit'
emfg :D. Maximá is Argentijnse en Argentijnen kunnen ook hun paspoort niet opgeven. wat een mongool zeg ;x |
Citaat:
Citaat:
|
:/
Maar als je erover nadenkt. Als je wordt lastiggevallen door tuig, ben je inderdaad niet erg vrij. En dan maakt het niet uit of het Marokkaans tuig is, of Nederlands. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan heb jij het wel erg lekker ;p Maar mss ontvangen zij je toeslag al ofzo:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar tweede salaris houdt gewoon in tweede baan?
|
Citaat:
|
hmkay :p
ik dacht, mss is het een uitdrukking die ik niet ken :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
ik dacht dat *O* een echte code in vlaggenschrift seinde, maar nu heb ik het opgezocht en het is gewoon onzin :( ik weet ook niet waar ie begint, maar toch \o/ = U - o - = R |o| = bestaat niet, maar lijkt het meest op \o| = T \o_ = V -o, = H *pruil* -O- |
Rutte sloeg ook wel weer finaal de plank mis met de suggestie dat vrijheid af zou hangen van overheidsbemoeienis. Ik kan me niet een minder vrije samenleving voorstellen dan een anarchistische, waarbij het recht van de sterkste geldt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ahah
|
Morse is interessanter.
|
als het toch over geld gaast, ik heb net 420 euro gestort en morgen weer 300 euro :-)
Dan heb ik genoeg en kan ik 6 tot 8 weken in Londen, Cork of Kopenahgen werken :-) |
Citaat:
|
Citaat:
en sowieso doet pompom niet aan morse :D |
:cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |