Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   verjaardag! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1865250)

% 23-08-2012 19:24

verjaardag!
 
hee! ik word bijna 16 en ik nodig die avond dan een paar vriendinnen uit. het word geen feest fso, daar ken ik te weinig mensen voor dus ik dacht gewoon een gezellig avondje met 4 vriendinnen. nou is het probleem dat ze niet bevriend zijn met elkaar, dus ben ik bang dat er alleen maar stiltes zijn. weet iemand wat we zouden kunnen doen, of leuke gespreksonderwerpen? ik wou wel uitgaan, maar de meeste zijn nog geen 16 dus ik weet niet zeker of we wel ergens binnekomen. alvast bedankt!

tijmen2000 23-08-2012 19:54

Ten eerste alvast gefeliciteerd. Jullie als meiden houden toch van mode, en dat soort dingen.
Zorg eerst dat je ze leuk ontvangt, of zorg dat je van te voren al met 2 andere vriendinnen ergenst naar toe gaat. Of samen een keer een film kijken. Zodat deze al een soort van band krijgen, en gewoon goed met elkaar kunnen praten. Dan kunnen jij starten en dan voegt de rest automatisch toe, want die ene die niet mee was afspreken of zo iets dergelijks, die gaat van zelf mee praten hoor :D

Gish 23-08-2012 22:50

Probeer vooral jezelf te zijn en zelfs niet enthousiasme te acteren. Maar wel gewoon gesprekjes aanknopen etc. Veel gaat ook gewoon vanzelf!

Niet bang zijn, want dat straal je uit. Een gesprek kan over alles en niets gaan.

En psst, wat drinken met leuke mensen thuis is vaak leuker dan uitgaan!

DAH 24-08-2012 00:31

Ik had wat oude vrienden van de basisschool en vrienden uit mijn huidige klas uitgenodigd voor mijn 16e (of 15e) verjaardag. Twee van de mensen uit mijn klas mochten elkaar niet en de huidige klasgenoten kenden mijn basisschoolvrienden niet, maar ze schoten goed op met zijn allen en we deden gewoon dingen als,gamen en kaarten.

Edit: je moet niets forceren. Als het niet goed tussen twee van je vriendinnen gaat, ga niet te hard proberen om te zorgen dat ze vriendinnen van elkaar worden.

% 24-08-2012 14:10

alvast bedankt voor de tips! ik ga indd dan gewoon eerst wat drinken hier, denken jullie dat het leuk is om wii dance te doen en een film kijken fso? ik denk daarna later op de avond dan mischien even op een terrasje zitten in de stad.

tijmen2000 24-08-2012 14:48

Citaat:

% schreef: (Bericht 32743014)
alvast bedankt voor de tips! ik ga indd dan gewoon eerst wat drinken hier, denken jullie dat het leuk is om wii dance te doen en een film kijken fso? ik denk daarna later op de avond dan mischien even op een terrasje zitten in de stad.

Stel het voor aan je vriendinnen, wat zij graag van deze dingen willen gaan doen. Dan kan je hiermee rekening houden, of je vraagt het ter plekken, dus als ze al op feest zijn dan kaart je het gewoon aan. En een terrasje in de stad moet wel goed komen ;)

Reverend 24-08-2012 16:46

Regel alcohol en de vrouwenretoriek komt automatisch.

tijmen2000 24-08-2012 16:50

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32743259)
Regel alcohol en de vrouwenretoriek komt automatisch.

Niet te veel natuurlijk ;)

Kikaa 25-08-2012 09:17

Mijn ervaring met vrienden die elkaar (nog) niet kennen is best wel positief. Maar dat komt ook omdat bij mij, in mijn vriendengroep, iedereen welkom is en we niet één groep zijn die alleen maar met elkaar praat als we samen zijn. Voordeel is dan wel dat niet iedereen onbekend is, maar op verjaardagen met mensen die wij nog niet kennen gaat het altijd goed. Gewoon wat leuks gaan doen, zoals de wii bijvoorbeeld, en dan leert iedereen elkaar vanzelf wel kennen.

% 26-08-2012 17:39

bedankt voor alle tips! ik heb besloten om gewoon hier thuis wat te drinken en te gaan wiien en daarna uitgaan in de stad. hopen dat het leuk word!

Vendetta' 26-08-2012 18:31

The Answer!

http://opinionsandexpressions.files..../beer3_big.jpg

Dasherman 27-08-2012 09:46

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32743259)
Regel alcohol en de vrouwenretoriek komt automatisch.

Citaat:

abcdefgh schreef: (Bericht 32746443)
The Answer!

[afbeelding]

Grote kans op succes (met een verwaarloosbare kans op catfights)

Afrodiete 30-08-2012 13:14

Doe een drankspel.

% 30-08-2012 19:34

weet jij een leuk drankspel dan?

DonaldFuck 31-08-2012 22:05

Kingszen, piramidespel, maxen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.