Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Levensbeschouwing & Filosofie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=90)
-   -   Forumbazen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1948899)

JaapieEleven 04-12-2018 22:46

Forumbazen
 
NEE DIT IS NIET NAAR BEDOELD!!!!!!!
moeten er eigenlijk hier wel forumbazen zijn?
Onder welke voorwaarden mag je een forumbaas zijn?
En hoeveel mogen het er maximaal zijn?
Wat vinden jullie hiervan?

PS: Forumbazen, zie dit aub niet als kritiek of een aanval op jullie, ik ben gewoon benieuwd.

JaapieEleven 04-12-2018 23:09

Mijn antwoorden zijn:
1. Op zich wel om de orde te houden
2. Als je veel reageert, niet andere mensen kwetst en gewoon niet scheldt.
3. ik zeg maximaal 5.

Elin3 05-12-2018 05:23

En Puddingpower, waar heb jij je maximale aantal forumbazen op gebaseerd? :O

Positive mind 05-12-2018 06:59

Citaat:

PUDDINGPOWER schreef: (Bericht 34546794)
3. ik zeg maximaal 5.

Volgens mij zijn we op dit moment met z'n tienen ofzo. Met name wanneer er weer een spam explosie is, ben ik erg blij dat we het niet maar met de helft van het team hoeven doen :o

JaapieEleven 05-12-2018 08:42

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34546818)
En Puddingpower, waar heb jij je maximale aantal forumbazen op gebaseerd? :O

Nou ja, ik dacht dat 5 mensen wel de boel bij elkaar kunnen houden. Anders kan je ook gewoon echt met veel te veel forumbazen te maken krijgen tegelijkertijd. In dat geval kan je bijvoorbeeld ook meerdere forumbazen tegen je krijgen (dat heb ik jammer genoeg waarschijnlijk hier ook mee gedaan...) Maar ik denk dat 5 mensen wel genoeg is.

JaapieEleven 05-12-2018 08:43

Citaat:

Positive mind schreef: (Bericht 34546833)
Volgens mij zijn we op dit moment met z'n tienen ofzo. Met name wanneer er weer een spam explosie is, ben ik erg blij dat we het niet maar met de helft van het team hoeven doen :o

Daar heb je gelijk in, maar wanneer was de laatste spam explosie? Ik heb er namelijk niet 1 gezien

Elin3 05-12-2018 11:21

Citaat:

PUDDINGPOWER schreef: (Bericht 34546872)
Daar heb je gelijk in, maar wanneer was de laatste spam explosie? Ik heb er namelijk niet 1 gezien

Dat komt omdat die forumbazen altijd keihard hun best doen om dat direct op te ruimen. ;) Ik denk dat we het met vijf forumbazen niet redden. Het is onbetaald vrijwilligerswerk, dus het gewone leven gaat regelmatig voor. En met hoe minder mensen je dat werk doet, hoe langer dingen dan blijven liggen :o

JaapieEleven 05-12-2018 11:51

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34546938)
Dat komt omdat die forumbazen altijd keihard hun best doen om dat direct op te ruimen. ;) Ik denk dat we het met vijf forumbazen niet redden. Het is onbetaald vrijwilligerswerk, dus het gewone leven gaat regelmatig voor. En met hoe minder mensen je dat werk doet, hoe langer dingen dan blijven liggen :o

True, daar heb je gelijk in.

Zie dit aub nogmaals niet als een aanval op jullie!! Ik heb alle respect voor jullie, ik was gewoon benieuwd naar de mening van mensen hierover


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.