![]() |
The Simpsons is wel dodelijk voor je imago hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat denk ik wel alleen van mij is: als er iets leuks is dan merk ik dat ik ook heel hard ga wapperen met mijn handen. :o
Dat doe ik al heel mijn leven. :o Ik had dit in nuchtere toestand nooit verteld. *wappert* |
Citaat:
|
Citaat:
En is het positief? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Haha leuk! :D |
Citaat:
Ja, dat heb ik ook wel eens. Heb het wel een beetje afgeleerd, moet ik zeggen. Kreeg er iets te veel commentaar op. "Oh, daar gaat Minke weer wapperen met d'r handen..." |
Citaat:
|
Ik hou ook van The Simpsons, al merk ik wel dat het geen kinder-tekenfilm is, want je moet wel op blijven letten! Soms vind ik het weleens moeilijk om te volgen! :eek:
Omg havo. |
Ik wil eigenlijk best naar de Simpson's movie :D
Maar in Tilburg draait in de commerciële bioscoop die nog redelijk te hebben is, alleen de Nederlandstalige versie (N) En in die andere bioscoop wil ik nog niet dood gevonden worden. :s |
Citaat:
In situaties als nu bijvoorbeeld, dat ik iets herken in anderen, of als ik tevreden ben over iets. Het is moeilijk uit te leggen. Maar dan ga ik dus keihard wapperen met mijn handen, ik wil echt niet weten hoe dat eruit ziet. :| |
Citaat:
(en dat geldt dan niet alleen voor de Simpsons) |
Citaat:
|
Citaat:
Het is toch wel iets wat je gezien moet hebben, denk ik, Simpsons in de bioscoop. En John Schwartzwelder zit weer in het schrijversteam, dus ja. (y) |
Ik vind het altijd zo leuk om erachter te komen dat anderen ook dingen doen waarvan je dacht dat alleen jij ze deed of dacht. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het altijd met dat ene topic waarin iedereen zegt wat voor neurotische trekjes ze hebben. Dingen tellen, of dingen die even of oneven moeten zijn enzo. Dan denk ik, oooh, dan ben ik nog minder erg dan zij! :p |
Citaat:
In elk geval heb ik nogal wat dwangneuroses. :o |
Oh ja ik ben echt obsessed met getallen. :D
|
Oh en ik zeur niet!
|
Citaat:
Je zeurt ook niet! Wat is er dan? :) |
Citaat:
nou dat vind ik en dat wilde ik even delen maar niemand reageerde ;x |
Citaat:
Omdat iedereen zijn hart hier uitstort bedoel je? |
Citaat:
|
:) :) :) :) :) :)
|
Ik zit even op de laptop van mn broer :D Hoe durven jullie te spammen zonder mij :confused: :cool: Ik leef nog en het is best leuk hier in Utrecht. Vraag eens aan Sylph op welk nummer hij woont, dan kan ik met hem gaan socializen :D (y)
|
Citaat:
Heej toppie :D |
Hihi welk nummer woont je broer dan, ik denk niet dat Sylph zomaar die info vrijgeeft en mij gaat slaan als ik het doe. :p
|
Ik heb echt nergens talent voor :(
bah. |
Citaat:
Zullen we samen emo'en in een zappelin? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blabla. Laat me nou gewoon. Het is vakantie hoor, dan wil ik niet diepzinnig nadenken en geen diepzinnig nadenkende, mij verbeterende mensen in de buurt.
Wat ik bedoel, lieve Naojan, is dat je voor een heleboel dingen talent hebt. (y) |
Citaat:
|
Arme Naojan.
|
Oh ik heb wel talent voor het verneuken van alles :')
:( En als ik het heb komt het er niet echt uit. Ik kan ook geen topics beantwoorden waarvoor ik creatief moet denken, mijn hoofd is leeg ofzo :confused: |
Je hebt een talent voor het citeren van de briljantste South-Park aflevering ooit. :D
|
Citaat:
hoera :( |
En je kunt een gaaf kind opvoeden. Dat is ook wat waard.
|
Ik weet geen antwoord op één van de simpelste vragen. :(
|
Haha de eerste UC van darkiekurd was niet zo'n succes ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |