![]() |
Citaat:
|
'ne Endlösung der Turkenfrage na?
|
Ik ben weer thuis! En ik heb vandaag een arm vastgehouden van een dode die nog kon bewegen en het was supercool. En ik was op die kamer wezen kijken maar ik wil hem niet hebben. Alles was scheef en er was geen internet op mijn kamer. :nono:
|
Citaat:
|
Zal ik mijn haar verven? :o
En zoja, donkerbruin of zwart? |
Ja en donkerbruin. :) Ik heb nog nooit gezien wat voor kleur haar je nu hebt, maar dat geeft niet, toch? ;)
|
Ja, zwart, want donkerbruin haar heb je al. Zwart zou je goed staan.
|
Haar verven is voor mensen die grijs worden en voor mensen die te weinig belasting betalen.
|
Omg, ik hou zoveel van iemand
|
Citaat:
|
Ik ging even liggen, en toen was ik in slaap gevallen :bloos: Wat heb ik gemist? :o
|
Ja, maar ik heb een beetje niet zo mooi donkerbruin haar, vind ik.
Misschien ga ik inderdaad maar weer eens voor zwart. De laatste keer dat ik dat had, was 7 jaar geleden ofzo. En de laatste keer dat ik mijn haar geverfd heb, ook alweer ruim een jaar, geloof ik. |
Waarom denken vrouwen toch dat haarkleur relevant is voor hoe aantrekkelijk je bent?
|
Meisjes en haarkleuren.
|
Ik heb eigenlijk nog nooit mijn haar geverfd. Ik wil het weleens doen, maar ik vraag me af of ik het dan lichter of donkerder moet doen.
|
/met enige agressie op toetsenbord ramt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG!! En meisje uit mn team heeft rood haar, en dat heeft ze ZWART geverfd!! :|:|:|
|
Citaat:
|
Ik heb mijn haar ooit eens rood geverfd. Maar nu is het al weer eeuwen mijn eigen kleur.
|
Ik heb wel ooit eens iets uitwasbaars gedaan, dat was ook een beetje rood-achtig.
Maar ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn eigen kleur, lichtbruin. |
Bruin ftw!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Piercings. :') Pauper to the max.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goffiks verbergen hun automutilatie tenminste nog.
|
:D
|
:'(
|
Ik vind tattoo's erger dan piercings, sorry
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Te laat.
|
Citaat:
|
Oké, nu mag ze wel weer online komen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhum.
|
Citaat: