Vragenlijst bij (deel)studie Psycholgie.
Ik doe TCW waarbij ongeveer 1/3 (sociale)psychologie hoort. Bij 't eerste college kregen we dit vragenlijstje.
Waar/niet waar? 1. Psych. bestaat pas 150 jaar. 2. Mensen zijn agressiever wanneer het buiten warm is, dan wanneer het koud is. 3. Wanneer mensen voor de spiegel staan, gedragen ze zich vaak volgens eigen standaarden. 4. Er wordt gemiddeld minder dan 10% onthouden van wat er verteld wordt. 5. Mensen met overgewicht zijn minder kieskeurig dan mensen met een normaal gewicht. 6. Mensen zijn geneigd leden van hun eigen groep te bevoordelen. (Bij schaarste goederen - huisvesting, werk.) 7. Intelligentie is met name genetisch bepaald. 8. Mensen die in een groep touwtrekken trekken harden dan mensen die alleen touwtrekken. 9. Als je mensen beloont voor een taak die ze leuk vinden, gaan ze die taak nog leuker vinden. 10. Angsstoornissen zijn vrijwel niet te behandelen. Ik had ze bijna allemaal goed, ben benieuwd wat jullie ervan maken. |
Waar/niet waar?
1. Psych. bestaat pas 150 jaar. onzin 2. Mensen zijn agressiever wanneer het buiten warm is, dan wanneer het koud is. waar 3. Wanneer mensen voor de spiegel staan, gedragen ze zich vaak volgens eigen standaarden. waar 4. Er wordt gemiddeld minder dan 10% onthouden van wat er verteld wordt. waar 5. Mensen met overgewicht zijn minder kieskeurig dan mensen met een normaal gewicht. onzin 6. Mensen zijn geneigd leden van hun eigen groep te bevoordelen. (Bij schaarste goederen - huisvesting, werk.) waar 7. Intelligentie is met name genetisch bepaald. waar 8. Mensen die in een groep touwtrekken trekken harden dan mensen die alleen touwtrekken. waar 9. Als je mensen beloont voor een taak die ze leuk vinden, gaan ze die taak nog leuker vinden. waar 10. Angsstoornissen zijn vrijwel niet te behandelen. onzin En, hoe heb ik het gedaan:) |
Citaat:
|
1. niet waar
2. waar 3. waar 4. waar 5. niet waar 6. waar 7. waar 8. waar 9. waar 10. niet waar Hmm... de vraag is nu: heb ik de goede keuze gemaakt door toch geen psychologie maar nederlands te gaan studeren? :D |
Citaat:
|
[QUOTE]Scatterheart schreef op 02-09-2003 @ 10:36:
1. Psych. bestaat pas 150 jaar. niet waar 2. Mensen zijn agressiever wanneer het buiten warm is, dan wanneer het koud is.waar 3. Wanneer mensen voor de spiegel staan, gedragen ze zich vaak volgens eigen standaarden. waar 4. Er wordt gemiddeld minder dan 10% onthouden van wat er verteld wordt.waar 5. Mensen met overgewicht zijn minder kieskeurig dan mensen met een normaal gewicht.niet waar 6. Mensen zijn geneigd leden van hun eigen groep te bevoordelen. (Bij schaarste goederen - huisvesting, werk.)waar 7. Intelligentie is met name genetisch bepaald.waar 8. Mensen die in een groep touwtrekken trekken harden dan mensen die alleen touwtrekken.niet waar 9. Als je mensen beloont voor een taak die ze leuk vinden, gaan ze die taak nog leuker vinden.waar 10. Angsstoornissen zijn vrijwel niet te behandelen.niet waar |
1. Psych. bestaat pas 150 jaar.
2. Mensen zijn agressiever wanneer het buiten warm is, dan wanneer het koud is. 3. Wanneer mensen voor de spiegel staan, gedragen ze zich vaak volgens eigen standaarden. 4. Er wordt gemiddeld minder dan 10% onthouden van wat er verteld wordt. 5. Mensen met overgewicht zijn minder kieskeurig dan mensen met een normaal gewicht. 6. Mensen zijn geneigd leden van hun eigen groep te bevoordelen. (Bij schaarste goederen - huisvesting, werk.) 7. Intelligentie is met name genetisch bepaald. 8. Mensen die in een groep touwtrekken trekken harden dan mensen die alleen touwtrekken. 9. Als je mensen beloont voor een taak die ze leuk vinden, gaan ze die taak nog leuker vinden. 10. Angsstoornissen zijn vrijwel niet te behandelen. 1. Ja 2. Ja 3. Nee 4. Nee 5. Nee 6. Ja 7. Ja 8. Ja 9. Ja 10. Nee :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar/niet waar?
1. Psych. bestaat pas 150 jaar. niet waar 2. Mensen zijn agressiever wanneer het buiten warm is, dan wanneer het koud is. niet waar 3. Wanneer mensen voor de spiegel staan, gedragen ze zich vaak volgens eigen standaarden. 4. Er wordt gemiddeld minder dan 10% onthouden van wat er verteld wordt. waar 5. Mensen met overgewicht zijn minder kieskeurig dan mensen met een normaal gewicht. waar 6. Mensen zijn geneigd leden van hun eigen groep te bevoordelen. (Bij schaarste goederen - huisvesting, werk.)waar 7. Intelligentie is met name genetisch bepaald. niet waar 8. Mensen die in een groep touwtrekken trekken harden dan mensen die alleen touwtrekken. waar 9. Als je mensen beloont voor een taak die ze leuk vinden, gaan ze die taak nog leuker vinden. waar 10. Angsstoornissen zijn vrijwel niet te behandelen. waar :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of kun je ze PM-en?? Groetjes |
Citaat:
|
dit ga ik heel erg fout doen denk ik
. Psych. bestaat pas 150 jaar. niet waar 2. Mensen zijn agressiever wanneer het buiten warm is, dan wanneer het koud is. waar 3. Wanneer mensen voor de spiegel staan, gedragen ze zich vaak volgens eigen standaarden. waar 4. Er wordt gemiddeld minder dan 10% onthouden van wat er verteld wordt. waar 5. Mensen met overgewicht zijn minder kieskeurig dan mensen met een normaal gewicht. waar 6. Mensen zijn geneigd leden van hun eigen groep te bevoordelen. (Bij schaarste goederen - huisvesting, werk.) waar 7. Intelligentie is met name genetisch bepaald. niet waar 8. Mensen die in een groep touwtrekken trekken harden dan mensen die alleen touwtrekken. niet waar 9. Als je mensen beloont voor een taak die ze leuk vinden, gaan ze die taak nog leuker vinden. waar 10. Angsstoornissen zijn vrijwel niet te behandelen. waar |
1. Niet waar
2. Waar 3. Niet waar 4. Niet waar 5. Niet waar 6. Niet waar 7. Niet waar 8. Waar 9. Waar 10. Niet waar *hoopt dat ze niet alles fout heeft* |
Waar/niet waar?
1. Psych. bestaat pas 150 jaar.Niet waar 2. Mensen zijn agressiever wanneer het buiten warm is, dan wanneer het koud is.Waar 3. Wanneer mensen voor de spiegel staan, gedragen ze zich vaak volgens eigen standaarden.Niet waar 4. Er wordt gemiddeld minder dan 10% onthouden van wat er verteld wordt.Waar 5. Mensen met overgewicht zijn minder kieskeurig dan mensen met een normaal gewicht.Niet waar 6. Mensen zijn geneigd leden van hun eigen groep te bevoordelen. (Bij schaarste goederen - huisvesting, werk.) Waar 7. Intelligentie is met name genetisch bepaald.Niet waar 8. Mensen die in een groep touwtrekken trekken harden dan mensen die alleen touwtrekken.Niet waar 9. Als je mensen beloont voor een taak die ze leuk vinden, gaan ze die taak nog leuker vinden.Waar 10. Angsstoornissen zijn vrijwel niet te behandelen.Niet waar Ik had ze bijna allemaal goed, ben benieuwd wat jullie ervan maken. [/B] Volgens mij heb ik ze allemaal fout :confused: |
Citaat:
1.Niet waar 2.Waar 3.Waar 4.Waar 5.Niet waar 6.Waar 7.Waar 8.Waar 9.Niet waar 10.Waar Ben benieuwd.:) *Heeft verder niet bij anderen gekeken;)* |
1. waar
2. waar 3. niet waar 4. niet waar 5. niet waar 6. waar 7. waar 8. waar 9. niet waar 10. niet waar en? :o |
1. niet waar
2. waar 3. waar 4. niet waar 5. niet waar 6. waar 7. niet waar 8. waar 9. waar 10. niet waar en? |
1. Psych. bestaat pas 150 jaar.
Waar 2. Mensen zijn agressiever wanneer het buiten warm is, dan wanneer het koud is. Waar 3. Wanneer mensen voor de spiegel staan, gedragen ze zich vaak volgens eigen standaarden. Waar 4. Er wordt gemiddeld minder dan 10% onthouden van wat er verteld wordt. Waar 5. Mensen met overgewicht zijn minder kieskeurig dan mensen met een normaal gewicht. Niet waar 6. Mensen zijn geneigd leden van hun eigen groep te bevoordelen. (Bij schaarste goederen - huisvesting, werk.) Waar 7. Intelligentie is met name genetisch bepaald. Niet waar 8. Mensen die in een groep touwtrekken trekken harden dan mensen die alleen touwtrekken. Waar 9. Als je mensen beloont voor een taak die ze leuk vinden, gaan ze die taak nog leuker vinden. Waar 10. Angsstoornissen zijn vrijwel niet te behandelen. Niet waar Eens kijken of ik het record aantal fouten verbreek. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Zeven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1. Psych. bestaat pas 150 jaar.waar
2. Mensen zijn agressiever wanneer het buiten warm is, dan wanneer het koud is.waar 3. Wanneer mensen voor de spiegel staan, gedragen ze zich vaak volgens eigen standaarden.waar 4. Er wordt gemiddeld minder dan 10% onthouden van wat er verteld wordt.waar 5. Mensen met overgewicht zijn minder kieskeurig dan mensen met een normaal gewicht.waar 6. Mensen zijn geneigd leden van hun eigen groep te bevoordelen. (Bij schaarste goederen - huisvesting, werk.)waar 7. Intelligentie is met name genetisch bepaald.niet waar 8. Mensen die in een groep touwtrekken trekken harden dan mensen die alleen touwtrekken.waar 9. Als je mensen beloont voor een taak die ze leuk vinden, gaan ze die taak nog leuker vinden.waar 10. Angsstoornissen zijn vrijwel niet te behandelen.waar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1. Niet waar
2. Waar 3. Niet waar 4. Waar 5. Niet waar 6. Waar 7. Waar 8. Waar 9. Waar 10. Niet waar |
Citaat:
2. waar 3. waar 4. niet waar 5. waar 6. waar 7. waar 8. waar 9. waar 10. niet waar En hoe heb ik het gedaan???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
1. waar
2. waar 3. niet waar 4. waar 5. waar 6. waar 7. waar 8. waar 9. waar 10. niet waar |
1. waar...hoewel de vraag een beetje vaag is, aangezien de studie zelf pas iets van 100 jaar bestaat alleen de mens zelf natuurlijk al in de oudheid geinteresseerd er in was...lees Plato's Grotverhaal maar ns...
2. niet waar ...volges mij heb dat deels te maken met overtollige energie die je niet hebt als t warm is... 3. waar ...dat zal vast wel 4. Niet waar ...Vraag is ook heel vaag, aangezien er niet staat of het over het short of het longterm memory gaat... 5. niet waar ...juist kieskeuriger volges mij 6. waar ...In-group wordt als positief gezien, out-group als negatief... 7. niet waar ...nature-nurture? Ze kunnen daar toch nog geen zinnig woord over zeggen? Adoptiestudies en tweelingstudies wijzen dat volges mij uit. 8. Zeker weten "niet waar"... t social loafing effect :p 9. waar ...dat zal ook vast wel 10. niet waar ...klassieke conditionering toch? Ik weet alleen 1 en 8 zeker :o Maar ik gok op 3 fout :) |
1. niet waar
2. niet waar 3. waar 4. waar 5. niet waar 6. waar 7. waar 8. waar 9. niet waar 10. waar Ik ben benieuwd wat ik ervan gebakken heb... Ik heb tenslotte een periode psychologie gehad... ;) |
1. Psych. bestaat pas 150 jaar. WAAR
2. Mensen zijn agressiever wanneer het buiten warm is, dan wanneer het koud is. WAAR 3. Wanneer mensen voor de spiegel staan, gedragen ze zich vaak volgens eigen standaarden. NIET WAAR 4. Er wordt gemiddeld minder dan 10% onthouden van wat er verteld wordt. NIET WAAR 5. Mensen met overgewicht zijn minder kieskeurig dan mensen met een normaal gewicht. WAAR 6. Mensen zijn geneigd leden van hun eigen groep te bevoordelen. (Bij schaarste goederen - huisvesting, werk.) WAAR 7. Intelligentie is met name genetisch bepaald. WAAR 8. Mensen die in een groep touwtrekken trekken harden dan mensen die alleen touwtrekken. NIET WAAR 9. Als je mensen beloont voor een taak die ze leuk vinden, gaan ze die taak nog leuker vinden. NIET WAAR 10. Angsstoornissen zijn vrijwel niet te behandelen. NIET WAAR |
*Gaat dit gegarandeerd verprutsen :o*
1. Waar 2. Waar 3. NIET Waar 4. Waar (maar in welk tijdsbestek is da?.. Want als het gaat over na 1 dag zeg ik Waar, maar na 5 minuten denk ik dat de stelling NIET waar is) 5. NIET Waar 6. Waar 7. Waar 8. NIET waar 9. Waar 10. NIET waar |
1. Psych. bestaat pas 150 jaar. waar
2. Mensen zijn agressiever wanneer het buiten warm is, dan wanneer het koud is. waar 3. Wanneer mensen voor de spiegel staan, gedragen ze zich vaak volgens eigen standaarden. niet waar 4. Er wordt gemiddeld minder dan 10% onthouden van wat er verteld wordt. waar 5. Mensen met overgewicht zijn minder kieskeurig dan mensen met een normaal gewicht. niet waar 6. Mensen zijn geneigd leden van hun eigen groep te bevoordelen. (Bij schaarste goederen - huisvesting, werk.) waar 7. Intelligentie is met name genetisch bepaald. waar 8. Mensen die in een groep touwtrekken trekken harden dan mensen die alleen touwtrekken waar 9. Als je mensen beloont voor een taak die ze leuk vinden, gaan ze die taak nog leuker vinden. waar 10. Angsstoornissen zijn vrijwel niet te behandelen. waar lijkt me erg veel waar :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kun je mijne ook even doen? Ik heb hem veranderd. (was beetje onduidelijk)
|
Citaat:
2) Waar 3) Waar 4) Onwaar 5) Onwaar 6) Waar 7) Onwaar 8) Onwaar 9) Onwaar 10) Onwaar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49. |