Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   naakt bij de dokter (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1766421)

elsietje100 03-08-2009 14:14

naakt bij de dokter
 
zijn jullie al eens naakt moeten gaan bij een dokter? In welke omstandigheden en vonden jullie dit niet vervelend?
Ik recent de eerste maal bij de huidarts ter controle van mijn moedervlekken (gelukkig enkel de bovenkant moeten laten zien). Vond nog meevallen omdat ik mijn bh enkel even kort naar boven moest doen dus was niet echt beschaamd

luchtballon 03-08-2009 14:39

Ik heb 2 keer mijn broek uit moeten doen voor controle/foto van mijn heup, en een keer mijn bovenkleding uit voor een foto.
Ik vind het wel even vervelend, maar de dokter kan het echt helemaal niks schelen. Het beschamend vinden doe je jezelf aan. De dokter ziet elke dag (half)naakte mensen, en doet zijn werk. Die mensen zijn dik, dun, lelijk, mooi, gerimpeld, jong, oud, misvormd, whatever.

:DELICIOUS 03-08-2009 16:25

Citaat:

luchtballon schreef: (Bericht 29527497)
Ik heb 2 keer mijn broek uit moeten doen voor controle/foto van mijn heup, en een keer mijn bovenkleding uit voor een foto.
Ik vind het wel even vervelend, maar de dokter kan het echt helemaal niks schelen. Het beschamend vinden doe je jezelf aan. De dokter ziet elke dag (half)naakte mensen, en doet zijn werk. Die mensen zijn dik, dun, lelijk, mooi, gerimpeld, jong, oud, misvormd, whatever.

Inderdaad.
Ikzelf heb het trouwens nog nooit gehoeven. Ik denk dat ik het ook wel vervelend zou vinden, maarja, als het moet, dan moet het..

Rationeel 03-08-2009 17:00

ik ben toen ik 10 was geopereerd aan een liesbreuk en toen ik 16 was aan een gynaecomastie. de eerste keer heeft de dokter gezellig aan mijn zaakje zitten voelen en de tweede keer gewoon weer (vanwege mogelijke link met tumoren aan de zaadballen) :)

ik vind het verder geen probleem. hoewel ik me waarschijnlijk wel aardig ongemakkelijk ga voelen als ik ooit een prostaatonderzoek o.i.d. moet ondergaan :)

Miss-Lauwtje 03-08-2009 17:04

Ik heb het vrijdag moeten doen, njah mijn broek en onderbroek moesten tot mijn knieën, maar het ging zo snel allemaal dat ik niet echt de tijd had om me druk te maken. Maar het is wel een verschil als je als meisje naar een vrouwelijke dokter gaat of als meisje naar een mannelijke dokter, en voor jongens natuurlijk andersom ;)

simpleasy 03-08-2009 17:21

by ons is dat om de 2 jaar bij het medish onderzoek; enkel bij jongens, en het is dan nog eens zo'n lelijke oude vrouw ook xD
Kvind dat wel nogal ambetant, maar zo'n dokters doen dat bijna elke dag, dus ik trek me er eig niet veel van aan...

Alyssia 03-08-2009 17:54

Ik heb tot nu toe alleen af en toe de bovenkant uit moeten trekken, beha kon zelfs nog aanblijven. Ik heb een vrouwelijke dokter dus ik heb er niet heel veel moeite mee, maar als ik op een gegeven moment voor uitstrijkjes moet gaan, dan zou ik daar toch wel heel erg tegenop zien hoor...

GroeneDag 03-08-2009 20:57

Citaat:

simpleasy schreef: (Bericht 29527944)
by ons is dat om de 2 jaar bij het medish onderzoek; enkel bij jongens, en het is dan nog eens zo'n lelijke oude vrouw ook xD
Kvind dat wel nogal ambetant, maar zo'n dokters doen dat bijna elke dag, dus ik trek me er eig niet veel van aan...

Ook enkel medisch onderzoek om de twee jaar.
Eerste keer wat met beschamende kaken (13 jaar)
Nu gewoon doen en niet veel bij nadenken, ze doen gewoon hun werk en ze blijven er toch van af :p

Huisarts kom ik bijna nooit... Afgelopen 5 jaar ben ik er drie keer geweest... Waarvan 2 keer voor mezelf (1x wratje verwijderen, 1x ernstig verbandde voeten (was in juli 2009))...

soulsearcher 04-08-2009 14:40

zou triest zijn als je dan een stijve krijgt.

GroeneDag 04-08-2009 14:46

Citaat:

soulsearcher schreef: (Bericht 29530711)
zou triest zijn als je dan een stijve krijgt.

Liever daar dan in het zwembad. Daar ziet maar een iemand je :P

MRxSMITH 05-08-2009 23:15

Zou gênant zijn als man zijnde, een spontane erectie te krijgen. :D

Lorelei 06-08-2009 00:16

Citaat:

Miss-Lauwtje schreef: (Bericht 29527860)
Maar het is wel een verschil als je als meisje naar een vrouwelijke dokter gaat of als meisje naar een mannelijke dokter, en voor jongens natuurlijk andersom ;)

Ik vind eerlijk gezegd dat het geen donder uitmaakt. :)

En ja, ik heb een aantal keer me moeten uitkleden, voor zowel mannelijke als vrouwelijke dokters en ook echt all the way. Ik lig er niet wakker van.

Volk 06-08-2009 14:36

Ik heb zowel mannelijke als vrouwelijke doktoren aan mijn borsten en vagina gehad. Geen moeite mee gehad. Zou ook niet inzien waarom. Die personen doen hun werk en ik maar de zoveelste die ze naakt zien. Vind het eigenlijk net zoiets als met condooms. De verkoper geeft er geen ruk om of jij nou condooms koopt of niet. Bij de dokter zal het waarschijnlijk zelfs zo zijn dat als je raar/beschaamd gaat doen je beter in hun geheugen gegrift blijft staan dan als je even meewerkt en je kleren uittrekt.

Daantje_0705 06-08-2009 18:01

Ik heb wel eens een uitstrijkje laten maken en borstonderzoek gehad enzo. Vind het niet heel prettig maar ook niet heel erg ofzo. Ik heb misschien juist wel liever een mannelijke dan een vrouwelijke arts, weet niet waarom :o

ditisLouis 14-08-2009 17:00

:eek:naakt bij een dokter.........

:yzolang het om een normale medische handeling gaat zie ik daar geen bezwaar in:y

Lasagna 14-08-2009 18:08

ik heb zovaak kleren uit moeten trekken bij mijn oude dokter, maar zij was een vrouw en ik moet zeggen dat ik dat toch iets fijner vind. nu heb ik sinds heel kort een nieuwe, mannelijke dokter en ik denk toch dat ik daar nu nog niet snel naartoe ga voor zoiets....

mijn oude dokter vertrouwde ik beter. 1 keer kennis moeten maken met de eendenbek (zo heet dat ding toch?) en dat was zeker geen pretje maar dat had weinig met schaamte te maken.

Xentric 14-08-2009 19:20

Citaat:

soulsearcher schreef: (Bericht 29530711)
zou triest zijn als je dan een stijve krijgt.

Dit is echt onzin. Dokters weten ook dat je van aanraking een stijve penis kan krijgen. Ook al is het ongewenst op dat moment, ze snappen ook dat je er soms niets aan kan doen.

OT: Heb zowel vrouwelijke als mannelijke dokters gynaecologisch onderzoek laten doen. Tot voor kort alleen vrouwelijke en daar heb ik weinig moeite mee gehad.
Maar ik ben laatst van huisarts veranderd en heb nu een oude man. Hij moest een uitstrijkje maken en deed dit net zo makkelijk als tanden poetsen. Ik vond het wel een beetje vreemd dat hij het woord vagina niet kon uitspreken en het constant over 'daar beneden' had.:s

tartaarsaus 15-08-2009 11:48

ik moest voor m'n medische onderzoek vor mijn opleiding uit de kleren, en dat was een man.
Nou ik stond daar in m'n onderbroekje alleen. allemaal testjes te doen. in het begin was het wat onwennig, maarr daarna, ach mijn hele school heeft daar moeten staan! '
alleen wel vervelende dingen zijn dat je moest springen. dat vond ik nou niet zo'n gepaste test in m'n onderbroekie.

FrantiC 15-08-2009 13:20

hmmmjah meerdere malen, in ieder geval 1x een uitstrijkje gehad en een borstverkleining..
in de laatste situatie hebben veel artsen/arts-ass/co-ass/ok-vpk's mn borsten gezien en eraan gezeten.. onder narcose nog wel ;)
maar daar heb ik me nooit een seconde druk om gemaakt eigenlijk (y)

Breg 15-08-2009 22:30

Een aantal keer gynaecologisch onderzoek laten doen; meestal bij vrouwelijke artsen. Maar ben ook aan mijn baarmoederhals geopereerd en dat was een mannelijke gynaecoloog. Sowieso maakte dat me echt helemaal niks uit omdat ik toch onder narcose was, en daarnaast ziet die man dag in dag uit weet ik hoeveel vaginas, dus hij zal echt niet versteld staan van de mijne.

Argai 16-08-2009 01:12

Alleen bij de schoolarts

Rivka 16-08-2009 14:19

Citaat:

Alyssia schreef: (Bericht 29528089)
Ik heb tot nu toe alleen af en toe de bovenkant uit moeten trekken, beha kon zelfs nog aanblijven. Ik heb een vrouwelijke dokter dus ik heb er niet heel veel moeite mee, maar als ik op een gegeven moment voor uitstrijkjes moet gaan, dan zou ik daar toch wel heel erg tegenop zien hoor...

Ik hoefde tot nu alleen mijn shirt een stukje omhoog te doen, maar dat vond ik al eng. Ik ben blijkbaar erg preuts.
Brr, uitstrijkjes...:|

arotin 17-08-2009 17:12

ik zeg ben paar keer bij een vrouwlijke dokter helemaal naakt moeten zieten en de nadeel dat wij als jongens hebben dat ze het wel kunnen ziet wat je voelt etc.. en bij mij ging het jammer genoeg mis..

vosje16 17-08-2009 20:25

1 maal bij gynaecologisch onderzoek
1 maal een uitstruikje bij een vrouwelijke dokter waar ik speciaal hiervoor naartoe was gegaan (mijn huisarts is een man en een jeugdvriend van mijn vader, bij hem zou ik het gewoon niet willen, al is hij het nog zo gewoon)
2 maal bh uit bij het laten nemen van foto's van mijn rug

Lorelei 18-08-2009 10:22

Citaat:

Peace&cookies schreef: (Bericht 29568685)
Ik hoefde tot nu alleen mijn shirt een stukje omhoog te doen, maar dat vond ik al eng. Ik ben blijkbaar erg preuts.
Brr, uitstrijkjes...:|

Je bent ook nog wel wat jonger. Ik ben het naarmate ik ouder werd ook makkelijker gaan vinden. :) (edit: hoewel ik er nooit echt grote problemen mee heb gehad, moet ik toegeven)

limburgse89 06-09-2009 21:54

Geloof me. Ik ben nu 3 jaar bezig met m'n geneeskunde-opleiding en ik vind het nu al niet raar meer. Laat staan dat een dokter er van op zal kijken. Neemt natuurlijk niet weg dat het voor de patiënt wel ongemakkelijk kan zijn!

soulsearcher 07-09-2009 14:20

Ook zoon leuk moment:
IK was 11/12 of zo, en vrij klein voor mijn leeftijd. Ik ging dus met mijn moeder naar de (vrouwelijke) dokter, ging ze een paar testjes doen en zo, en daarna moest ik in een boekje vol penissen degene aan wijzen op welke die van mij het meest leek. Dus ik wijs gelijk de op eenna grootste aan, roept mijn moeder echt snoeihard: Nee hoor luc, jou piemeltje is veeel kleiner! Al die mensen in de wachtkamer natuurlijk ook gek kijken toen ik terugkwam...

$moky 07-09-2009 15:27

ik alleen me bovenlijf voor een foto van me longen,maar vond het niet bepaald pretig

Hulk 08-09-2009 14:59

Citaat:

soulsearcher schreef: (Bericht 29644763)
Ook zoon leuk moment:
IK was 11/12 of zo, en vrij klein voor mijn leeftijd. Ik ging dus met mijn moeder naar de (vrouwelijke) dokter, ging ze een paar testjes doen en zo, en daarna moest ik in een boekje vol penissen degene aan wijzen op welke die van mij het meest leek. Dus ik wijs gelijk de op eenna grootste aan, roept mijn moeder echt snoeihard: Nee hoor luc, jou piemeltje is veeel kleiner! Al die mensen in de wachtkamer natuurlijk ook gek kijken toen ik terugkwam...

WTF?

Je penis aanwijzen in een boekje?

Quintiano 08-09-2009 18:37

Citaat:

soulsearcher schreef: (Bericht 29644763)
Ook zoon leuk moment:
IK was 11/12 of zo, en vrij klein voor mijn leeftijd. Ik ging dus met mijn moeder naar de (vrouwelijke) dokter, ging ze een paar testjes doen en zo, en daarna moest ik in een boekje vol penissen degene aan wijzen op welke die van mij het meest leek. Dus ik wijs gelijk de op eenna grootste aan, roept mijn moeder echt snoeihard: Nee hoor luc, jou piemeltje is veeel kleiner! Al die mensen in de wachtkamer natuurlijk ook gek kijken toen ik terugkwam...

.. lol wut

fizzle-fluffy 10-09-2009 21:03

Ik moest me weleens tot op mijn onderbroek uitkleden in Engeland omdat ik een bultje in mijn lies had (mijn bovenkleding hield ik uiteraard aan). Ze voelde even en toen mocht alles weer aan. Het duurde 10 seconden en het maakte me weinig uit. :o

Leonie!! 13-09-2009 15:25

:P ik gelukkig nog nooit !

ben ook best preuts denk ik ... maarja! iedereen is zoals tie is :P

xx

Secret Agent 13-09-2009 18:06

Ja hoor, ik heb drie keer een gyneacologisch onderzoek gehad bij de HA, en een keer steelwratjes weg halen bij mijn borsten. Mijn HA is een ontzettende fijne arts, ik heb er helemaal geen moeite mee om uit de kleren te gaan om medische redenen.

nicolevrolijk 14-09-2009 14:27

moet volgende week voor en inwendig onderzoek
ik ben zo bang en preuts
zie er zo tegen op

Commando 14-09-2009 23:14

Jullie hebben nog makkelijk praten.

Mijn mannelijke huisarts is homo. (niet dat daar iets mis mee is) Zou niet weten hoe ik me zou voelen als ik daar compleet naakt moest staan.

Pluis 14-09-2009 23:29

Citaat:

Commando schreef: (Bericht 29670196)
Jullie hebben nog makkelijk praten.

Mijn mannelijke huisarts is homo. (niet dat daar iets mis mee is) Zou niet weten hoe ik me zou voelen als ik daar compleet naakt moest staan.

Dat is niks anders dan voor mij een mannelijke huisarts die op vrouwen valt. Dat je valt op je eigen geslacht betekent niet dat je je tot iedereen van dat geslacht aangetrokken voelt

Commando 16-09-2009 01:22

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 29670226)
Dat is niks anders dan voor mij een mannelijke huisarts die op vrouwen valt. Dat je valt op je eigen geslacht betekent niet dat je je tot iedereen van dat geslacht aangetrokken voelt

Nee, hoor. Da's niet waar. 'Dat zou niks anders zijn dan voor mij een vrouwelijke huisarts die op vrouwen valt.'

anoniem delft 17-09-2009 20:14

ik had laats een kanker onderzoek! toen moest de assistente voellen of me ballen even groot waren en op meeten. maar ik vond het best schamtelijk want hij werd steeds langer. de assistente merkte dat ik opgewonde raakte zij ze geeft niet komt wel vaker voor! en toen heeft ze rustig doorgevoeld met een stijfe lul bij dr hand! best schamtelijk

Hulk 17-09-2009 21:42

Haha sorry moet toch lachen :D

Wees blij dat het niet gebeurde bij een mannelijke dokter ;)

anoniem delft 18-09-2009 16:18

Citaat:

Hulk schreef: (Bericht 29680830)
Haha sorry moet toch lachen :D

Wees blij dat het niet gebeurde bij een mannelijke dokter ;)

ik denk(weet t wel zeker) dat het dan niet gebeurd was!

Hulk 19-09-2009 01:46

schaam je je er dan ook maar niet voor ;) wel redelijk normaal dat ie begint te groeien als er een lekker wijf aan je ballen zit

anoniem delft 19-09-2009 12:16

Citaat:

Hulk schreef: (Bericht 29684803)
schaam je je er dan ook maar niet voor ;) wel redelijk normaal dat ie begint te groeien als er een lekker wijf aan je ballen zit

kijk in eerste instantie is het een betje ongemakkelijk maar jah ze reageerde er niet rot op of zo!! ik vond t eigenlijk best oke!!

GroeneDag 19-09-2009 21:57

Lijkt me ook best logisch dat het je niet onberoerd laat dat er een mooie griet daar wat zit te voelen... (tenzij je natuurlijk homo zou zijn, kan ook) Dus lijkt me ook redelijk normaal dat ze dat begreep :'D

Chantal158 11-05-2012 07:49

Op mijn 12de moest ik naar de schooldokter zat er heel erg tegenop.
eerst kwam er een hele oude man aan die vroeg of ik mijn broek en shirt wilde uittrekken.
ik schaamde me kapot want had al vrij grote borsten.
bij deze man moest ik alleen gemeten en gewogen worden en een paar simpele testjes.
hij zei je mag je weer aankleden zo komt er nog iemand je roepen.
zit ik daar te wachten komt er een jonge vent van ongeveer een jaar of 19 en die hele oude man weer.
die jonge vent zei dan mag je daar even in gaan en al je kleren uit doen.
oho zelfs mijn onderbroek en bh.
dat deed ik maar en toen ging die jonge man aan mijn borsten voelen en hij ging ze ook meten.
toen moest ik in mijn nakie op de behandeltafel liggen.
de jonge man vroeg zei doe je benen maar ff uitelkaar.
ik weet niet wat die oude man er nog deed maar die stond er gewoon bij te kijken.
die jonge vent ging aan mijn vagina voelen hij voelde met zijn vinger zelfs erin.
dat deed heelp erg pijn.
toen die jonge man weg was deed diie oude man alles nog een keer weer aan mijn borsten en aan mijn vagina.
dit onderzoek vond ik vreselijk en iedereen die dit moet STERKTE!!!!!!!!!

Hulk 11-05-2012 12:13

Wat een fantasie http://forum.dutchbodybuilding.com/i...ies/roflol.gif

Grassprietjes 11-05-2012 15:59

Citaat:

Chantal158 schreef: (Bericht 32530762)
Op mijn 12de moest ik naar de schooldokter zat er heel erg tegenop.
eerst kwam er een hele oude man aan die vroeg of ik mijn broek en shirt wilde uittrekken.
ik schaamde me kapot want had al vrij grote borsten.
bij deze man moest ik alleen gemeten en gewogen worden en een paar simpele testjes.
hij zei je mag je weer aankleden zo komt er nog iemand je roepen.
zit ik daar te wachten komt er een jonge vent van ongeveer een jaar of 19 en die hele oude man weer.
die jonge vent zei dan mag je daar even in gaan en al je kleren uit doen.
oho zelfs mijn onderbroek en bh.
dat deed ik maar en toen ging die jonge man aan mijn borsten voelen en hij ging ze ook meten.
toen moest ik in mijn nakie op de behandeltafel liggen.
de jonge man vroeg zei doe je benen maar ff uitelkaar.
ik weet niet wat die oude man er nog deed maar die stond er gewoon bij te kijken.
die jonge vent ging aan mijn vagina voelen hij voelde met zijn vinger zelfs erin.
dat deed heelp erg pijn.
toen die jonge man weg was deed diie oude man alles nog een keer weer aan mijn borsten en aan mijn vagina.
dit onderzoek vond ik vreselijk en iedereen die dit moet STERKTE!!!!!!!!!

En waarom deden die artsen dat dan? Vreemd verhaal...

anomiemertje 11-05-2012 17:28

Lol ik zou dan zeggen: Je blijft er met je tengels vanaf!

Ik moest ik een keer broek naarbeneden en dokter aan me eikel... Gelukkig mannelijk xD Niet zo erg hoor ;)

Silvano08 14-05-2012 07:25

Citaat:

Chantal158 schreef: (Bericht 32530762)
Op mijn 12de moest ik naar de schooldokter zat er heel erg tegenop.
eerst kwam er een hele oude man aan die vroeg of ik mijn broek en shirt wilde uittrekken.
ik schaamde me kapot want had al vrij grote borsten.
bij deze man moest ik alleen gemeten en gewogen worden en een paar simpele testjes.
hij zei je mag je weer aankleden zo komt er nog iemand je roepen.
zit ik daar te wachten komt er een jonge vent van ongeveer een jaar of 19 en die hele oude man weer.
die jonge vent zei dan mag je daar even in gaan en al je kleren uit doen.
oho zelfs mijn onderbroek en bh.
dat deed ik maar en toen ging die jonge man aan mijn borsten voelen en hij ging ze ook meten.
toen moest ik in mijn nakie op de behandeltafel liggen.
de jonge man vroeg zei doe je benen maar ff uitelkaar.
ik weet niet wat die oude man er nog deed maar die stond er gewoon bij te kijken.
die jonge vent ging aan mijn vagina voelen hij voelde met zijn vinger zelfs erin.
dat deed heelp erg pijn.
toen die jonge man weg was deed diie oude man alles nog een keer weer aan mijn borsten en aan mijn vagina.
dit onderzoek vond ik vreselijk en iedereen die dit moet STERKTE!!!!!!!!!

:facepalm:

Martiño 14-05-2012 09:53

Ok. Hier komen dus duidelijk geen serieuze reacties meer op dus dit topic gaat op slot.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.