Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Is ze zwanger (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1947474)

aaronvk2001 28-09-2018 10:57

Is ze zwanger
 
I heb dus een vriendin maar ze slikt de pil maar ze bleef ongsteld worden terwijl ze slikte dus ze stopte een weekendje maar in dat weekend hebben we het iets van 8 keer gedaan en daarvan ben ik 5 keer in haar gekomen. Maar toen dacht ik zo van oke dat kan wel maar ze bleek dus 3 dagen niet Geslikt te hebben ze heef ook erg last van stemmings wisslingen en ze wil ook bijna niks meer ze moest bijv huilen omdat ik op een foto niet naar haar keek terwijl derest van de fotos gwn goed waren. Maar ze heeft ook buikpijn enzo en ze zweet best veel dus ik maak me. Zorgen.

Positive mind 28-09-2018 11:02

Laat je vriendin een zwangerschapstest doen of ga naar de huisarts. En de volgende keer een morning afterpil gebruiken of gewoon condooms natuurlijk

Elin3 28-09-2018 11:11

Liever condooms dan een morning after pil. Als je seks hebt ben je samen verantwoordelijk, bij twijfel ook een condoom gebruiken. Liever te voorzichtig dan ongewenst zwanger.

Pluis 28-09-2018 13:56

Bedoel je dat je vriendin normaal geen stopweek houdt en de pil steeds doorgebruikt? In dat geval is ze gewoon beschermd als ze een keer toch besluit om een stopweek te houden, ook in die week. Als ze ze normaal al elke maand een stopweek houdt en ze is nu extra dagen gestopt dan is ze niet beschermd. Ze kan een zwangerschapstest doen vanaf twee weken nadat jullie seks gehad hebben. Eerder heeft geen zin.

Positive mind 28-09-2018 14:30

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34523490)
Liever condooms dan een morning after pil. Als je seks hebt ben je samen verantwoordelijk, bij twijfel ook een condoom gebruiken. Liever te voorzichtig dan ongewenst zwanger.

Goede aanvulling, ik zie dat ik dit niet erg duidelijk neergezet heb 😅. Map is dus echt een soort 'laatste redmiddel' om niet zwanger te worden.

Elin3 28-09-2018 16:20

Citaat:

Positive mind schreef: (Bericht 34523535)
Goede aanvulling, ik zie dat ik dit niet erg duidelijk neergezet heb 😅. Map is dus echt een soort 'laatste redmiddel' om niet zwanger te worden.

Precies (y)

jaap11 30-09-2018 17:25

Daar kom je over 9 mnd achter😉

Positive mind 30-09-2018 18:18

Citaat:

jaap11 schreef: (Bericht 34523979)
Daar kom je over 9 mnd achter😉

Ja dit is dus echt een waardeloze en domme reactie. Trollen doe je maar op onzin.

Dekaloog 01-10-2018 08:28

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 34523529)
Bedoel je dat je vriendin normaal geen stopweek houdt en de pil steeds doorgebruikt? In dat geval is ze gewoon beschermd als ze een keer toch besluit om een stopweek te houden, ook in die week. Als ze ze normaal al elke maand een stopweek houdt en ze is nu extra dagen gestopt dan is ze niet beschermd. Ze kan een zwangerschapstest doen vanaf twee weken nadat jullie seks gehad hebben. Eerder heeft geen zin.

Dit.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.