Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nieuws, Achtergronden & Wetenschap (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=40)
-   -   Kut-Marokkanen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=255686)

Joostje 25-10-2002 20:42

nogal een idioot idee. omdat de politie van spanje discrimineert mag de politie van nederland het ook doen. net zo bij discotheken.

ESCO 25-10-2002 21:29

Citaat:

nogal een idioot idee. omdat de politie van spanje discrimineert mag de politie van nederland het ook doen. net zo bij discotheken.
Huh dat heb ik niet gezegd harder optreden dat bedoel ik.

Chimera 25-10-2002 22:14

Citaat:

dystopia schreef:
Ja hoor, meerdere malen in Utrecht geweest. Dat kunnen meerdere forummers hier ook bevestigen ;)

Heel af en toe overdag in Utrecht komen is wel ff wat anders dan er wonen, werken en uitgaan.

Citaat:

dystopia schreef:

Er zijn vast ook wel Nederlanders die zoiets doen. Daarnaast vind ik het fout om omdat enkele Marokkanen zich niet gedragen, complete groepen op nationaliteit of huidskleur te weigeren.

'T is jammer genoeg de enige manier, en niet alleen in Utrecht. M'n zusje studeert in Groningen, en daar hebben ze exact hetzelfde probleem: Groepen Marokkanen die meisjes lastig vallen. De groep staat te 'dansen' in een kring, sleuren meisjes tegen hun zin die kring in, en gaan er tegenaan staan dansen terwijl de meisjes de kans niet krijgen er iets tegen te doen. Als je je er als jongen mee bemoeit, wordt je buiten opgewacht. Als je je er als cafe-/bareigenaar mee bemoeit, wordt je na werktijd buiten opgewacht. De enige manier om te voorkomen dat je klanten niet en masse wegblijven is door groepen Marokkanen te weren.

Het is vervelend, en misschien wel dicriminerend, maar ze zorgen er zelf voor. Het is vooral erg vervelend voor de normale, fatsoenlijke Marokkanen, maar je kunt niet voor die mensen ook de vervelende types naar binnen laten.

Tenslotte nog iets: het moet maar eens afgelopen zijn met dat irritante baggatelliseren, Marokkanen ZIJN een PROBLEEM. Punt.

Joostje 26-10-2002 00:09

Sommige marokkanen zijn een probleem bedoel je. En er is meer criminaliteit onder marokkanen dan nederlanders. probleem is dat als mensen zich niet geaccepteerd voelen, ze eerde rnaar criminaliteit neigen.

Chimera 26-10-2002 00:22

Citaat:

Joostje schreef:
probleem is dat als mensen zich niet geaccepteerd voelen, ze eerde rnaar criminaliteit neigen.
Ja joh, tuurlijk. Ze doen dat echt niet omdat het voor hun 'stoer' is crimineel te zijn, ze zijn zooooo erg slachtoffer van het systeem! Dat ze ons zitten te jennen op donderdagavond om een ruzie uit te lokken komt zeker omdat wij ze zich niet 'geaccepteerd' laten voelen. En dat terwijl ze met z'n allen zo ontzettend hun best doen om in ieder geval onze taal te leren!

Als het je eigen broer was geweest, had je dan nog zo geluld? Hypochriet gezemel.

CokemanLalalala 26-10-2002 09:55

Citaat:

Joostje schreef:
Sommige marokkanen zijn een probleem bedoel je. En er is meer criminaliteit onder marokkanen dan nederlanders. probleem is dat als mensen zich niet geaccepteerd voelen, ze eerde rnaar criminaliteit neigen.
sommige marokkanen zijn een probleem, maar het zijn wel marokkanen die zo ongeveer het grootste probleem zijn op het moment!
wij geven die lui een moskee, islamitische school, ze hebben hun eigen clubs en ze concentrerem zich in bepaalde wijken. alles om het hun hier naar de zin te maken. waarom eigenlijk? zij zouden toch het initiatief moeten nemen door zich onder de autochtonen te mengen?
vind je het gek dat je niet geaccepteerd wordt als je je afschermt van de hier gesettelde samenleving. voor spreidingsprojecten in de steden was geen animo, men verkoos zich binnen hun veilige wereldje op te houden.
het niet geaccepteerd voelen is inderdaad 1 van de theorien voor criminaliteit maar in mijn ogen ligt de schuld daarvoor dus echt bij die allochtonen zelf!

AGH 26-10-2002 10:38

Citaat:

Chimera schreef:
Ja joh, tuurlijk. Ze doen dat echt niet omdat het voor hun 'stoer' is crimineel te zijn, ze zijn zooooo erg slachtoffer van het systeem! Dat ze ons zitten te jennen op donderdagavond om een ruzie uit te lokken komt zeker omdat wij ze zich niet 'geaccepteerd' laten voelen. En dat terwijl ze met z'n allen zo ontzettend hun best doen om in ieder geval onze taal te leren!

Als het je eigen broer was geweest, had je dan nog zo geluld? Hypochriet gezemel.

Op zich denk ik dat de theorie van Joostje ook een oorzaak kan zijn, maar dat is het natuurlijk niet alleen.
Het probleem zit hem ook in de groep.
De groep Marokkanen krijgen en nog sterker groepsgevoel omdat ze zich allen verbonden voelen middels hun achtergrond. Het ‘wij tegen hun’ gevoel, wat Raymtzer nu ook weer goed oplepelt.
En er gaat iets fundamenteels fout bij de opvoeding. De term ‘normen en waarden’ vind ik het lachertje van de Nederlandse politiek op dit moment, maar het is natuurlijk wel zo dat Marokkanen (dankzij een andere cultuur) er andere normen en waarden op na houden dan Nederlanders.

Als je je er dan zo kwaad overmaakt, waarom doet niemand er dan iets aan op straat?
Ik, als links mietje, geloof niet meer zo in de Nederlandse politie. Volgens Raymtzer worden Marokkanen gediscrimineerd door de Nederlandse politie, maar dan mag hij ook gaan optellen hoe vaak ze vrijuit zijn gegaan omdat allochtonen zich in de ‘ik word gediscrimineerd slachtofferrol’ weten te plaatsen.
Chimera, als jij ‘gejend’ wordt op donderdagavond laat je dat dan over je heen komen?
Goed, als ik vrolijk ben dan sta ik er ook boven maar is het soms niet fijn om ze even te shockeren en er tegenin te gaan?
Volgens mij is dat het probleem, elke allochtoon die in een groepje staat denkt alles te kunnen maken, denkt dat Nederlanders mietjes zijn en denkt dat zij met hun groepje ‘de gekste’ zijn. Mensen in groepen denken altijd dat ze macht hebben.
En geloof me, ook Marokkanen kunnen heel hard lopen.

jellerd 26-10-2002 11:56

t idee erachter vind ik echt kewl (y), stomme gegeneraliseer altijd.....

Chimera 26-10-2002 14:24

Citaat:

AGH schreef:

En er gaat iets fundamenteels fout bij de opvoeding. De term ‘normen en waarden’ vind ik het lachertje van de Nederlandse politiek op dit moment, maar het is natuurlijk wel zo dat Marokkanen (dankzij een andere cultuur) er andere normen en waarden op na houden dan Nederlanders.

Dat klopt, en die moeten ze dus aan onze cultuur aanpassen. Als ze dat niet willen, vertrekken ze maar fijn terug naar Marokko.

Ik heb geen enkel probleem met volledig geintergreerde Marokkanen, absoluut niet. Voor mij zijn dat gewoon Nederlanders, welk geloof ze ook aanhangen. Het punt is alleen dat een hoop Marokkanen het gewoon vertikken onze normen en waarden over te nemen, en ik vind dat dat nu juist door de overheid afgedwongen moet worden.

Citaat:

AGH schreef:

Chimera, als jij ‘gejend’ wordt op donderdagavond laat je dat dan over je heen komen?

Euh? Ik loop met 3 meiden overstraat. Een groepje van 4 Marokkanen (ongeveer van mijn leeftijd) staan tegen een zwarte BMW aangeleund, en beginnen ranzige opmerkingen te maken. Wat moet ik dan in hemelsnaam doen? Persoonlijk solliciteer ik liever niet naar een paar extra lichaamsopeningen.

AGH 26-10-2002 16:18

Ok, goed voorbeeld.
Wanneer je met drie meisjes loopt vind ik dit een goed argument om voorbij te lopen, anders heb je natuurlijk grote kans dat je de meisjes ook in de problemen helpt.
Als ik met m’n vriendin over straat loop sta ik ook overal boven.

Maar stel je loopt met een vriend langs en dezelfde vier Marokkanen maken opmerkingen over het meisje wat voor je loopt?
Laten zien dat je bang bent en dat ze over je heen kunnen lopen is hetgeen wat ze willen zien, ze willen denken dat ze macht hebben en wanneer ze ook gewoon door kunnen gaan met intimideren hebben ze natuurlijk ook macht.

Joostje 26-10-2002 17:37

ze zijn geboren en getogen in nl. het zijn nederlanders. dus ze kunnen niet terug naar marokko.
duhhh

J 26-10-2002 18:05

Citaat:

Joostje schreef:
ze zijn geboren en getogen in nl. het zijn nederlanders. dus ze kunnen niet terug naar marokko.
duhhh

Maar ze gedragen zich er zeker niet naar.... Dat ze hier geboren zijn is dan ook werkelijk het enigste..

dystopia 26-10-2002 18:09

Citaat:

J schreef:
Maar ze gedragen zich er zeker niet naar.... Dat ze hier geboren zijn is dan ook werkelijk het enigste..
Ha, allemaal? Dacht 't niet...

J 26-10-2002 18:13

Citaat:

dystopia schreef:
Ha, allemaal? Dacht 't niet...
kom nou niet weer aan met zo'n tegenargument... Tuurlijk zijn ze niet allemaal hetzelfde, maar het komt wel erg vaak voor he...

MissCzechMeOut 26-10-2002 18:19

Citaat:

J schreef:
Maar ze gedragen zich er zeker niet naar.... Dat ze hier geboren zijn is dan ook werkelijk het enigste..
Jezus je doet net of Nederlanders heilige boontjes zijn.

J 26-10-2002 18:21

in verhouding wel ja

Miss_Maroc 26-10-2002 21:50

Chimera,

Ik liep vandaag met mijn 2 zusjes van 16 en 18 langs de Albert Heijn achter de dam (In Amsterdam).
Er stonden daar 5 oude kerels van Nederlandse komaf een beetje dronken tegen elkaar te lullen. Wij liepen langs en kregen opmerkingen te horen als : ''Zo'n lekker Marokkaans meisje met zo'n lekker kontje zou ik wel is naast mij in mijn bedje willen hebben'' en ''Zouden ze ook zo goed in bed zijn als hoe hun broers in stelen zijn''. En nee, dit was niet het enige wat er gezegd werd.

Een van die gasten begon mijn zusje zelfs te betasten, waarop ze zich lostrok en hem wegduwde. Een vriend van mijn broer die op de tram aan het wachten was, zag wat er gebeurde en rende naar ons toe, hij gaf die kerel een rechtste en trok ons mee. Die stoot op zijn kop verdiende hij net als dat die jongens die jou of jouw vriendinnen betasten een pak slaag verdienen.

Wat ik hiermee duidelijk wil maken is dat die jongens inderdaad een probleem zijn, de Marokkaanse gemeenschap zelf ziet die kern ook als een probleem, maar wat kunnen wij er tegen doen? Ik ben blij dat mijn broers en neven niet zo zijn (ik ben zelf ook van marokkaanse afkomst) en ik betreur het dat er jongens zijn die WEL zo zijn. Maar ik wil je op het hart drukken, en het is zo cliché als wat, om niet een hele gemeenschap ergens op aan te kijken als er een paar rotte appels tussen zitten. Want ik kijk nu ook niet elke zwerver of elke Nederlandse dronken lul op het gedoe van vandaag aan. Sterker nog, ik heb net nog een daklozenkrant gekocht van zo'n figuur.

Verder ga ik er niet meer woorden aan vuil maken, want ik word dood maar dan ook echt DOODmoe van dit gezeur en gezeik.

De groetennnnnnnnnnnnn!

J 26-10-2002 23:06

Citaat:

Miss_Maroc schreef:
Chimera,

Ik liep vandaag met mijn 2 zusjes van 16 en 18 langs de Albert Heijn achter de dam (In Amsterdam).
Er stonden daar 5 oude kerels van Nederlandse komaf een beetje dronken tegen elkaar te lullen. Wij liepen langs en kregen opmerkingen te horen als : ''Zo'n lekker Marokkaans meisje met zo'n lekker kontje zou ik wel is naast mij in mijn bedje willen hebben'' en ''Zouden ze ook zo goed in bed zijn als hoe hun broers in stelen zijn''. En nee, dit was niet het enige wat er gezegd werd.

Een van die gasten begon mijn zusje zelfs te betasten, waarop ze zich lostrok en hem wegduwde. Een vriend van mijn broer die op de tram aan het wachten was, zag wat er gebeurde en rende naar ons toe, hij gaf die kerel een rechtste en trok ons mee. Die stoot op zijn kop verdiende hij net als dat die jongens die jou of jouw vriendinnen betasten een pak slaag verdienen.

Wat ik hiermee duidelijk wil maken is dat die jongens inderdaad een probleem zijn, de Marokkaanse gemeenschap zelf ziet die kern ook als een probleem, maar wat kunnen wij er tegen doen? Ik ben blij dat mijn broers en neven niet zo zijn (ik ben zelf ook van marokkaanse afkomst) en ik betreur het dat er jongens zijn die WEL zo zijn. Maar ik wil je op het hart drukken, en het is zo cliché als wat, om niet een hele gemeenschap ergens op aan te kijken als er een paar rotte appels tussen zitten. Want ik kijk nu ook niet elke zwerver of elke Nederlandse dronken lul op het gedoe van vandaag aan. Sterker nog, ik heb net nog een daklozenkrant gekocht van zo'n figuur.

Verder ga ik er niet meer woorden aan vuil maken, want ik word dood maar dan ook echt DOODmoe van dit gezeur en gezeik.

De groetennnnnnnnnnnnn!

uhuh vlotte babbel heb jij zeg.... :S

CokemanLalalala 27-10-2002 10:08

Citaat:

Miss_Maroc schreef:
Die stoot op zijn kop verdiende hij net als dat die jongens die jou of jouw vriendinnen betasten een pak slaag verdienen.


dus jij ziet geweld als een goeie oplossing ?

`CrazY G 27-10-2002 17:00

Citaat:

Miss_Maroc schreef:
. Mijn vraag aan jullie is wat jullie van het nummer vinden.
ernstige nummer. Zo vet. Heerlijke beat. masterlijk :D

WelcomeHome 28-10-2002 10:39

Citaat:

Miss_Maroc schreef:
verhaal
'Slechts' 1 op de 15 van de bevolking van Nederland is van buitenlandse afkomst, maar ruim 70% van alle geregistreerde misdrijven zijn gepleegd door allochtonen.. (waarvan ong. 45% van Marokkaanse afkomst blijkt).
Maak vooroordelend Nederland dan maar wijs dat er ook 'goeie' Marokkanen zijn.

edit: En hoe zou de Marokkaanse gemeenschap over Nederlanders denken wanneer zij 45% van de misdrijven in Marokko zouden plegen, terwijl ze een minderheid van de totale bevolking vormden?
Daar wil ik mijn hele leven al een antwoord op hebben.

Tox 28-10-2002 10:49

Citaat:

Conan the Librarian schreef:

En rapmuziek moest verboden worden. :o

:o :D

Mabo 28-10-2002 11:07

De titel allen al wekt nieuwsgierigheid; en was zo opzienbarend dat de nieuwsprogramma;s die zich zelf graag serieus nemen, er aandacht aan besteden, ze kregen de titel maar moeilijk over hun lippen en konden hem nauwelijks spellen, bewust of onbewust...

Dat MTV de clip uitroept tot Superclip is niet zo verwonderlijk. Men kijkt voor Alarmschijven en Superclips toch al niet meer naar de kwaliteit van nummer of uitvoerenden maar of het een flinke hit zal worden, of het opzienbarend is en of het bij een flink publiek gretig zijn aftrek kan vinden. En hier zal zeker een aardig publiek voor te vinden zijn. Als je ziet wat er de afgelopen tijd allemaal superclip kan worden, en als je een keus moet maken tussen dit of een andere superster die toch al miljoenen platen verkoopt en zeker is van sucessen, is de keuze voor de opzienbarende clip al snel gemaakt.

Een nummer dat een boodschap laat horen en kritiek uit aan de maatschappij mag best onder de aandacht worden gebracht op deze manier. Het is er ook goed ervoor te waken dat door toestanden als die in Venlo niet een hele bevolkinsgroep hieronder hoeft te leiden.

Mabo 28-10-2002 11:20

Single is ook VPRO Single van de Week. Artikel op: http://pages.vpro.nl/3voor12/journal...584508+9062521

Rollo Tomasi 28-10-2002 14:14

Citaat:

WelcomeHome schreef:

edit: En hoe zou de Marokkaanse gemeenschap over Nederlanders denken wanneer zij 45% van de misdrijven in Marokko zouden plegen, terwijl ze een minderheid van de totale bevolking vormden?
Daar wil ik mijn hele leven al een antwoord op hebben.

Daar zouden ze ook alle Nederlander over één kam scheren. Dat is helaas de aard van veel mensen. Het moet simpel gehouden worden, niet te veel nuanceren, maar 'wij' en 'zij'.

ESCO 28-10-2002 14:34

Citaat:

edit: En hoe zou de Marokkaanse gemeenschap over Nederlanders denken wanneer zij 45% van de misdrijven in Marokko zouden plegen, terwijl ze een minderheid van de totale bevolking vormden?
Daar zitten dus in mannen vrouwen jongens en meisjes bij de 45%
Ik denk dat t 42% jongens zijn 1,2 % meisjes en 1,8% ouders.
Dus wat moeten die ouders doen, hoe voed ikeen jongen op in plaats die jongentjes van 8 tot 15 tot 12 uur s'avonds maar over straat te laten lopen.

Sister Bliz 28-10-2002 14:37

Citaat:

Miss_Maroc schreef:
:achtergrond:
Dus nogmaals.. Wat vinden jullie ervan??

Even afgezien van de beladen achtergrond van het lied waar ik niet op in wil gaan: ik vind het een vreselijk liedje. De melodie zegt me helemaal niets en van de tekst word ik ook niet koud of warm :|

Outsider 28-10-2002 14:57

Citaat:

Sister Bliz schreef
Even afgezien van de beladen achtergrond van het lied waar ik niet op in wil gaan
Het is JUIST die beladen achtergrond waar dit hele lied om gaat. Het lied "opzich" is misschien minder maar de verbinding met de actualiteit is Meesterlijk!

TygerStyle2001 28-10-2002 17:36

met 'ze' bedoelt Raymzter niet 'De Nederlanders' maar de media, en mensen die marokkanen generaliseren, daarom snap ik niet dat veel mensen zich zo aangesproken voelen bij dit nummer..

(trouwens, vanavond op RTL4 Raymzter bij Barend en van Dorp...)

de ballonnenman 28-10-2002 17:42

Citaat:

TygerStyle2001 schreef:
met 'ze' bedoelt Raymzter niet 'De Nederlanders' maar de media, en mensen die marokkanen generaliseren, daarom snap ik niet dat veel mensen zich zo aangesproken voelen bij dit nummer..
Ja, maar als mensen het over kut-marokkanen hebben, dan hebben ze het ook meestal niet over alle marokkanen, maar vooral over de marokkanen die crimineel zijn.

TygerStyle2001 28-10-2002 17:46

Citaat:

de ballonnenman schreef:
Ja, maar als mensen het over kut-marokkanen hebben, dan hebben ze het ook meestal niet over alle marokkanen, maar vooral over de marokkanen die crimineel zijn.
ja natuurlijk, maar Raymzter heeft het dus tegen die gasten die dat WEL doen....

SuperS 28-10-2002 17:50

dattie die kutmuziek in marokko gaat maken, en ons met rust laat, en commercieel gezien is 't niet gek want 't grootste deel van de nederlandse bevolking is geloof ik marokkaan dusja iedereen vind het maar goed......

Milayo 28-10-2002 18:05

SuperS wat is nou eigenlijk je punt?. Wat vind je van de beat of van de inhoud?.

SuperS 28-10-2002 18:27

Citaat:

Milayo schreef:
SuperS wat is nou eigenlijk je punt?. Wat vind je van de beat of van de inhoud?.
alletwee k*t

J 28-10-2002 20:27

Citaat:

WelcomeHome schreef:
'Slechts' 1 op de 15 van de bevolking van Nederland is van buitenlandse afkomst, maar ruim 70% van alle geregistreerde misdrijven zijn gepleegd door allochtonen.. (waarvan ong. 45% van Marokkaanse afkomst blijkt).
Maak vooroordelend Nederland dan maar wijs dat er ook 'goeie' Marokkanen zijn.

edit: En hoe zou de Marokkaanse gemeenschap over Nederlanders denken wanneer zij 45% van de misdrijven in Marokko zouden plegen, terwijl ze een minderheid van de totale bevolking vormden?
Daar wil ik mijn hele leven al een antwoord op hebben.

juist,dit zijn harde feiten. Zie hier maar een tegenargument op te vinden...............................

Joostje 28-10-2002 20:33

achja, als je slecht opgeleid bent, niet goed de taal spreekt, je niet thuis voelt, geen toekomstperspectief hebt, je gestigmatiseerd word, geweigerd word in uitgaansgelegendheden, enz enz, is er inderdaad meer kans dat je crimineel word...
En daarom moet er dus meer gedaan worden aan integratie, onderwijsondersteuning, etc etc.

MissCzechMeOut 29-10-2002 12:11

w00w ik weet niet wie gisteren Barend en v. Dorp gezien heeft maar daar was die jongen dus, zwaar in discussie met Winnie de Jong (wat een kutwijf btw), maar petje af voor die jongen, hij was zeer op dreef en had sterke punten en argumenten, b&vd hadden het er zelf over dat hij beter de politiek in kon gaan :)

corduroy 29-10-2002 13:12

Inderdaad! Helemaal met je eens. Hij zei het gewoon hartstikke goed maar wat nog het belangrijkste is is dat hij gewoon meent wat hij zegt. Zo oprecht zie je het niet vaak op tv. Ook leuk dat ie t-shirts ging uitdelen. En godverdomme, wat een kut die WInnie de Jong zeg. Ze kon zich bijna niet beheersen. Ik moest echt lachen. Maarja wat wil je ook, want zij had zelf een echte Marokkaan ontmoet, mèt een mening!


Ik zat er trouwens nog op te wachten dat ze haar hoofd zou afdraaien en met een mooie handbeweging zou zeggen: talk to the hand, cos the face ain't listening... hahaha.
het was wel prachttelevisie.

J 29-10-2002 13:46

Ik vond dat Winnie wel goed bezig was :).....

Milk 29-10-2002 13:47

Citaat:

Sithan schreef:
't gaat al fout bij het idee dat ze zich aangesproken voelen als Marokkanen, als ze zich nou eens gewoon Nederlands voelen :rolleyes:
ik hoop dat je de rolleyes meent, anders is het natuurlijk bullshit. Als je als Nederlander naar bv. Frankrijk verhuist, ben je toch ook geen Fransoos..

En verder vind ik het wel stoer van Raymzter om zo'n nummer op te nemen, niemand heeft dat ooit zo gedaan en tis toch wel beter dan de 868ste cover.


Ennem, zijn doel heeft hij al lang bereikt natuurlijk..niets voor niets lullen we hier een topic vol over zijn nummer!

BARON 29-10-2002 13:49

Citaat:

Milk schreef:
ik hoop dat je de rolleyes meent, anders is het natuurlijk bullshit. Als je als Nederlander naar bv. Frankrijk verhuist, ben je toch ook geen Fransoos..

geen vergelijking

Milk 29-10-2002 14:07

Citaat:

BARON schreef:
geen vergelijking
En waarom dan niet? Omdat Frankrijk ook in Europa ligt? Goed dan verhuizen we naar Zuid-Afrika, mij best.

BARON 29-10-2002 14:12

Citaat:

Milk schreef:
En waarom dan niet? Omdat Frankrijk ook in Europa ligt? Goed dan verhuizen we naar Zuid-Afrika, mij best.
nee, naar een islamitisch land

Milk 29-10-2002 14:16

Citaat:

BARON schreef:
nee, naar een islamitisch land
Ook goed wat jij wil, maar als je zo graag wil mierenneuken, gaat jouw gang, ik heb al duidelijk gemaakt wat mijn punt is.

BARON 29-10-2002 14:19

Citaat:

Milk schreef:
Ook goed wat jij wil, maar als je zo graag wil mierenneuken, gaat jouw gang, ik heb al duidelijk gemaakt wat mijn punt is.
ik wilde je alleen even op weg helpen :)

Milk 29-10-2002 14:22

Citaat:

BARON schreef:
ik wilde je alleen even op weg helpen :)
Ik was al bij me eindbestemming hoor, maar goed, nu weer ontopic.

BARON 29-10-2002 14:26

Citaat:

Milk schreef:

En verder vind ik het wel stoer van Raymzter om zo'n nummer op te nemen, niemand heeft dat ooit zo gedaan en tis toch wel beter dan de 868ste cover.

Op zich mee eens, met de inhoud van het nummer niet, al kan je het vergelijken met de rap van Eminem, dr. Dre e.a.


Ennem, zijn doel heeft hij al lang bereikt natuurlijk..niets voor niets lullen we hier een topic vol over zijn nummer!
[/QUOTE]

ja, dat is nou eens een echt feit :rolleyes:

Milk 29-10-2002 14:32

Is het geen feit dan dat hij overal aandacht heeft gekregen vanwege dit nummer? Daar gaat het toch om neem ik aan?
Dus.

En verder vind ik dit inhoud nog niet eens zo slecht. Het enige wat me ergert is, zoals al vaker is gezegd, dat hij wil dat we niet iedereen over 1 kam scheren terwijl hij het wel steeds over '' ons'' heeft.

BARON 29-10-2002 14:36

Citaat:

Milk schreef:
Is het geen feit dan dat hij overal aandacht heeft gekregen vanwege dit nummer? Daar gaat het toch om neem ik aan?
Dus.

En verder vind ik dit inhoud nog niet eens zo slecht. Het enige wat me ergert is, zoals al vaker is gezegd, dat hij wil dat we niet iedereen over 1 kam scheren terwijl hij het wel steeds over '' ons'' heeft.

we zijn eruit, ben het met je eens, smilie was niet goed gekozen, had beter: :p kunnen doen en nu daarom deze: :)

Milk 29-10-2002 14:40

Citaat:

BARON schreef:
we zijn eruit, ben het met je eens, smilie was niet goed gekozen, had beter: :p kunnen doen en nu daarom deze: :)
smileycursussen zijn toch hard wel nodig..
ok, geaccepteerd. en nu echt ONTOPIC


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.