Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ik weet het niet meer.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1938773)

Funnyyjustin 05-12-2017 20:27

Ik weet het niet meer..
 
Hallo,

Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Justin en ik ben 15 jaar (bijna 16). Ik vind nu al zo'n jaartje een meisje al best wel leuk en geef ook veel om haar, desondanks ik haar nauwelijks (persoonlijk) ken, afgezien van haar persoonlijkheid en twee interesses. Ik vind dat het tijd is dat ik haar wat beter leer kennen, alleen ik ben best wel 'terughoudend', if you get me.

Mijn vrienden zitten vaak te zeggen dat ik haar 'stalk' en dat het nooit wat gaat worden, en ik ben het wel met hen eens. Ik weet het, bla bla niks aantrekken van anderen, maar alsnog. Ik ben best wel onzeker hierover en heb echt geen idee wat ik moet doen. Ik ben nou niet bepaald de mooiste en ik ben niet echt in vorm, verre van.

Heeft iemand hier ervaring mee, kan iemand helpen of/en tips geven?

Groetjes,
Justin :)

bierkoning 05-12-2017 20:35

Rond is ook een vorm ;). Maar iets meer informatie...?

Zit je in de klas met haar? Hoe ken je haar. Spreek je haar regelmatig.? Zo nee doe dat en vraag haar eens mee op een date.

Funnyyjustin 05-12-2017 20:39

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 34417664)
Rond is ook een vorm ;). Maar iets meer informatie...?

Zit je in de klas met haar? Hoe ken je haar. Spreek je haar regelmatig.? Zo nee doe dat en vraag haar eens mee op een date.

Ik zit niet (meer) met haar in de klas. Afgelopen 2 jaar wel.

Ik ken haar dus omdat ze bij mij in de klas zat.

Ik spreek haar af en toe op Snapchat, ik probeer dan een gesprek aan te knopen op één van haar foto's, soms doet ze dit ook wanneer ik wat stuur.

Lucifer_121 05-12-2017 20:45

Ik zou vooral wat actiever met haar gaan appen en snappen. Van daaruit kun je het steeds een stukje verder uitbouwen en misschien een keer samen wat gaan doen

Funnyyjustin 05-12-2017 20:45

Citaat:

Lucifer_121 schreef: (Bericht 34417670)
Ik zou vooral wat actiever met haar gaan appen en snappen. Van daaruit kun je het steeds een stukje verder uitbouwen en misschien een keer samen wat gaan doen

Ik hoop dat het werkt, want I'm running out of options ;)

Heeft iemand anders nog een idee?

Elin3 05-12-2017 23:15

Wat vaker appen en mogelijk daarna voorstellen om een keer samen wat te gaan doen. Dan leer je elkaar echt goed kennen.

Funnyyjustin 06-12-2017 16:09

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34417733)
Wat vaker appen en mogelijk daarna voorstellen om een keer samen wat te gaan doen. Dan leer je elkaar echt goed kennen.

Hoe moet ik dan zo'n gesprek beginnen? 't Is misschien een beetje raar als ik opeens uit het niets een berichtje erin stuur, zonder reden.

Lucifer_121 06-12-2017 16:11

Citaat:

Funnyyjustin schreef: (Bericht 34417955)
Hoe moet ik dan zo'n gesprek beginnen? 't Is misschien een beetje raar als ik opeens uit het niets een berichtje erin stuur, zonder reden.

Als je een gesprek op Snapchat hebt kun je vragen of jullie over kunnen op app omdat dat makkelijker is.

Funnyyjustin 08-12-2017 20:34

Citaat:

Lucifer_121 schreef: (Bericht 34417958)
Als je een gesprek op Snapchat hebt kun je vragen of jullie over kunnen op app omdat dat makkelijker is.

Hmm.. da's waar. 't Is niet zo dat er gewoon een gesprek begint omdat een van ons random 'Hoi' zegt, maar we reageren slechts op elkaars snaps

Elin3 08-12-2017 21:52

Zorg dat je dan een keer wel doorpraat, of iets op de foto ofzo, of over haar dag was.

Funnyyjustin 09-12-2017 19:55

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34418753)
Zorg dat je dan een keer wel doorpraat, of iets op de foto ofzo, of over haar dag was.

Zal het onthouden, thanks!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.