Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Nieuwe telefoon (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=195527)

Tuinhuisje 24-08-2002 16:17

Nieuwe telefoon
 
Ik wil binnenkort een nieuwe telefoon kopen, maar om eerlijk te zijn heb ik er echt de ballen verstand van.

Ik wil een beetje een mooi, klein toestel met iig trilfunctie (die ericsson t65 lijkt me wel wat).
Ik ben ook van plan om een abbonement te nemen, omdat ik op kamers ga zonder eigen telefoon en dan lijkt me een abbonement veel handiger.

Kan iemand me een beetje helpen of advies geven?

MaakUt 24-08-2002 16:50

Nokia 5210.. met ehm.. GEEN BEN :)

Orion16 24-08-2002 23:34

Je moet er wel 't geld voor over hebben - iets meer dan 450 euro - maar het is zeker een stoer foontje - De ericsson T-68!! Kleurenschermpje, kun je het Hi-Qualtiy plaatjes (101x80) mee opslaan, en je krijgt er nog T-68i software bij als je 'm bij een goede zaak besteld. Dan kun je er dus ook nog zo'n cameraatje aan hangen! Ericsson is een goede keus, Nokia 8210 ook wel maar je moet maar net van dat )*(&@$ design houden :( Ericsson T-66 is niets voor iemand met worstenvingers. Kijk eens op www.koopjessite.nl of desnoods ga je erover zoeken bij Google. Vind je vanzelf meer info!

5210 zuigt... Ik had eerst verwacht dat je dat ding van 3 meter hoogte op de plavuizen kan laten vallen, die feloranjerand eromheen lijkt wel 'n stootkussen! Een 3310 (*gaat 3 verdiepingen lager) is ook wel oké maar dan moet je ook niet veel eisen stellen aan je telefoon. Spelletjes zijn heel leuk op die 3310 (y)

MaakUt 25-08-2002 04:27

zuigt?? ben je gek.. heeft leuke functies.. is superlicht naja.. heel licht :) en is stevig + spatwater dicht...

Octopus 25-08-2002 11:47

Citaat:

MaakUt schreef:
Nokia 5210.. met ehm.. GEEN BEN :)
WAAR slaat dat nou weer op?!?! :confused:

-=PjotR=- 25-08-2002 13:55

Citaat:

Octopus schreef:


WAAR slaat dat nou weer op?!?! :confused:

BEN is gewoon een kutprovider!!! dus....

]{ing 25-08-2002 14:34

ik heb het niet zo op ericson of nokia..
siemens sl45i is top, maar ook alweer beetje verouderd.. misschien toch maar een ericson t68..
met o2, kpn of vodafone

perseus 25-08-2002 15:21

Citaat:

-=PjotR=- schreef:


BEN is gewoon een kutprovider!!! dus....

Niet in de randstad, en daar zit je toch voornamelijk als je studeert...

Citaat:

Orion 16 schreef:
Je moet er wel 't geld voor over hebben - iets meer dan 450 euro - maar het is zeker een stoer foontje - De ericsson T-68!! Kleurenschermpje, kun je het Hi-Qualtiy plaatjes (101x80) mee opslaan, en je krijgt er nog T-68i software bij als je 'm bij een goede zaak besteld. Dan kun je er dus ook nog zo'n cameraatje aan hangen! Ericsson is een goede keus, Nokia 8210 ook wel maar je moet maar net van dat )*(&@$ design houden Ericsson T-66 is niets voor iemand met worstenvingers. Kijk eens op www.koopjessite.nl of desnoods ga je erover zoeken bij Google. Vind je vanzelf meer info!



De meeste mooie telefoons zijn bijna gratis icm. een abonnement.

Octopus 25-08-2002 19:11

Citaat:

-=PjotR=- schreef:


BEN is gewoon een kutprovider!!! dus....

Vertel...

Scorpion3000 26-08-2002 21:40

Citaat:

perseus schreef:


Niet in de randstad, en daar zit je toch voornamelijk als je studeert...

Zit daar enige vorm van aardse logica in?

perseus 27-08-2002 13:47

Citaat:

Scorpion3000 schreef:


Zit daar enige vorm van aardse logica in?

voor zover die bestaat...

]{ing 27-08-2002 13:49

Samsung A300? Bij debitel met vodafone: eur 0 aansluitkosten, eur 0 toestelkosten en 90 belminuten per maand voor 20 eur per maand (2 jarig abbonement)

fvanderlaan7 28-08-2002 10:27

Ik zou gewoon lekker een aantal winkels langs gaan (maar nog niet kopen), reclame foldertjes inzien, websites van fabrikanten bezoeken en je vooral niet laten beinvloeden door scholiertjes die maar wat roepen.
Als je vraagt 'welke telefoon moet ik hebben' krijg je altijd reacties met de telefoons die mensen ZELF leuk/mooi etc. vinden. Het is toch nog altijd jouw geld en niet hun geld.

Vergelijk alle telefoons die JOU leuk lijken en kies er ZELF eentje uit.

Of is het zo als er 5 man roepen dat je een Nokia 6210 moet hebben, dat je die dan ook gaat halen???

Orion16 30-08-2002 20:20

Nope. Je koopt ze verschrikkelijk goedkoop, simlockvrij, op internet. Abbo is heel duur, tenminste vind ik! (ik bel ook niet gruwelijk veel)

Ga eens naar www.koopjessite.nl
Scheelt echt! Tenzij je een illegale weg weet maar die bewandel ik liever niet.

Ik heb nu een T68 sinds vanavond met T68i software.......ooooh god!!!! Je weet niet wat je ziet als je dat ding aan zet! zoo verschrikkelijk mooi!! *kwijl!*

:D :D :D :D


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.