Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Dit is vaag, wat moet ik hier mee (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1953081)

voetbalfreak6 12-06-2019 14:24

Dit is vaag, wat moet ik hier mee
 
Ik heb dus een relatie met iemand gehad vroeger, in groep 6. Gingen toen vaak met elkaar om, vandaar. Ik heb dat uitgemaakt dus een ex. Ze is qua uiterlijk mijn type, maar ook qua innerlijk kunnen we het goed vinden met elkaar. Ik zie haar de laatste jaren niet vaak. Maar wel op feestjes, door gezamenlijke vrienden. Ze kijkt me aan, ik kan met haar lachen etc. Nu was er dit weekend weer een feest, en zij was er ook. Ik wilde naar huis, kwam ik haar tegen opeens, ze was met vriendinnen, ook om naar huis te gaan. Ze zij ineens tegen haar vriendinnen ik ga met hem mee achterop. Ze vroeg het ik vond het prima want ik was alleen. Zoals altijd super gezellig op de fiets, allebei wel wat op. Bij haar huis afgezet, heb ik haar gezoend. Ik zag gwn dat ze verlegen werd. Nu het rare gedeelte, als ik haar begin te appen, reageert ze niet. Als ik haar een bericht stuur reageert ze 1 keer en dan niet meer. Ze heeft blauwe vinkjes ook uit, wat heel irritant is haha. Nu is dus de vraag, wat moet ik hiermee.. ik zit te twijfelen om het aan een gezamenlijke vriendin te vragen, of die wat weet. Heb vaker deze situatie met haar gehad. Iemand een idee? Thanks!

JaapieEleven 12-06-2019 14:31

Ik denk dat ze niet verliefd op je was, en zich schaamt omdat ze zonder dat het de bedoeling was met je gezoend heeft.

voetbalfreak6 12-06-2019 14:40

Ik ben ook niet verliefd... ff serieus, geen groep 8 situatie dit. Bedankt in ieder geval.

Destruct! 12-06-2019 14:48

Had zij ook de behoefte om met jou te zoenen?

voetbalfreak6 12-06-2019 14:54

Citaat:

Destruct! schreef: (Bericht 34625403)
Had zij ook de behoefte om met jou te zoenen?

We stonden buiten voor haar deur te praten, elkaar aankijken, midden in de nacht en ik zei: Ik ga je nu zoenen. Daarna nog ff gepraat, ik zei voor de grap, je gaat spijt krijgen. Zei ze waarvan?

voetbalfreak6 14-06-2019 14:22

Iemand meningen? 😅

Dakduif 14-06-2019 16:18

Ja eh je moet hier voor toch echt bij haar zijn. Wij kunnen alleen maar raden en er kunnen ongeveer 27 miljoen verschillende redenen zijn waarom ze doet zoals ze doet.

Laraaaatje010 14-06-2019 16:45

Citaat:

voetbalfreak6 schreef: (Bericht 34625391)
Ik heb dus een relatie met iemand gehad vroeger, in groep 6. Gingen toen vaak met elkaar om, vandaar. Ik heb dat uitgemaakt dus een ex. Ze is qua uiterlijk mijn type, maar ook qua innerlijk kunnen we het goed vinden met elkaar. Ik zie haar de laatste jaren niet vaak. Maar wel op feestjes, door gezamenlijke vrienden. Ze kijkt me aan, ik kan met haar lachen etc. Nu was er dit weekend weer een feest, en zij was er ook. Ik wilde naar huis, kwam ik haar tegen opeens, ze was met vriendinnen, ook om naar huis te gaan. Ze zij ineens tegen haar vriendinnen ik ga met hem mee achterop. Ze vroeg het ik vond het prima want ik was alleen. Zoals altijd super gezellig op de fiets, allebei wel wat op. Bij haar huis afgezet, heb ik haar gezoend. Ik zag gwn dat ze verlegen werd. Nu het rare gedeelte, als ik haar begin te appen, reageert ze niet. Als ik haar een bericht stuur reageert ze 1 keer en dan niet meer. Ze heeft blauwe vinkjes ook uit, wat heel irritant is haha. Nu is dus de vraag, wat moet ik hiermee.. ik zit te twijfelen om het aan een gezamenlijke vriendin te vragen, of die wat weet. Heb vaker deze situatie met haar gehad. Iemand een idee? Thanks!

Een "ex" hebben in groep 6 lol. Je ging dus in groep 6 met haar om, dus hoeveel jaar zit dr nu uberhaupt tussen?

voetbalfreak6 15-06-2019 00:37

Heb toch twee jaar een kinderrelatie gehad. Zit nu zn 10 jaar tussen. Zie haar regelmatig hoor en we hebben het altijd gezellig. De reden dat ze niet reageerde op app was omdat haar opa is overleden, en ze drm app niet wilde openen. Ik ga wat los proberen te maken


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.