Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Meerdere vragen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1953966)

Epichuub 28-07-2019 12:42

Meerdere vragen
 
Hoi ik heb wat vraagjes.
Is het raar als je op je 20e nog nooit een vriendin/ relatie hebt gehad? Dit heb ik namelijk dus nog nooit gehad:( Eerst dacht ik zal hopelijk nog wel komen, maar nu begin ik toch wel te denken van ja gaan mensen het nu niet raar vinden als ik nog geen relatie heb gehad? Zo is het dus ook met sex dat heb ik ook nog nooit met iemand gehad. Wordt dat ook niet al laat nu?

Ik heb dating apps geprobeerd zoals Tinder, Badoo en okcupid maar daar heb ik ook niet veel matches gehad helaas. Licht dit dus aan mij dat ik hier ook niemand op vind of doe ik gewoon iets fout? Weet iemand van jullie misschien ook nog een andere goed dating site / app?

VeraIustitia 28-07-2019 13:02

Nee hoor, niets van dat alles is raar!

En verder qua apps... Wat is je geslacht en geaardheid?

Tinder is leuk, maar ondanks dat er relaties uit komen, zitten daar veel mensen op voor alleen seks. Ik weet niet of je daarop zit te wachten? Grindr same. Maar schijnt ook soms niet chill te zijn, omdat iedereen berichten kan sturen. Dus als je iemand blokkeert, maakt diegene dan soms een nieuw account aan en blijft spammen. Niet chill.

En anders bumble: hetero: als vrouw begin je daar het gesprek met een man, als vrouw-vrouw is dat random bepaald, man-man volgens mij ook. Gebruiksvriendelijkste app van allemaal vind ik. Blokkeren makkelijk, unmatchen ook etc.

En je hebt nog Hinge, geen idee, app nog niet gebruikt. Je moet zes foto's hebben en drie vragen, anders is je profiel niet compleet en kan je niet liken en dus geen matches. Je moet aangeven in welke buurt je woont, je kan dit natuurlijk faken of een beetje verplaatsen. Maar ik vind het niet chill.

happn: kan je mensen zien wie je pad kruist, is wel leuke app op zich, wel een beetje irritant dat het op buurt is waar je woont of geweest bent. En mensen kunnen zien wanneer je voor het laatst online was en soms heb je matches met mensen die je niet geliket hebt. Die beginnen meteen te lullen soms en janken dat je niet antwoordt. Blokkeren gaat wel makkelijk.

Inner Circle: Is soort elite-dating met wachtlijst: je moet knap zijn en/of "hoog" beroep hebben, maar is gewoon crap, ik kwam daar binnen no time op met mijn beroep en titels, mijn vrienden kwamen er daardoor ook zomaar op. Nu test ik het zonder mijn beroep en titels en sta nog steeds op de wachtlijst. Sowieso opdringerige idioten zitten daarop die kloteberichten gaan sturen. Kan je wel uitschakelen, maar ik weet niet of dat voor iedereen is, want je moet daarvoor een bepaalde status hebben. Mensen zien het wanneer je online bent of hoe lang geleden dat was. Zien ook precies in welke buurt je zit. Tyfus-app. Blokkeren gaat wel makkelijk.

Mijn conclusie is dus dat bumble het chillst is. Voordeel van alle apps is dat je het kan snoozen als je er ff geen zin in hebt.

Epichuub 28-07-2019 15:39

Citaat:

VeraIustitia schreef: (Bericht 34646295)
Nee hoor, niets van dat alles is raar!

En verder qua apps... Wat is je geslacht en geaardheid?

Tinder is leuk, maar ondanks dat er relaties uit komen, zitten daar veel mensen op voor alleen seks. Ik weet niet of je daarop zit te wachten? Grindr same. Maar schijnt ook soms niet chill te zijn, omdat iedereen berichten kan sturen. Dus als je iemand blokkeert, maakt diegene dan soms een nieuw account aan en blijft spammen. Niet chill.

En anders bumble: hetero: als vrouw begin je daar het gesprek met een man, als vrouw-vrouw is dat random bepaald, man-man volgens mij ook. Gebruiksvriendelijkste app van allemaal vind ik. Blokkeren makkelijk, unmatchen ook etc.

En je hebt nog Hinge, geen idee, app nog niet gebruikt. Je moet zes foto's hebben en drie vragen, anders is je profiel niet compleet en kan je niet liken en dus geen matches. Je moet aangeven in welke buurt je woont, je kan dit natuurlijk faken of een beetje verplaatsen. Maar ik vind het niet chill.

happn: kan je mensen zien wie je pad kruist, is wel leuke app op zich, wel een beetje irritant dat het op buurt is waar je woont of geweest bent. En mensen kunnen zien wanneer je voor het laatst online was en soms heb je matches met mensen die je niet geliket hebt. Die beginnen meteen te lullen soms en janken dat je niet antwoordt. Blokkeren gaat wel makkelijk.

Inner Circle: Is soort elite-dating met wachtlijst: je moet knap zijn en/of "hoog" beroep hebben, maar is gewoon crap, ik kwam daar binnen no time op met mijn beroep en titels, mijn vrienden kwamen er daardoor ook zomaar op. Nu test ik het zonder mijn beroep en titels en sta nog steeds op de wachtlijst. Sowieso opdringerige idioten zitten daarop die kloteberichten gaan sturen. Kan je wel uitschakelen, maar ik weet niet of dat voor iedereen is, want je moet daarvoor een bepaalde status hebben. Mensen zien het wanneer je online bent of hoe lang geleden dat was. Zien ook precies in welke buurt je zit. Tyfus-app. Blokkeren gaat wel makkelijk.

Mijn conclusie is dus dat bumble het chillst is. Voordeel van alle apps is dat je het kan snoozen als je er ff geen zin in hebt.

Wordt er dan echt niet gedacht van Ow hij heeft nog nooit wat gehad dat zal vast niet hier zijn ofzo? Over wat mijn geslacht is ik ben een man en geaardheid is hetro. Over dat Tinder zoeken de meeste daar echt alleen seks? Ik ben er nog geen een tegen gekomen namelijk of ik kijk misschien verkeerd. Ik zal dan ook nog maar eens op bumble en happn kijken of het daar wat wordt

VeraIustitia 28-07-2019 16:29

En wat als ze dat over jou denken? Wat boeit dat nu? De mening van anderen over jou maakt niet zoveel uit. En daarnaast, als iemand jou daarom afkeurt, omdat je nog maagd bent... Dat is toch hartstikke oppervlakkig? Die verdient jouw lichamelijkheid niet eens. (y)

Nee hoor, gewoon lekker daten. Je kan er voor kiezen om het aan iemand te vertellen als je het daarom een beetje spannend vindt, maar dat hoeft niet.

Je bent echt niet de enige, ik ken mannen die veel ouder waren dan jij toen ze voor het eerst een relatie en/of seks hadden.

En met tinder, tja, soms moet je daar wel iets explicieter zijn over wat je precies wil of zoekt.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.