![]() |
Wat saai zeg #42
Jeej!
|
Citaat:
1. Technologie ontwikkelt zich de laatste jaren in de richting van duurzaamheid 2. Er worden dan oplossingen gevonden voor de problemen die er dan zijn, het is niet realistisch om die problemen nu al in kaart te brengen aangezien ze niet voorspelbaar zijn. De technologische ontwikkeling is zo groot, dat het nog maar de vraag is of we de grondstoffen van nu ook later nog nodig hebben. |
Ik vind mensen irritant die geen enkel verstand hebben van politiek.
|
*O*
|
Citaat:
|
Sylph hoeveel invloed kan GL uitoefenen op een bomenkap elders? Geen, dus niet relevant
|
Jeetje, die topics gaan snel.
|
Dat komt door die stomme politieke dingen.
GA lekker naar nieuws en achtergronden ofzo |
Citaat:
|
Renteaftrek veilig bij VVD
De VVD is duidelijk over de hypotheekrenteaftrek: wie pleit voor sloop van deze draagmuur van onze economie trekt de ellende over ons land en gaat voorbij aan belangrijke gedrags- en vermogenseffecten op de woningmarkt. De VVD wil dat de huidige hypotheekrenteaftrek in tact blijft. Haha, wat een komieken. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Opletten! Notion! Warning! Augen Aufenmachen und lesen!
Dit is het "embarrassing moments, leuke anekdotes, hoogtepunten, dieptepunten of weet-ik-veel-wat, van de dag, vermaak uw medeforummer" topic, nummer 42! |
nou pd, op zich zijn politieke discussies best interessant. maar dit lijkt niet echt op een discussie. het is meer je mening spuien en blijven herhalen en niet luisteren naar tegenargumenten. althans, zo komt het op mij over... :|
|
Citaat:
En dat je zegt dat vuilnismannen mensen zijn die te lui zijn om hun middelbare school af te maken vind ik een ernstige generalisatie. Er zijn mensen die geen capaciteiten hebben om te gaan studeren en daardoor in lagere inkomensgroepen terecht komen. Maar wat heeft iemand die studeert gedaan om de capaciteiten te verdienen waardoor ze kunnen verdienen en een hoger inkomen krijgen? Toegegeven, een bepaalde mate van inkomensongelijkheid is om verschillende praktische economische redenen wenselijk, maar ik vind het niet rechtvaardig om dat verschil heel hoog op te laten lopen en te basseren op de capaciteiten waarmee iemand toevallig wel of niet geboren is. |
tering zo moeilijk is het niet.
|
Citaat:
Nadenken is soms ookwel relevant. :y |
Citaat:
|
en ik geloof niet zo in dat capaciteitenverhaal eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
STOMME MENSen!! |
Iemand nog iets spannends meegemaakt vandaag?
|
Vreemd trouwens dat het hardnekkige misverstand dat de VVD voor de economie goed zou zijn maar blijft voortbestaan, ook onder linkse stemmen. Niet alleen is de VVD grotendeels verantwoordelijk voor de staatsschuld - het eerste kabinet van Agt/Wiegel bijvoorbeeld had als doelstelling een begrotingstekort van 5% van het BNP, niet alleen geeft de VVD weinig blijk van verstand van de economie door voor allerlei domme maatregelen als hypotheekrenteaftrek te zijn, maar belangrijker nog: economie gaat om het bevredigen van behoeften. Behoeften worden niet optimaal bevredigd als miljarden verdwijnen in het niets van positionele goederen, terwijl er werkelijk behoefte is aan meer en betere collectieve goederen.
|
Citaat:
|
*Blaaaaaaaaaaat*
|
Citaat:
mensen die enkel fulltime willen werpen ipv werken. ik denk dat het gewoon onwil is eigenlijk. dat die mensen andere prioriteiten stellen. die ik dom vind. |
Ik heb de laatste tijd ernstige twijfels bij de politiek in het algemeen. Ik vind het zwaar overrated maar toch volg ik het. Hoewel ik me er de laatste tijd minder mee bezig hou. Dan hoor ik weer iets, en dan denk ik : daar begint het gezeik weer.
|
Oh, vuilnismannen lijkt me leuk. (y)
|
Citaat:
Waarom moeten mensen met wel genoeg geld wel flink kunnen aftrekken, en mensen die het nodig hebben kunnen er zo goed als niets mee. Verder word de aftrek vaak meegerekend in de prijs waardoor de woningen duurder worden. De aftrek zegt niets over het foutieve bouwbeleid. Jij weer. (y) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind een openingspost gewoon mooier staan! Het is onzin niet!!11! |
Citaat: