Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   school :s, ben jij ook al weer toe aan vakantie? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1338909)

D'nisSe 10-01-2006 20:29

school :s, ben jij ook al weer toe aan vakantie?
 
hallo iedereen

zijn jullie school ook al weer zo zat, ik wel!!! geef mij maar vakantie veeeel relaxter. morgen moet ik groep 8 kindjes gaan rondleiden hoe doelloos kan iets zijn zeg. volgende week heb ik toetsweek en als ik niet m'n best doe blijf ik zitten :s dus nou moet ik wel ik heb alleen niet zo veel zin er zijn zoveel andere leuke dingen die ik kan doen i.p.v. leren naar mijn mening is het alleen maar slecht voor je hersenen en het bezorgd je alleen maar stress. goed dit was het wel weer zo'n beetje van mij mag de topic nu weer gesloten worden. :p

drilboor sjakie 10-01-2006 20:30

Ik heb een motivatie boost, ik leer/maak me te pleuris en ik lijk het nog leuk te vinden ook. :s
Ik heb deze 2 dagen al meer gedaan dan in de eerste 3 jaar....

Wawl 10-01-2006 20:33

Ik heb al heeeeel lang geen vakantie gehad. :(

D'nisSe 10-01-2006 20:34

oh wann was de laatste keer dan??

D'nisSe 10-01-2006 20:35

Citaat:

drilboor sjakie schreef op 10-01-2006 @ 21:30 :
Ik heb een motivatie boost, ik leer/maak me te pleuris en ik lijk het nog leuk te vinden ook. :s
Ik heb deze 2 dagen al meer gedaan dan in de eerste 3 jaar....

is het besmettelijk???? als dat zo is mag jij mij besmetten :p

de communiceerbeer 10-01-2006 20:39

;)

coopergirl 10-01-2006 20:40

Onzin zit hieronder :)

Chronocide 10-01-2006 20:47

Citaat:

D'nisSe schreef op 10-01-2006 @ 21:29 :
hallo iedereen

zijn jullie school ook al weer zo zat, ik wel!!! geef mij maar vakantie veeeel relaxter. morgen moet ik groep 8 kindjes gaan rondleiden hoe doelloos kan iets zijn zeg. volgende week heb ik toetsweek en als ik niet m'n best doe blijf ik zitten :s dus nou moet ik wel ik heb alleen niet zo veel zin er zijn zoveel andere leuke dingen die ik kan doen i.p.v. leren naar mijn mening is het alleen maar slecht voor je hersenen en het bezorgd je alleen maar stress. goed dit was het wel weer zo'n beetje van mij mag de topic nu weer gesloten worden. :p

Je moet niet zeiken, in Afrika liggen de kinderen met miljoenen een verschrikkelijke dood te sterven aan honger, aids, oorlog, uitdroging en alle andere verschrikkelijke dingen die jij in je luie verwende leventje (gelukkig) nooit zal hebben! Wees verdomme blij met wat je hebt en zeik niet zo over de dingen die je daarvoor terug moet doen!





Zo dat lucht op :)

Hanneke 10-01-2006 20:48

Citaat:

drilboor sjakie schreef op 10-01-2006 @ 21:30 :
Ik heb een motivatie boost, ik leer/maak me te pleuris en ik lijk het nog leuk te vinden ook. :s
Ik heb deze 2 dagen al meer gedaan dan in de eerste 3 jaar....

Ik had dat ook, begin van het schooljaar. Maar ook weer niet zo extreem.
En nu haat ik school weer als vanouds.

Balance 10-01-2006 20:50

Citaat:

D'nisSe schreef op 10-01-2006 @ 21:29 :
goed dit was het wel weer zo'n beetje van mij mag de topic nu weer gesloten worden. :p
Als je toch al door hebt dat het hier niet hoort, open het topic in het vervolg ook niet. Of ga naar Onzin en spui daar wat je dwars zit.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.