Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Handen / vingers (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=73438)

Somebody Special 29-04-2002 19:20

Handen / vingers
 
Misschien een beetje vreemde vraag maar er valt een hoop (informatie) van je vingers af te lezen.
Kromme vingers, dunne vingers, korte vingers etc.

Nu is mijn vraag:
Weet iemand toevallig wat het betekend als je ringvinger langer is dan je wijsvinger ?
Dit was een tijdje terug op Discovery te zien zei mijn moeder maar die kon het zich niet meer herinneren..

Iemand een idee...?

Signy 29-04-2002 20:32

Huh dat lijkt me een raar gezicht :) Hmm, keine ahnung.

Kat 29-04-2002 20:55

Citaat:

Signy schreef:
Huh dat lijkt me een raar gezicht :) Hmm, keine ahnung.
Hoezo, das bij mij geloof ik ook zo hoor... t scheelt niet veel, maar toch.

Black Reina 29-04-2002 23:10

kheb daar een boek over, handleze, en daar staat ook in wat de stand van de vingers betekent, maar k ben nu te lui om dat boek te zoeken tis middernacht:o doek morge wel:)

Somebody Special 30-04-2002 06:55

Citaat:

Black Reina schreef:
kheb daar een boek over, handleze, en daar staat ook in wat de stand van de vingers betekent, maar k ben nu te lui om dat boek te zoeken tis middernacht:o doek morge wel:)
lk zou het héél fijn vinden als je dat zou willen doen!
Thanx alvast :)

Xia 30-04-2002 13:50

Mijn ringvinger is ruim een halve centimeter langer as mn wijsvinger, is dat zo gek dan :confused:

Ik heb wel eens gehoord dat dat zou betekenen dat je lesbisch was, maar ik denk dat dat maar een fabeltje is:p

Methuselah 30-04-2002 16:10

dan heb je meer mannelijke hormonen

*blue*

ps: weer geen zin om eerst m'n broer uit te loggen, sorry :D

Aurora 30-04-2002 18:16

Mijn ringvinger is langer dan mn wijsvinger.. vlgnz mij is dat wel normala hoor maar goed :confused:

-huktie- 30-04-2002 18:58

Serieuze reactie:
Heb gehoord dat homoseksuelen dat vaker hebben.
Alleen maar gehoord...

snoopy 30-04-2002 19:14

heej! Nu je het erover hebt, ik zie nu dat mijn ringvinger ook langer is dan m'n wijsvinger. :) NOu ja, ben ik nu lesbisch? :confused: :p

koelkastje 30-04-2002 19:16

Citaat:

-huktie- schreef:
Serieuze reactie:
Heb gehoord dat homoseksuelen dat vaker hebben.
Alleen maar gehoord...

Dat heb ik idd ook eens gehoord

jnieuwelaar 30-04-2002 19:51

Lijkt me leuk om te weten, maar ja dan zal ik wel uitzondering zijn :D

Somebody Special 30-04-2002 20:08

Citaat:

somebody special schreef:
Weet iemand toevallig wat het betekend als je ringvinger langer is dan je wijsvinger ?
Bij mij is het btw pcies omgedraaid :p

tacidvs 01-05-2002 09:03

/me broodjeaapt gezellie mee: Als je wijsvinger langer is dan je middelvinger, ben je een weerwolf :D...

ekki 01-05-2002 18:30

is er ook iemand die echt een antwoord heeft?

kippebil 05-05-2002 18:56

awel, ik heb ergens gelezen dat als uw ringvinger langer is dan uw wijsvinger, dat je dan meer testosteron hebt ... dus mannelijk hormonen ...
ma ik geloof er nix van, want mijn ringvinger is ook langer en ik zie er niet uit als een manwijf ofzo ... :rolleyes:

xxx kim

Smiley_Knorretje 05-05-2002 19:04

Citaat:

tacidvs schreef:
/me broodjeaapt gezellie mee: Als je wijsvinger langer is dan je middelvinger, ben je een weerwolf :D...
dat heb ik wel vaker gehoord ja, dat gepraat van mannelijke hormonen en homoseksualiteit niet

Freyja 05-05-2002 22:29

Citaat:

tacidvs schreef:
/me broodjeaapt gezellie mee: Als je wijsvinger langer is dan je middelvinger, ben je een weerwolf :D...
Even lang joh. En je wenkbrouwen lopen door, en je hebt heel licht of juist heel donker haar/ogen, of behaarde handpalmen... -_o (heeft griezelhandboek ;))

miro 06-05-2002 08:52

Ehm ik heb idd gehoord dat als je wijsvinger langer is dan je middelvinger dat dat dan iets met homo te maken heeft (zal wel niks van waar zijn) maar volgens mij heeft bijna iedereen een langere ringvinger dan wijsvinger dus ik kan me niet voorstellen dat dat iets te betekenen heeft.

Alicia Silverstone 06-05-2002 10:56

Citaat:

miro schreef:
maar volgens mij heeft bijna iedereen een langere ringvinger dan wijsvinger dus ik kan me niet voorstellen dat dat iets te betekenen heeft.
tsja in dit topic staan wel veel met een langere ringvinger......maarruh.....mijn wijsvinger is toch echt langer dan m'n ringvinger hoor!! :D

GinnyPig 06-05-2002 23:12

Ik dacht dat het iets te maken had met hartproblemen bij mannen... Als de ene vinger langer is dan de ander (weet alleen niet welke vingers :D) zou dit in veel gevallen kunnen duiden op mogelijke toekomstige hartkwalen...

AtHell 06-05-2002 23:40

mijn ringvinger is net iets langer dan mijn wijsvinger :D wat heerlijk ik ben lesbisch :D *danst om pc* mja wel fun aangezien in een jongen ben enzo maar toch :P *hiermee aangevend dat ik op meisjes val en dus niet echt geloof dat de lengte van je vingers ook maar iets te maken heeft met je sexuele voorkeur*

heldin 07-05-2002 15:06

mijn wijsvinger is langer dan mijn ringvinger, ben ik nu raar? :confused:

Paranoide 07-05-2002 15:10

Citaat:

somebody special schreef:
Misschien een beetje vreemde vraag maar er valt een hoop (informatie) van je vingers af te lezen.
Kromme vingers, dunne vingers, korte vingers etc.

Nu is mijn vraag:
Weet iemand toevallig wat het betekend als je ringvinger langer is dan je wijsvinger ?
Dit was een tijdje terug op Discovery te zien zei mijn moeder maar die kon het zich niet meer herinneren..

Iemand een idee...?

JA! dat heb ik ook gezien en ik kan lekker antwoord geven op deze vraag.. *voelt zich nu bijzonder slim* :)

kijk.
als je ringvinger langer is dan je wijsvinger dan houdt het in dat je -en dit citeer ik- hersenen van het mannelijk geslacht zijn. dat houdt in dat je ondernemender bent, je beslissingen snel gemaakt zijn, makkelijker op een riskant voorstel zal ingaan en je over het algemeen moeilijker contacten legt. als je hersenen van het vrouwelijk geslacht zijn dan is het vaak andersom - je denkt lang na voor je een beslissing neemt, bent socialer en maakt gauw vrienden, en neemt het liefst het zekere voor het onzekere. het 'geslacht' van je hersenen wordt bepaald door de hoeveelheid hormonen in je lichaam. let wel, het geslacht van je hersenen zegt niets over je sexuele voorkeuren, uiterlijk en verdere vooroordelen. als man ben je dus niet gelijk verwijfd, en als vrouw niet gelijk lesbisch.

je handen zijn btw niet de enige plek waaraan je kan zien wat voor hersenen je hebt, maar de rest ben ik vergeten :)

*heeft een ringvinger die ongeveer een halve centimeter langer is dan haar wijsvinger*

heldin 07-05-2002 17:17

wat Paranoide schrijft klopt bij mij ongeveer, maar stiekem ben ik een mixje, herken iig van allebei. naja, tis wel leuk dit soort dingen:)

lake bodom 08-05-2002 08:23

hmm ligt eraan hoe ik er naar kijk...
van de binnenkant uit is mun wijsvinger langer...
van de buitenkant zijn ze even lang http://www.contrabandent.com/cwm/s/c...ai/icon7xx.gif hoooeee kan dat http://www.colute.net/cwm/contrib/fk/confused.gif

John-17 09-05-2002 22:26

Ik heb op het nieuws gehoord, een tijd geleden, dat je, als je ringvinger langer is dan je wijsvinger, je een grotere kans hebt op hartkwalen dan als dat niet zo is

KrizzZzZZzzjE :P 09-05-2002 23:35

ik had weer eens gehoort dat als je ringfinger <veel> groterder is dan je wijsfinger dat je dan kreatieferder bent.
klopt wel bij mij...ringfinger is ongeveer sentimeter groterder, in lengte dan he :D ---> sie maar <ffkes geskent :D>
http://www.endoria.net/upload/index.php/2872748680

seer kreatief ben ik dus, of lesbie :confused: :p

Ilsch 10-05-2002 09:11

bij mij is het ook zo... niet heel veel maar wel beetje.. ik vind mijn handen opeens heel vreemd :eek:

Freyja 10-05-2002 13:44

Citaat:

miro schreef:
Ehm ik heb idd gehoord dat als je wijsvinger langer is dan je middelvinger dat dat dan iets met homo te maken heeft (zal wel niks van waar zijn) maar volgens mij heeft bijna iedereen een langere ringvinger dan wijsvinger dus ik kan me niet voorstellen dat dat iets te betekenen heeft.
Ik heb een langere wijsvinger!! :D:D

Freyja 10-05-2002 13:49

http://www.endoria.net/upload/index.php/2231815583

Dit is mijn hand. Creepy!! ^___^

Hmz, je krijgt toch geen enge ziektes van de straling van een scanner, of wel? :D:D

**SoMeOne 10-05-2002 13:54

Daar was een grapje over:
Als je een meisje bent dan zou je een pot zijn, ahum.
Volgens mij is het eerder een uitzondering als het niet het geval is.

Sithan 10-05-2002 16:02

Citaat:

Morgan schreef:
En je wenkbrouwen lopen door, en je hebt heel licht of juist heel donker haar/ogen, of behaarde handpalmen... -_o (heeft griezelhandboek ;))
Hmmm heb errug wit haar... me wenkbrauwen zijn doorlopend en heeft heel licht behaarde handpalmen :eek: val ik dan in de categorie weerwolf? :D

KrizzZzZZzzjE :P 10-05-2002 16:12

Citaat:

Morgan schreef:
*hand*
Dit is mijn hand. Creepy!! ^___^

Hmz, je krijgt toch geen enge ziektes van de straling van een scanner, of wel? :D:D

haha, je wijsvinger langer dan ringvinger? lijkt wel zo, grappieg.
en ik doe mijn hoofd ook vaak onder de skennner en ik heb nog niet gekke stralingsziekten geloof ik :D

ZzZzJaNtAlZzZzkiE 19-05-2002 19:53

Citaat:

KrizzZzZZzzjE :P schreef:
ik had weer eens gehoort dat als je ringfinger <veel> groterder is dan je wijsfinger dat je dan kreatieferder bent.
klopt wel bij mij...ringfinger is ongeveer sentimeter groterder, in lengte dan he :D ---> sie maar <ffkes geskent :D>
http://www.endoria.net/upload/index.php/2872748680

seer kreatief ben ik dus, of lesbie :confused: :p

haha ik denk dat je lesbie ben :) :p


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.