![]() |
Citaat:
en soep is lekker, maar neem een heldere beetje zoute soep. goed voor je keel en niet te zwaar. meestal is gewoon bouillon al heel lekker. |
De laatste keer dat ik ziek was, is al jaren geleden. Toen had ik nierstenen de gekste!
Toen heb ik ook m'n moeder gebeld voor een ritje naar het ziekenhuis. Dus als ik ziek ben wil ik ook m'n mammie. |
Sterkte trophus! *zend goede vibes enzo*
Ik kreeg trouwens altijd een beschuitje met suiker van m'n moeder, terwijl ik dat normaal nooit eet. |
*voor trophus boodschapjes doet en sinaasappels uitperst, beschuitjes besmeert, thee zet, huis opruimt*
|
hihi, dat bedoel ik stef!
laatst voelde ik me ook heel heeeel erg kut, en toen kwam mn mama en toen moest ik huilen :( (en dan ben je 23) |
Citaat:
Het leven zit vol verrassingen :o Ik zat te denken aan groentesoep :bloos: verkopen ze dat in blik? te moe om te koken :o |
Citaat:
|
Citaat:
groentesoep zit ook gewoon in blik idd. of in die zakken van unox, als je geld over hebt. die is lekkerder :) |
Ik ben ook al ontzettend lang niet meer ziek geweest, en dus ook al ontzettend lang niet meer lief verzorgd door mijn mammie :o
Maar misschien word ik juist niet ziek omdat mijn mammie zo goed voor mij zorgt :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
zakken van unox? :o wat bedoel je precies? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb soms nog wel s last van hoofdpijn, maar de laatste keer dat ik ziek was is ook alweer een tijd geleden. Ongeveer een jaar, toen had ik een behoorlijke keelontsteking, waardoor ik echt niet meer kon praten. Echt heel gek, dan wil je wat zeggen maar komt er gewoon geen geluid uit je mond. Jah, het klinkt alsof je fluistert.
|
Citaat:
|
http://www.albert.nl/main/products/i...&itemno=130854
maar ik kan geen groentesoep vinden. misschien was dat dan van ah eigen merk ofzo??? maakt niet uit. blah :) |
Citaat:
En hou eens op met zeuren dat niemand met je om wil gaan i.c.m. de trotse opmerkingen hier over en maak eens een keuze..... Wil je WEL of NIET dat mensen met je om willen gaan? en WAT is de factor die je doel op afstand houd? |
Citaat:
|
als we nou weer de hele tijd tegen de muur a.k.a. Sylph gaan praten dan ben ik echt weg. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan ga ik studeren. Ik moet nog een Engels artikel samenvatten en enkele andere opdrachten doen :o |
Citaat:
|
ja sorry sylph, ik ben een beetje kortaf de laatste tijd, maar ik heb het idee dat je gewoon niet geholpen WILT worden. dus vandaar.
fuck. ik haal me open aan mijn eigen nagels en nu bloedt mijn vinger!! *nijntje pleisters zoekt* (El C: slijmbal :o) |
Citaat:
|
ik ga sowieso er zo vandoor, want wijvenavond :D dus sorry dabo :p
*schopt TD naar huiswerk* |
:(
Veel plezier:) |
Ik ga boodschappen doen en verslagen schrijven, doedoe :o
|
Citaat:
|
Auw! Hey! ;)
Veel plezier!! *O* |
Citaat:
succes trophus, en beterschap! forum se aan de rest, sterkte aan sylph en stef en ga werken TD!! |
Dan ga ik ook maar wat nuttigs doen;)
|
Citaat:
|
Je lijkt net een kinderjuf :D
edit: Sterrenmeisje dus he :o |
Citaat:
|
:D
Ok, nu moet ik echt wat gaan doen, want vrijdag tentamen. Veel succes met jullie huiswerk mensen. |
DIT WAS HET 'Wat saai'-TOPIC EN DAT ZAL HET OOK BLIJVEN OOK!
Ik heb net heel veel koekjes gekocht. :bloos: |
hoi!
wat heb ik gemist? |
Ik ben ziehiek!! :(
|
hoi!
Je kunt beter vragen wat je niet hebt gemist :o |
Lees het maar door. Dan gaan we je dadelijk wel weer overhoren. ;)
|
Alhoewel, het valt ook wel in een zin samen te vatten. Er heerst een liefdesgolf simultaan met een ziektesgolf :)
|
Citaat:
Het lijkt wel een obsessie. :D Beterschap! Misschien wil pippeloen ook wel even boodschappen voor jou doen; beschuitjes, kippensoep, fruit, sinaasappelsap etc. ;) |
@trophus: Alsof ik geen reden tot zeuren heb :hand:
|
Citaat:
|
Morgen praktijkexamen... :o
|
Ga ik even tussendoor m'n mail checken
Krijg ik de zoveelste "we denken dat je niet geschikt bent om bij ons stage te komen lopen"-mail. Waarom wil niemand me hebben. Wat is in godsnaam steeds datgene dat die mensen van gedachten doet veranderen. Het is zeker al de 10e keer dat ik eerst enthousiaste "we willen je graag hebben" mensen aantref die me vervolgens doodleuk afwijzen. [/gefrustreerdmodus] |
Haha hij belde. Spontaan of door mijn opmerkingen?
Lijkt het laatste he omg :s |
Bah, waarom zou ik nog dat tentamen leren als dit is waar ik het voor doe.
|
Verdammt was ik bijna doodgemaakt door een paar kut turkjes.-O-
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |